ascona c & "dtm" pyyhin
Vai santtu se jo dtm pyyhintä suunnittelee
, no mikäs siinä, oman vessani sain just vasta maalauksesta, ja pitäs nyt rupee jo vihdoin jotain alustaa laittamaan, että siitä sais ees ajettavan...voisin tulla sitä sun pyyhin broggista tutkimaan tossa joku päivä, ja samalla ite autoa kun en oo siihenkään kerenny vielä tutustumaan. Jos vain herralle sopii?. 
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
Soittelen keskiviikkona...On 2002-08-11 20:45, santtu wrote:
joo kaikkee pitää "tuunata"talli lähtee 15pv.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuu käymään ma-ke? ei oo näkyny aikoihin.. !!!
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, mutta kertokaas joku että mitä pirun järkeä noissa dtm-pyyhkimissä on? Jättää vaan todella ison alueen tuulilasin kulmasta pyyhkimästä, mutta tärkeintä että näyttää "hienolta"? Olisi se mukavaa että pyyhkijä jotain pyyhkisikin...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ja ilman vastus vähenee hieman kun laittaa sen vielä keskelle pojottaan 
Ja kyllä se pyyhkii kokolasin myös omalla moottorilla. Itsellä toimii hienosti. Pidentää hiukan sitä raudanpätkää jossa on se pallonivel joka pyörii siinä moottorin akselin päässä. Ja sit vaan hommaat pyyhkijän varren jostain autosta jossa se on suora ja otat asconan poorituksen ja hitsaat kasaan.
Ja kyllä se pyyhkii kokolasin myös omalla moottorilla. Itsellä toimii hienosti. Pidentää hiukan sitä raudanpätkää jossa on se pallonivel joka pyörii siinä moottorin akselin päässä. Ja sit vaan hommaat pyyhkijän varren jostain autosta jossa se on suora ja otat asconan poorituksen ja hitsaat kasaan.
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018