Mazkii_1 kirjoitti:Uus Ooppeli haettu perheeseen muiden lisäksi.
Astra G Sport caravan
Puunattiin heti kun päästiin omille konnuille
Prkl pittää kiillotella tuo omaki paholainen, just samanvärinen sportti Tuossa on vissiin joku alustaki?
Kyllä vain. Etupää navasta kaareen 310mm ja takapää 300mm. Pitäis ruuvata lissää tonttiin
Tervetuloa tännepäin niin laitetaa sauna lämpeen ja kiillotetaa gastra. Soppaa unohtamatta
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
Jätkällä mun vanha auto. Ostin sen -03 jonkun vuoden ajoin sillä sitten se meni äidille ja sen jälkeen veljelle. Ja viime talvena se meni Ylivieskan kamuxelle vaihdossa. Jos haluat lisä infoa niin laittele yv:tä. 62tkm oli siinä kun ostin sen.
Hyundai Kona electrik
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
harzu_ kirjoitti:tämmösellä tulee pyörittyä nykyään
Tää tuli tänään satamatiellä valoissa vastaan siinä vihriän tukkurakennuksen liepeillä. Perussiistin näkönen mutta vaimennin kyllä hyppäs silmille kun peilistä vielä kurkin perään
harzu_ kirjoitti:tämmösellä tulee pyörittyä nykyään
Tää tuli tänään satamatiellä valoissa vastaan siinä vihriän tukkurakennuksen liepeillä. Perussiistin näkönen mutta vaimennin kyllä hyppäs silmille kun peilistä vielä kurkin perään
itse olin siis työautolöa mersulla liikkeellä
jooh sille pitäis kyllä keksiä jotain tarkotus ois ens kesäks rakennella tosta vähän joukosta erottuva.
Mazkii_1 kirjoitti:Uus Ooppeli haettu perheeseen muiden lisäksi.
Astra G Sport caravan
Puunattiin heti kun päästiin omille konnuille:
Onko kuvauspaikkana Hervannan amiksen logistiikkapuolen uus autohalli?
Eipä ole. Tuttavan firman tilat
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!