Mittariston pohjia tänne ni pistän nettiin !

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Mittariston pohjia tänne ni pistän nettiin !

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

A mantaan pohjia? Kiekkakellolla varustettu mittari ja kellolla varustettu mittari
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

teepel kirjoitti:Sopiiko nuo edellisen sivun calibra/vectra pohjat myös kiekkamittarilliseen F astraan ? kovin ainakin samalta näyttäisi.
Tai löytysköhän jostain sopivat valkoset pohjat ?
Jos lukemat täsmää, niin käy
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
teepel
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja teepel »

Millaselle paperille nuo kannattais tulostaa, että tulis siistit ja kestävät ? Ei ihan tavalliselle paperille varmaankaan ?
gish
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja gish »

teepel kirjoitti:Millaselle paperille nuo kannattais tulostaa, että tulis siistit ja kestävät ? Ei ihan tavalliselle paperille varmaankaan ?
Itse kun noita aikoinaan tehtailin, niin semmoselle kiiltävälle valokuvapaperille, joka on hieman paksumpaa, sitten vielä kontaktimuovi molemmille puolille ja sitten viimeisenä leikellä irti. Kesti ainakin sen pari vuotta mitä auto minulla oli, eikä alkanut kupruilemaan tai mitään...
NYK. -(z)-: Calibra (c20ne)
EX -(z)-: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)
Bumper3D
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Bumper3D »

Anteeksi kun nostelen vanhaa aihetta, mutta aloin tylsistyksissäni vähän päivittelemään vanhoja täältä löytyneitä pohjia. Ajattelin sitten samalla myös jakaa ne.

Jos Photoshoppareita löytyy, niin voin myös laittaa .psd -tiedoston jakoon. :)

Ja jos kuva ei aukea, niin aiheena on Vectra A/Calibra/Astra F 220km/h/7000rpm mittarit vaalealla pohjalla.

http://feb.imghost.us/DDiq.jpg
janne___
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Ei vissiin kukaa oo b1 omegaan tehny valkosta pohjaa?
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Zami
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Zami »

[quote="Bumper3D"]Anteeksi kun nostelen vanhaa aihetta, mutta aloin tylsistyksissäni vähän päivittelemään vanhoja täältä löytyneitä pohjia. Ajattelin sitten samalla myös jakaa ne.

Ja jos kuva ei aukea, niin aiheena on Vectra A/Calibra/Astra F 220km/h/7000rpm mittarit vaalealla pohjalla.

[url]http://feb.imghost.us/DDiq.jpg[/url][/quote]

Viittiskö joku tulostella noi pohjat mulle oikeessa koossa valokuva paperille ja lähettää mulle? Tottakai maksan siitä jonkunlaisen korvauksen 8) itte tulostaisin ja tekisin, mut ei oo muuta väriä tulostimes ku musta :D
Jollain nyt sattuu olemaan aikaa ja vaivaa niin olis hyvä homma, ottaa vaik yveellä yhteyttä asiasta
Calibra vm-91 c20ne
s4m1
'Agila'

Viesti Kirjoittaja s4m1 »

Zami kirjoitti:
Bumper3D kirjoitti:Anteeksi kun nostelen vanhaa aihetta, mutta aloin tylsistyksissäni vähän päivittelemään vanhoja täältä löytyneitä pohjia. Ajattelin sitten samalla myös jakaa ne.

http://feb.imghost.us/DDiq.jpg
Viittiskö joku tulostella noi pohjat mulle oikeessa koossa valokuva paperille ja lähettää mulle? Tottakai maksan siitä jonkunlaisen korvauksen 8) itte tulostaisin ja tekisin, mut ei oo muuta väriä tulostimes ku musta :D
Jollain nyt sattuu olemaan aikaa ja vaivaa niin olis hyvä homma, ottaa vaik yveellä yhteyttä asiasta

Onko vielä .psd tiedosto tallessa, voisin emännän autoon koittaa tehdä.
Vastaa Viestiin