Hopea Ori?? Nyt meni ohi, että heilahtiJ.Toivanen kirjoitti:Siinähän tuota raskaan ovella palloilit kun pihaan hopea oriilla ajoin pihaan![]()
Piti kulmat säädättää, mutta älä huoli. Talvitassujen osto on edessä
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Tunnistit vaikka olin omegalla?zaptori kirjoitti:Anna ajeli tänää klo 15.15 vastaan vuorelan rampin kohalla.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Se hemmetin ruma farkku B1 omega jossa jonkin sortin pörinää kuuluu.deme79 kirjoitti:Hopea Ori?? Nyt meni ohi, että heilahtiJ.Toivanen kirjoitti:Siinähän tuota raskaan ovella palloilit kun pihaan hopea oriilla ajoin pihaan![]()
Piti kulmat säädättää, mutta älä huoli. Talvitassujen osto on edessä. Siinä ovella sai viime viikon kollottaa, mutta tällä viikolla kostautui, on saanu painaa pers hiessä koko viikon
Samalla lelulla tulee enossakin pyörittyä välistä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Hopea C2 Vectra clubin tarralla Hennalan varuskunnan parkissa! Kuka tämä?? 
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Noin tarkka kuvaus vois sopia minuunkin, mutta on vain muutaman sata kilsaa väärässa paikassa
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
No et se sinä sitten tainnu ollaAtB kirjoitti:Tunnistit vaikka olin omegalla?zaptori kirjoitti:Anna ajeli tänää klo 15.15 vastaan vuorelan rampin kohalla.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
ata ajeli vuohellaan vastaan malmgårdsvägenillä
Tuulilasi heijasti niin sopivasti etten nähnyt yhtään vastasitko morjestukseen..
Empäs muuten ajanutkaan, vaan oli siskonmies, joka oli ajamassa sitä talvisäilöön...Simo kirjoitti:ata ajeli vuohellaan vastaan malmgårdsvägenilläTuulilasi heijasti niin sopivasti etten nähnyt yhtään vastasitko morjestukseen..
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Joo, nyt muistankin tapauksenJ.Toivanen kirjoitti:Se hemmetin ruma farkku B1 omega jossa jonkin sortin pörinää kuuluu.deme79 kirjoitti:Hopea Ori?? Nyt meni ohi, että heilahtiJ.Toivanen kirjoitti:Siinähän tuota raskaan ovella palloilit kun pihaan hopea oriilla ajoin pihaan![]()
Piti kulmat säädättää, mutta älä huoli. Talvitassujen osto on edessä. Siinä ovella sai viime viikon kollottaa, mutta tällä viikolla kostautui, on saanu painaa pers hiessä koko viikon
Parkkeerasin sun omegan viereen vielä
Samalla lelulla tulee enossakin pyörittyä välistä.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Hmm.. Mä olin torstaina omegalla, mut ma-ke olin vectralla liikenteessä. Veccu oli torstaina tietääkseni koko päivän kotipihassa Lapinlahdellazaptori kirjoitti:No et se sinä sitten tainnu ollaAtB kirjoitti:Tunnistit vaikka olin omegalla?zaptori kirjoitti:Anna ajeli tänää klo 15.15 vastaan vuorelan rampin kohalla.katoin vaan, et teidän vectra tulee vastaan ja oli ihan sinun näkönen kuski.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Nilemma ajeli vastaan tuossa oisko ollu 18-19 välillä kasitiellä Raahen eteläpuolella.
ja taas ajeli Anna aamusta vectralla vastaan
Tällä kertaa kallansiltojen kohdalla.
Et tainnut huomata kun morjestin
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Mä oon aina niin unissani että en mä mitään huomaazaptori kirjoitti:ja taas ajeli Anna aamusta vectralla vastaanTällä kertaa kallansiltojen kohdalla.
Tai sit mä olin liian tarkkaavainen katsellessani tielle lentäneitä kiviä.. Ettei vaan viime viikkoinen toistuisi
Todnäk enne ajeli eilen n. klo 17.30 vaaralassa..
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
säpä tulit aamulla vastaan siinä toppilan apteekki+muut putiikit valoissa.. olin sillä valkoisella iveko pikkubussilla
tojjota korolla