Opel astra H 2.0 turbo farkku kiikarissa
Opel astra H 2.0 turbo farkku kiikarissa
Hei opelistit, olen katselemassa tuollaista parilitraista turbo farkku astraa ja kiinnostaisi kuulla mielipiteitä kenellä sellainen on ollut/on että mitä olette mieltä autosta ja tyyppivikoja, jne. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen
Re: Opel astra H 2.0 turbo farkku kiikarissa
Meillä ollut 8kk samalla tekniikalla oleva Zafira-06.
Tähän mennessä korjattua:
-turbo uusittu(väljä)
- männät renkaineen uusittu( ohivuotoa yhdessä sylinterissä)
-venttiiliohjurien kumit+ kannen plaanaus
-vas.takaoven johtosarjan korjaus
Nämä kaikki mennyt "ajoturvan" piikkiin.
Itse olen laittanut kulutusosia:
-koiranluut
-jouset ympäri( Eibach)+kääntölaakerit
-apulaitehihna+kiristin
Ja vielä on "vääntö kesken" vaihteiston jurisevasta äänestä
Kannattaa tarkastaa auto kunnolla ennen kaupantekoa, savuttaako ja pitääkö laatikko ääntä
Tähän mennessä korjattua:
-turbo uusittu(väljä)
- männät renkaineen uusittu( ohivuotoa yhdessä sylinterissä)
-venttiiliohjurien kumit+ kannen plaanaus
-vas.takaoven johtosarjan korjaus
Nämä kaikki mennyt "ajoturvan" piikkiin.
Itse olen laittanut kulutusosia:
-koiranluut
-jouset ympäri( Eibach)+kääntölaakerit
-apulaitehihna+kiristin
Ja vielä on "vääntö kesken" vaihteiston jurisevasta äänestä
Kannattaa tarkastaa auto kunnolla ennen kaupantekoa, savuttaako ja pitääkö laatikko ääntä
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
Onko zafiran kilometrimäärä mikä? Tuntuu että kaikki ehdokkaat ajettu 100000 km, yhtä tällaista kävin jo ajamassa ja tutustumassa mutta tuntui että kaikki hevoset ei ole enään tallessa ja savutti tosi pahasti. Kytkin myös " jyristi" liikkeelle lähtiessä todella pahasti.
120 tkm ajettu, tuntuu olevan turbon kestoikä ja ohjurin kumithan näistä tuntuu irtoavan 
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
Joo, tänään kävin tutustumassa toiseen yksilöön. Oli jo paremman tuntuinen, mutta voi... se sinisen savun määrä mikä tuli kun antoi vähän enemmän kierroksia. Täytyy ehkä vain unohtaa toi turbo vehje ja katsella tuttua ja turvallista 1.8 koneella varustettua yksilöä... harmi.
Kannattaa kattoa c vectraa turbo moottorilla jos nuo astrat pelottaa,niissähän on täysin eri moottorit. vecun z20net on ollut kyllä hyvä moottori ja vikoja siinä ei ole liiemmin ollut.
Joo, ei. Vectra liian laatikko minun makuun.
Oho.JuhaV-76 kirjoitti:Vectra liian laatikko minun makuun.
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Niin, makunsa kullakin.... sanoi koira kun muniaan nuoli