aksu8225 kirjoitti:
ensin soitin ja kysyin vin-koodilla onko kampanjoita/meneekö penkinlämmitin takuusenn. kumpaanki vastaus ei.
omaopelissa olen ollut siitä asti ku se on ollu olemassa ja olen käyttänyt edellisen inkun ohjelmapäivityksessä ja takaluukunkaasujousien alapään vahvistuksessa joille oli kampanja.
TRi kirjoitti:Omaopel.fi palvelussa ei ole näkynyt mitään vm 2010 Insigniaa koskevaa sen aikaa kun minä olen sitä seurannut eli reilut 1/2 vuotta??? Penkinlämmittimen vaihdot on mennyt omaan piikkiini! Itse meinaan suojata uudet sensorit silikonilla ja voisihan sinnen sensorien suojaksi asentaa kevyen suojalevyn tapasenkin.
Piti tarkistaa vielä:
Eli ostin 2009 mallisen auton heinäkuussa 2013.
Syyskuussa omaopel.fi näkyi kolme aktiivista kampanjaa ko. autolle.
Soitin huoltoon mitkä ovat vastasivat:
Takaluukun mikrokytkimen vaihto (farkku)
Penkinlämmittimen lämpöelementin vaihto/tarkistus
Moottorin ohjausyksikön softapäivitys (diesel)
Homma tosiaan tehtiin syyskuussa noi ylläolevat meni takuuseen, otin lisää vielä automaattilaatikkoonkin uudemman softan kun se välillä töksäytti alaspäin vaihtaessa.
Vika ei kyllä korjaantunut, mutta koko korjaamoreissulle oli hintaa muistaakseni 60€ luokkaa, ja siis summa koski vain laatikon softaa.
En tiedä sitten onko mulla ollut tuuria ja saanut noi penkinlämmittimet vahingossa ilmaiseksi vai voiko olla niin että ko. kamppis on ollu esim. vain 2009 mallin autoille.
Tosta mikrokytkimestä tiedän että se on esim. vain farkuille ei HB/sedan malleihin.