Woody kirjoitti:TJT kirjoitti:Woody kirjoitti:Mä en nyt ihan tajunnut kubletin juonta mutta eikö näitä saa rahalla ihan ehjiä ja ajettaviakin?
Juu, onhan näitä joka nurkka väärällään.
Jooh, en mä nyt tätä niin erikois hyper autona pidä. Toki näitä ei joka nurkalla ole, mutta niinkuin totesin että jos rahaa on niin eikö voi ostaa ehjän?

eikö näiden hinnat ole jossain parissa kympissä pyörinnyt.
Juu, ei mitään Opelin tapaista kannata korjata, vaikka olisi Lotari. Paaliin vaan ja uusi kaupasta tilalle niin maailma pelastuu... Samahan se on kun mulle on kerrottu lukuisat kerrat, että noi Calibratkaan ei ole mistään kotoisin kun niitä on niin paljon joka paikassa. Ja että Lotarinkin kanssa sama homma? Tuskin kannattaisi 400-Mantaakaan korjata, kun niitä Mantojakin on joka paikassa eikä joku niitäkään mitään erikois hyper autona pidä.
Jos nyt oikeasti kirjoitetaan, niin eiköhän yleinen konsensus Lotus Omegaa/Carltonia pidä aika lailla arvossaan, kun muistetaan milloin se on tehty ja mitkä oli auton meriitit aikoinaan (maailman nopein sarjavalmisteinen 4-ovinen sedan).
Eihän se nyt tietenkään mikään hyperauto ole (kuten Lamborghini Murcielago, Ferrari Enzo, Bugatti Veyron, Pagani Zonda, Porsche Carrera GT ym.) ole, ne on ihan oma autoluokkansa... No trollaus sikseen.