Ascona B -78 x20xev goes turbo
Re: Ascona B -78 x20xev goes turbo
Kiitosta!
Jatkoa tulee mahdollisesti viikonloppuna kunhan etulippa kotiutuisi ja saisi hankittua tarpeita joista askarrellaan kaikkea mukavaa 
-
opelisti67
- OCF Member 2020
Letku menee kannesta lämmityslaitteen kennolle.

Viikonlopulle työtarpeita. Oikeen elintarvike laatusta käyrää, oli sen hintastakin
Tänään tuli tuo muktekin lippa, tosi komee omasta mielestäni

siivua pois

Ja tuli hommattua tuollanen seosmittari

siivua pois

Ja tuli hommattua tuollanen seosmittari

Sattuu tuo lippa tuohon keulaan kun nenä päähän! 
Vectra C 3.2V6 
Opelisti jo kolmannessa polvessa
Opelisti jo kolmannessa polvessa
Ei omasta mielestäkään paha ollenkaanJepeee kirjoitti:Sattuu tuo lippa tuohon keulaan kun nenä päähän!

Kone on löytäny tiensä takasin paikalleen ja on tullut valmistettua taas joitain piste osia mm. tuo ahtoputki.
Vauhtipyörä menee vielä uudelleen sorvattavakis kun joutuu tuon omegan levyn heittämään ns. "väärinpäin" paikalleen jolloin saadaa spooria enemmin kytkinakselille ettei kävisi vanhan aikaisesti
Yksinpuhelu jatkuu. Nyt tartteis apuja tuon megan kanssa eli minulla on tuo vr-muunnin kytketty tämän mukaisesti--->
mutta minulla menee tuo "from vr sensor" x13 tyhjään pinniin vai mihin se pitäisi kytkeä kun en ole aivan varma?

Sitten sytkälähtöihin, elikkä minulle tulee tuo sytkäkivellinen hukkakipinäpuola--> http://www.autotune.fi/tuote/246/vag-03 ... iittimella
Joten tein tuon saman kytkennän kuin tällä sivulla, kohdassa " puola sisäisillä sytkäkivillä" --> http://www.veewee.net/Megasquirt/megasquirt_kasaus.htm
vastuksina 820 ohm.

Kun taas tässä kaverin v2.2 edikellä ja tässä on otettu sytkälähtö lediltä, mitä toiminnan eroa näillä on?

Olisi hyvä jos joku voisi varmistaa nuo minun tekemät kytkennät
Johtosarjan tekoa

Vauhtis ja asetelma

kaveri otti laipasta 1,5mm tavaraa pois

mutta minulla menee tuo "from vr sensor" x13 tyhjään pinniin vai mihin se pitäisi kytkeä kun en ole aivan varma? 
Sitten sytkälähtöihin, elikkä minulle tulee tuo sytkäkivellinen hukkakipinäpuola--> http://www.autotune.fi/tuote/246/vag-03 ... iittimella
Joten tein tuon saman kytkennän kuin tällä sivulla, kohdassa " puola sisäisillä sytkäkivillä" --> http://www.veewee.net/Megasquirt/megasquirt_kasaus.htm
vastuksina 820 ohm.

Kun taas tässä kaverin v2.2 edikellä ja tässä on otettu sytkälähtö lediltä, mitä toiminnan eroa näillä on?

Olisi hyvä jos joku voisi varmistaa nuo minun tekemät kytkennät
Johtosarjan tekoa

Vauhtis ja asetelma

kaveri otti laipasta 1,5mm tavaraa pois

Nostellaas tätäkin taas.
Tuollanen tuli hommattua tekohengittämään tuota nuhapumppua. Tuolla ei ihan sinne 300hp tuntumaan vielä päästä, mutta ostin kun halvalla sain
Schwitzer S2A imu 44mm , pako 50mm 8 pakopesällä ja AR 0.70

Pitihän sitä sitten käydä sovittamassakin, ahdasta tulee tuo coolerin lähdön ja ilmanputsarin sijoituksen kanssa. Noh jos ne nyt jotenkin sinne mahtuvat.

Tuollanen tuli hommattua tekohengittämään tuota nuhapumppua. Tuolla ei ihan sinne 300hp tuntumaan vielä päästä, mutta ostin kun halvalla sain

Pitihän sitä sitten käydä sovittamassakin, ahdasta tulee tuo coolerin lähdön ja ilmanputsarin sijoituksen kanssa. Noh jos ne nyt jotenkin sinne mahtuvat.

Ens viikolla lähtee kiinasta tulemaan vähän palikkaa mm. punosletkua ahtimelle ja ö.painemittarille, silariletkuja, klemmareita, ö.lauhdutin, suodattimen ryöstöjalka ja hks kopio hukkis. Eli hommat jatkuneen parin viikonpäästä
Mitä mieltä katsuri on hukkiksen screameristä jos sen saan laittaa menemään auton alle suoraan hukkikselta?
Mulla oli joskus sillai eikä mitään maininnutjjuty kirjoitti: Mitä mieltä katsuri on hukkiksen screameristä jos sen saan laittaa menemään auton alle suoraan hukkikselta?
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Täytyyhän sen nyt kuulua kun portti aukeaa (jos aukeaa), varsinkin ku käytän itse köyhänä noita kiinan kilkkeitäteukka77 kirjoitti:Mulla oli joskus sillai eikä mitään maininnutjjuty kirjoitti: Mitä mieltä katsuri on hukkiksen screameristä jos sen saan laittaa menemään auton alle suoraan hukkikselta?nyt on taas siten asennettu ja ens viikol pitäisi katsastaa et sitten kuulee uuden mielipiteen
Re: Ascona B -78 wnb z20let
Noniin nostellaas tätäkin kun on vähän jäänyt toisaalle tämä kirjoottaminen. Eli kesän aikana on tullut tehtyä megan johtosarja, ahtoputket valmiiksi, down-/screampipe, takakontti ja konehuone sai punasen hammeriten pintaan ja nyt on tehty pohjia hurjaa vauhtia kun nämä kelitkin alkaa pikkuhiljaan muuttua kosteiksi ja kylmiksi. Pintavärit tuli eilen automaalit.netiltä, jos kaikki nyt natsaa niin ensiviikon perjantai yönä autossa on uusi maali päällä niin sen jälkeen tekniikan niputusta ja akselin vaihtoa 

Koppa, lokarit ja lippa sai värit niskaan pari viikkoa sitten. Sävyltään RAL 3020. Kirjottelen taas kun on saatu jotain näkyvää aikaiseksi.
Edit;
Ja kuvan laadusta ei jatkoon, laadun takaa menneen talven lumia
Taka-akselin vaihdosta tulee juttua viikonloppuna kun pääsen kuvia ottamaan ja rakentelemaan eteenpäin. Kuitenkin on tulossa 240:n panjo tukivarsineen.
Neuvoisin tuon MS1 v2.2 vr muuntimen kanssa muuttamaan kytkentää jonkun verran se ei pelaa sillä mikä on netissä yli 5500rpm
Pitää muuttaa 18kohm vastus 125kohm ja poistaan pari muuta
Pitää muuttaa 18kohm vastus 125kohm ja poistaan pari muuta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"