Mites rookeri jokos on tauti hellittäny vai vieläkö kaipailee bemarin konepellejä yms hyh hyh kamaa / mukaan vaan
Seppo

Eiköhän noihin mukaankin kerkeis kun olis täs omis nurkisMantaGsi kirjoitti:Mä aloin nyt sit tätä ketjua moderoimaanPotkikaa pihalle jos pahalta tuntuu
![]()
Olisko innostusta pitää välillä raumalla? teukka, keme? porilaiset? rookerikin ens kerralla mukaan
No on se hyvä jos löytyy joku "vähän" energisempi ku noi meidän alueen yhteyshenkilöt, siihen ei tosin paljon tarvi tehdä että on aktiivisempi.MantaGsi kirjoitti:Mä aloin nyt sit tätä ketjua moderoimaanPotkikaa pihalle jos pahalta tuntuu
![]()
Olisko innostusta pitää välillä raumalla? teukka, keme? porilaiset? rookerikin ens kerralla mukaan
--jori-- nimimerkillä on 3000 24v Omega Porissa. Lainaamisesta en sitten tiedähote kirjoitti:Moro! Oisko teidän suunnalla A Omega 3000 24v (R6) kellään? Ja suostusko kukaan lainaamaan autoaan Martelius oy:lle Laitilaan?? Eli kyseessä ois räätälöidä pakosarja.. Maksan hyvän korvauksen..
T:Teemu
Ehkei toi ihan mahdoton ajatus ole, jos vaan saa aikataulut natsailemaan sopivasti. Voisihan sitä ooppeliriviin tuutata ylivertaisella ruotsalaisella premium-GM-tuotteella. hohoho.MantaGsi kirjoitti:Mä aloin nyt sit tätä ketjua moderoimaanPotkikaa pihalle jos pahalta tuntuu
![]()
hote kirjoitti:Moro! Oisko teidän suunnalla A Omega 3000 24v (R6) kellään? Ja suostusko kukaan lainaamaan autoaan Martelius oy:lle Laitilaan?? Eli kyseessä ois räätälöidä pakosarja.. Maksan hyvän korvauksen..
T:Teemu

MantaGsi kirjoitti:Tuleekos --jori-- myös, jos ja kun otan takaluukun mukaan?