keljo käy mulle ihan hyvin mylläri:voin tulla hakee sut jostain paikasta jos käy??
ettei tarvi polkupyörällä ajella...
toki mulle käy joku muukin paikka
Okei, siis La 10.1 ja se kellonaika ja paikka sit viel ni homma etenee. Keljoo ehotettu ja Myllärin voi toki poimia kyytiin ni ei tartte mankeloija.
Repsa mikä on myöhemmin illalla?
tota.. valaiskaa tyhmää missä on se keljon abc huoltsikka koska oon muuuttanu vasta 6kuukaittasitte jyväskylään on se lähellä citymarkettia tai jossain siellä missä on ne kaupat?? tyhmä kysymys mutta ois kiva tietää niin ja kellonaika on mulle ihan sama
Keljon ABC on Keljon kohdalla Jämsän tien varressa. JKL:stä päin tullessa ajetaan Keljon markettien ohitse, noustaan jyrkkä kaartuva mäki josta alkaa kaksikaistainen. Ajetaan semmoiset 1-2km ja ABC näkyykin jo vasemmalla ylikulkusillan juurella. Keljon rampista kun suikkaseen niin avot.
Mulle käy lauantai (mihin aikaan vaan) ja Keljon ABC, siis jos en ole lähtenyt kalalle.
Mutta se kalalle lähtö varmistuu vasta lauantaiaamuna riippuen kelistä ja inspiraatiosta....
eli se on se paikka missä on citymarket ja prisma?? mä luulin että se on joku oikeen kunnon huoltsikka jos se on niin sehän on ihan kodin lähellä vittu kun pitää ollakkin tyhmä no..elämä opettaa kellonaika on ihan hyvä joku 18.00-19.00
sori mun tyhmyyteni oon käyny tuolla kahvilla joskus ei oo vielä oikeen hanskassa paikat... tuonnehan keltinmäeltä päästää kivasti Mylläri:pääsekkö jonkun kyydissä?? voin ottaa calican kyytiin jos et saa kyytiä keltään