t3mun Astra H -07 OPC-Line myyty
Re: t3mun Astra H -07
Voihan perse toverilla on komia astra tulossa! Heräsi auton laitto kuume taas itselläkin!!

Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Eipä toi oikein miltää näytä. Katsotaan sitte myöhemminNortter kirjoitti:Voihan perse toverilla on komia astra tulossa! Heräsi auton laitto kuume taas itselläkin!!![]()
Eilen alotin vähän laittamaan puskuria nippuun, kun vähän "vedelly" niin ei meinannut keskiritilää saada kunnolla paikalleen.
Nyt pitäisi enää luukut laittaa kunnolla kiinni ja puskuri keulalle.

Alustavasti juttelin samsa87 kanssa, jos ensiviikonloppuna alustaa menis ruuvaamaan alle ja sovittamaan kesävanteita. Tietäis vähän millasta spaceria saa ruveta hommaamaan. Jos aikaa jää niin samalla törkkää puskurin keulalle!
Joko sulle tuli pultit ja shimmilevyt ? Pistähä kuvaa saat ne ja vanteet alle , itellä vanteet melkei samoilla mitoilla sekä levyt ja pultit tulossa.
Asiallisen näkönen pirssi tuloillaan
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Tuli joo, jäi vaan vähän epäselväks pitikö sieltä tulla 2pulttia vai 4pulttia. Tuli paketissa meinaan 4 pulttia eteen. Katsotaan niitä vanteita sitten, kun se alusta on saatu niputettua.MasaKoo kirjoitti:Joko sulle tuli pultit ja shimmilevyt ? Pistähä kuvaa saat ne ja vanteet alle , itellä vanteet melkei samoilla mitoilla sekä levyt ja pultit tulossa.
Kaks pulttia pitäis tulla, yks molemmille puolille sinne alempaan reikään.
Kuinka pitkät pultit sulle tuli? Tietäis itsekkin tilata oikean mittaiset.t3mu kirjoitti:Tuli joo, jäi vaan vähän epäselväks pitikö sieltä tulla 2pulttia vai 4pulttia. Tuli paketissa meinaan 4 pulttia eteen. Katsotaan niitä vanteita sitten, kun se alusta on saatu niputettua.MasaKoo kirjoitti:Joko sulle tuli pultit ja shimmilevyt ? Pistähä kuvaa saat ne ja vanteet alle , itellä vanteet melkei samoilla mitoilla sekä levyt ja pultit tulossa.
Mittaan ne kun meen tallille seuraavaks, viimeistään vkl.Bäri kirjoitti: Kuinka pitkät pultit sulle tuli? Tietäis itsekkin tilata oikean mittaiset.
Nyt ois pari päivää touhuttu tallilla.
Eilen maalasin umpiot tutusti kokonaan mustalla. Vanhathan on vähän harmahtavalla mustalla vaikka on tummapohjaiset.

Sitten tuli visio jarruista, kun vanhat oli hapettuneet:

Tänään sitten vaihdettiin alusta ja liimasin puskurin paikalleen.

Kesärenkaita pääsee vasta kunnolla kokeilemaan, kun saa kulmat säädettyä. Spacerit pitää ainaki hommata.
Etuvanne on kuvassa et35 ku et40 otti tolppaan kiinni.

Nyt pitäis jostain löytää katsastuksen ajaks 18" vanteet, että vois muutoskatsastaa vanteet ja alustan.
Niin ja Bärille se pultin mitta:

Sellanen tuli vaan mielee, että mullahan ois ne yhet ylimääräset jos tarvit?
Eilen maalasin umpiot tutusti kokonaan mustalla. Vanhathan on vähän harmahtavalla mustalla vaikka on tummapohjaiset.

Sitten tuli visio jarruista, kun vanhat oli hapettuneet:

Tänään sitten vaihdettiin alusta ja liimasin puskurin paikalleen.

Kesärenkaita pääsee vasta kunnolla kokeilemaan, kun saa kulmat säädettyä. Spacerit pitää ainaki hommata.
Etuvanne on kuvassa et35 ku et40 otti tolppaan kiinni.

Nyt pitäis jostain löytää katsastuksen ajaks 18" vanteet, että vois muutoskatsastaa vanteet ja alustan.
Niin ja Bärille se pultin mitta:

Sellanen tuli vaan mielee, että mullahan ois ne yhet ylimääräset jos tarvit?
Re: t3mun Astra H -07 OPC-puskuria, vanteita yms
Komeeta! Melke tekis mieli apinoida toi umpioiden maalaus kun itselle täytyy uudet hommata joka tapauksessa. Eiköhän joku voi lainata noita walsseja leiman ajaks 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
YH isä look katosi kyllä kivasti parissa päivässä 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Hyvältä näyttä
Pistin tänään shimmit ja pultit tilaukseen, kun tuli muitakin osia tilailtua
mut kiitos kuitenkin tarjouksesta.
On kyllä hieno ja tuo väri on makoisa! 
Hyvää työtä on tehty
Hyvää työtä on tehty
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Kylläpä teki madallus ja keulan modaus jo ihmeitä.
Varmaan jotain helmasarjaa jää kylkilinja vielä huutamaan.
Puskuri tummempi kuin lokasuoja, ois pitäny vissii valkosella pohjalle vetästä ni ei ois tummempi.

Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283