Ja päivän biisin mukana terveiset Nurmijärvelle...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i-jIz7G8TLw[/youtube]
Kuulostaa ihan hyvältä!barbou kirjoitti:^Omien empiiristen tutkimusteni valossa voin kertoa, että se on pysäyttävä, jossain määrin jopa katarttinen kokemus...
Ja asiaan (tai viereen ainakin);
Suunnitellusta Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan yhteismiitistä sen verran, että kuinkas uppoaisi tämmöinen idea:
* Kuukauden ensimmäinen sunnuntai (Kanta-Hämeen päivä)
* Joulukuussa (eli näin ollen ainakin mun kalenterin mukaan 1.12.)
* Pirkanhovilla Lempäälässä (Pirkanmaan alueella)
* kello 16:00--> (Vähän aikaisemmin, ettei mahdollisilla pitkämatkalaisilla mene ihan mahdottoman myöhään)
Miltäs vaikuttaisi idea?
Jup!16vrane kirjoitti:Kuulostaa ihan hyvältä!barbou kirjoitti:^Omien empiiristen tutkimusteni valossa voin kertoa, että se on pysäyttävä, jossain määrin jopa katarttinen kokemus...
Suunnitellusta Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan yhteismiitistä sen verran, että kuinkas uppoaisi tämmöinen idea:
* kello 16:00--> (Vähän aikaisemmin, ettei mahdollisilla pitkämatkalaisilla mene ihan mahdottoman myöhään)
Miltäs vaikuttaisi idea?
No tulossa ollaan!Timonen kirjoitti:Toivottavasti mä en ole ainoa miitissä!
Muita mielipiteitä, puolesta tai vastaan?Timonen kirjoitti:Jup!16vrane kirjoitti:Kuulostaa ihan hyvältä!barbou kirjoitti:^Omien empiiristen tutkimusteni valossa voin kertoa, että se on pysäyttävä, jossain määrin jopa katarttinen kokemus...
Miltäs vaikuttaisi idea?