-Vuonna 2011 kesänä, jolloin itse olin 17 vuotias, sai auto kaikkein tärkeimmän kunnostuksen eli pohjan hitsauksen. Monen kesäloma-vuorokauden jälkeen auto saatin kuin saatiikin hyvään muotoon. Ruostetta löytyi, jonka ansiosta suurin osa kaikista ruostevaurioista tuli korjattua. Innon myötä sisusta sai muodonmuutoksen: Korinjäykistystä jalkatilaan, kojelaudan silottelua, ja sisustan yleistä siistimistä.
-Vuonna 2012 kesänä Corsa sai maalia sinne tänne, massaa lisää ja "tietoteknisiä" kokeiluja (Vihje. Invertteri, jumalaton akku, pyötäkone, litteä näyttö, subbari). Noh onneksi tulin järkiini ja poistin viritelmät. Vaihdoin saman kesän aikana autooni 5-vaihteisen laatikon ja siirtimet kaverini autotalli-tiloissa. Suuret kiitokset vielä näin jälkikäteenkin Latelle.
-Tammikuu 2013 ja palvelukseen astuminen ja Sotilaskuljettaja BECE 347. Corsa palveli hyvin tuplapolentaharjoitukset, MUTTA
-10.05.2013 se kävi... Oli sateinen päivä oikeastaan rankkasateita satoi ajoittan koko päivän ajan. Sillanalitus paikka oli notkelmassa, jossa oli kerääntynyt vettä. Noh ei muuta kuin yli... noh ylihän se menikin mutta ku itsepäinen jossain suhteessa olen niin ei muuta kuin sama silta toiseen suuntaan vähä reilummalla vauhdilla, kas näin vain käden käänteessä. Vruuuuum ja moottori vaimenee, mutta vesimassojen kohina ja laineiden liplatus. Nooh ovi auki ja vettä oven alareunaan (vakio alustalla). Eikun soittoa Latelle, Ascona paikalle ja "pitkä lenkki ja päähän tukeva solmu
T: Qurtsi

Päivitän projektia sitä mukaan, kun se etenee.