Semmonen tuli ku ite tekiNilemma kirjoitti:Siitähän tuli oikein muodikas!

ei paaliin vaan uudelleen kasaan ja ajoonsamsa87 kirjoitti:Semmonen tuli ku ite tekiNilemma kirjoitti:Siitähän tuli oikein muodikas!Jos toi talven kestäis noin ni sit vois miettii mitä autolle tekee..
paaliin

nostajatko ne kylmänä rallattaa vai?? paljon muuten maksoi tuo "hood bra" tissiliivit??oon miettinyt ettäsamsa87 kirjoitti:Katotaan ny kuin kone kestää.. 453tkm ja melkonen rallatus välillä
Nostajat vissiin.. kylmänä välil ku keventää kaasua ni tulee kunnon sarrrrrrrrrjaerämies1989 kirjoitti:nostajatko ne kylmänä rallattaa vai?? paljon muuten maksoi tuo "hood bra" tissiliivit??oon miettinyt ettäsamsa87 kirjoitti:Katotaan ny kuin kone kestää.. 453tkm ja melkonen rallatus välillä
jos oman omegan nokalle heittäisi kanssa

nyt voisi itellekkin laittaa kun sai omegan onnellisesti leimattuasamsa87 kirjoitti:Nostajat vissiin.. kylmänä välil ku keventää kaasua ni tulee kunnon sarrrrrrrrrjaerämies1989 kirjoitti:nostajatko ne kylmänä rallattaa vai?? paljon muuten maksoi tuo "hood bra" tissiliivit??oon miettinyt ettäsamsa87 kirjoitti:Katotaan ny kuin kone kestää.. 453tkm ja melkonen rallatus välillä
jos oman omegan nokalle heittäisi kanssa![]()
Bra ebaysta ~50€ toimitettuna.