10+ ohjelma?
10+ ohjelma?
Päätinpä tuossa huvikseni tehdä tunnukset myOpelServiceen nähdäkseni mitä se voi kertoa mun uudesta -98 Vectrasta ja bongasin sieltä tälläisen:
https://www.myopelservice.com/FI/Service/Offers.aspx
"10+ ohjelma
Kerran näinkin päin. Mitä vanhempi Opelisi on, sitä paremmat alennukset saat alkuperäisistä Opel-varaosista, joita mahdollisesti tarvitaan autosi Viiden Tähden huollossa. Merkittävää on, että saat peräti 30 % alennuksen vm 2003 ja sitä vanhemman Opelin huoltoon tai korjaukseen tarvittavista alkuperäisistä Opel-varaosista, tekipä työn Valtuutettu Opel-huoltokorjaamo tai sinä itse."
Onko kukaan aikaisemmin kuullut kyseisestä ohjelmasta tai hyödyntänyt sitä? Itse kävin tuossa vähän aikaa sitten hakemassa palikkaa paikallisesta Opelin edustajalta, joka oikein rekisterinumeron kanssa etsi osia, muttei tullut maininneeksi mitään alennusohjelmista. Pitäisikö kettuillakseni mennä ensi kerralla pyytämään oikein erikseen näitä lupailtuja alennuksia?
https://www.myopelservice.com/FI/Service/Offers.aspx
"10+ ohjelma
Kerran näinkin päin. Mitä vanhempi Opelisi on, sitä paremmat alennukset saat alkuperäisistä Opel-varaosista, joita mahdollisesti tarvitaan autosi Viiden Tähden huollossa. Merkittävää on, että saat peräti 30 % alennuksen vm 2003 ja sitä vanhemman Opelin huoltoon tai korjaukseen tarvittavista alkuperäisistä Opel-varaosista, tekipä työn Valtuutettu Opel-huoltokorjaamo tai sinä itse."
Onko kukaan aikaisemmin kuullut kyseisestä ohjelmasta tai hyödyntänyt sitä? Itse kävin tuossa vähän aikaa sitten hakemassa palikkaa paikallisesta Opelin edustajalta, joka oikein rekisterinumeron kanssa etsi osia, muttei tullut maininneeksi mitään alennusohjelmista. Pitäisikö kettuillakseni mennä ensi kerralla pyytämään oikein erikseen näitä lupailtuja alennuksia?
1998 Vectra B Sedan X16XEL
Re: 10+ ohjelma?
Jakopään osat hain G-Astraan. -30% lähti hinnoista. Oli nyt suht lähellä tarvikeliikkeen hintojen kanssa.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Lappeenrannan ja Kotkan Sunilta sai ikäalet ku jotain nippeliä kävin hakemassa. Eukko leukaili heti ku mainitsin asiasta, notta antavat myötätuntoalennusta:D
Käytin autoani huollossa ja samalla pyysin heitä "varmentamaan henkilöllisyyteni" tuonne sivuille. Liikkeessä pyydettiin antamaan email osoite millä tuonne olen kirjautunut. Nyt jos yritän katsoa esim. auton huoltohistoriaa, niin edelleen sivusto herjaa sitä samaa että pitäisi käydä Opeli-liikkeessä todentamassa henkilöllisyys tuohon palveluun.
Eli ilmeisesti eivät viitsineet sit kuitenkaan hoitaa tuota hommaa vaikka pyysin.
Eli ilmeisesti eivät viitsineet sit kuitenkaan hoitaa tuota hommaa vaikka pyysin.
Opel Astra J, 1.6T AT
Itse koitin pari päivää sitten tuohon rekisteröityä. Piti tulla joku vahvistusviesti sähköpostiin, mutta eipä ole näkynyt.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Gmaililla se meni mainoksiin eikä oletusposteihin ja täten ei tullu ilmotusta uusista viesteistä.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kyllä se vahvistus email tulee välittömästi.
Tarkasta ette ei ole mennyt roskapostien joukkoon!
Tarkasta ette ei ole mennyt roskapostien joukkoon!
Opel Astra J, 1.6T AT
Juu, löytyihän se viesti vihdoin. Ei löytynyt roskapostista, mutta joutui tuolta gmailista hieman kaivelemaan.
Tosin hukkaan meni sekin aika, kun ei järjestelmä tunnista mun auton VIN numeroa...
Tosin hukkaan meni sekin aika, kun ei järjestelmä tunnista mun auton VIN numeroa...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- kadett90
- OCF Member 2024

HML:n Länsiautossa käyty ajoneuvot varmentamassa.IJulli kirjoitti:Käytin autoani huollossa ja samalla pyysin heitä "varmentamaan henkilöllisyyteni" tuonne sivuille. Liikkeessä pyydettiin antamaan email osoite millä tuonne olen kirjautunut. Nyt jos yritän katsoa esim. auton huoltohistoriaa, niin edelleen sivusto herjaa sitä samaa että pitäisi käydä Opeli-liikkeessä todentamassa henkilöllisyys tuohon palveluun.
Lähti toimiin samantien kun Pekka oli painanut enteriä.
Tai ainakin puolen tunnin päästä jo oli huoltohistoriat näkyvissä kun kotona kattelin.
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Mulle sanoivat kysymättä että "tähänhän saat tuon ikävähennyksen, kun auto on jo tuon ikäinen", kun hain kaasuläppäkotelon tiivistettä. No tippuhan se hinta parit sentit.
Varmistin samalla käynnillä tuon myOpel tunnuksen, mutta sivuilla näkyy tasan yksi merkkihuolto vuodelta '11, ja alla oelvassa tekstissä
Varmistin samalla käynnillä tuon myOpel tunnuksen, mutta sivuilla näkyy tasan yksi merkkihuolto vuodelta '11, ja alla oelvassa tekstissä
Eli mitäs vittua? Myyjä laittoi koneelle huoltohistorian alkaen auton esirekisteröinnistä (8/'00), luulis nyt että tuota olis ees uutena käytetty joskus jossain...? Vai mitähän vittua, eikö muka todellisuudessa ole kirjattu käyntejä koneelle ennen vuotta 2011... Sähköisiä huoltotietoja on kerätty vuodesta 2011 lähtien. Lisätietoja saat Opel-jälleenmyyjältä. ...
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Eikös siinä juuri niin lue että 11vuodesta alkaen.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Jos liityy tähän kymppikerhoon, niin saako alennuksen varaosista vain Opelin tiskillä asioimalla?
Autoäströmillä on tuo alkuperäisosien nettikauppa (autonvaraosa.fi), niin voiko sen kautta tilaillessa saada 10+ ohjelman alennuksen? Siellähän kuitenkin joillekin osille on jo valmiiksi laitettu erilaisia alennusprosentteja...
Opel osien ovh-hinnat on ilmeisesti eri myyntipaikoissa nuo samat, mitkä löytyvät Autoåströmin sivuilta?
Autoäströmillä on tuo alkuperäisosien nettikauppa (autonvaraosa.fi), niin voiko sen kautta tilaillessa saada 10+ ohjelman alennuksen? Siellähän kuitenkin joillekin osille on jo valmiiksi laitettu erilaisia alennusprosentteja...
Opel osien ovh-hinnat on ilmeisesti eri myyntipaikoissa nuo samat, mitkä löytyvät Autoåströmin sivuilta?
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89