Ja se mun naapuripihasta oleva c vectra kotikulmilla tuli vastaan, hokasin vasta kohdalla
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
@Heikkinen tuli vastaan äimärautiolla.
Ja se mun naapuripihasta oleva c vectra kotikulmilla tuli vastaan, hokasin vasta kohdalla
... Nimimerkkiä en muista
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Fouli eilen pesi työajoneuvoaan, tänään deme79 työnsä äärellä ja chieffi menossa töihinsä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
säpä klo 8 aamusella toppilassa.
kohdalla vasta hoksasin vanteista että sinähän se olit
tojjota korolla
Väärin! Solin minä.vunpero kirjoitti:rautsi kylällä tossa kasin jälkeen
joo ei vanha nää liian kaukaaMiksuli kirjoitti:Väärin! Solin minä.vunpero kirjoitti:rautsi kylällä tossa kasin jälkeen
tojjota korolla
Työmaalle menossa. Yrittäny niit veho autoja katella mut et oo koskaan ollu ratissa juuri silloinvunpero kirjoitti:säpä klo 8 aamusella toppilassa.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Minäki törmään joka viikonloppu siihen rintteriin, mutta kuski on yhden kerran tälle vuotta ollut vunpero kun mä oon sen nähny.. Muuten aina eri kuskiSäpä kirjoitti:Työmaalle menossa. Yrittäny niit veho autoja katella mut et oo koskaan ollu ratissa juuri silloinvunpero kirjoitti:säpä klo 8 aamusella toppilassa.
Nii ja sit se tulee jostain puuntakaa ettei ite huomata|vectraman| kirjoitti:Minäki törmään joka viikonloppu siihen rintteriin, mutta kuski on yhden kerran tälle vuotta ollut vunpero kun mä oon sen nähny.. Muuten aina eri kuskiSäpä kirjoitti:Työmaalle menossa. Yrittäny niit veho autoja katella mut et oo koskaan ollu ratissa juuri silloinvunpero kirjoitti:säpä klo 8 aamusella toppilassa.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
no määhän ajan ma-la päiviä enkö öitäSäpä kirjoitti:Nii ja sit se tulee jostain puuntakaa ettei ite huomata|vectraman| kirjoitti:Minäki törmään joka viikonloppu siihen rintteriin, mutta kuski on yhden kerran tälle vuotta ollut vunpero kun mä oon sen nähny.. Muuten aina eri kuskiSäpä kirjoitti:Työmaalle menossa. Yrittäny niit veho autoja katella mut et oo koskaan ollu ratissa juuri silloinvunpero kirjoitti:säpä klo 8 aamusella toppilassa.
säpän eessä taas toppilassa
tojjota korolla
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Mä ajan Oulussa la-su yötäpäivää monesti 
Ei ihme et ei hoksata ku jätkä naamioinu sen auton ja ottanu veho tarrat poisvunpero kirjoitti:no määhän ajan ma-la päiviä enkö öitäSäpä kirjoitti:Nii ja sit se tulee jostain puuntakaa ettei ite huomata|vectraman| kirjoitti:Minäki törmään joka viikonloppu siihen rintteriin, mutta kuski on yhden kerran tälle vuotta ollut vunpero kun mä oon sen nähny.. Muuten aina eri kuskiSäpä kirjoitti:Työmaalle menossa. Yrittäny niit veho autoja katella mut et oo koskaan ollu ratissa juuri silloinvunpero kirjoitti:säpä klo 8 aamusella toppilassa.
kohdalla vasta hoksasin vanteista että sinähän se olit![]()
säpän eessä taas toppilassa
taksissa on veho tarrat ja sitte toisessa pikkubussissa on tarrat ja tossa kolmannessa ole mittääSäpä kirjoitti: Ei ihme et ei hoksata ku jätkä naamioinu sen auton ja ottanu veho tarrat poisSulla muuten on jotaki vikaa sen auton takavaloissa ku vilkkuu miten sattuu pakkivaloja myöten
Jotenki arvas kuka ratissa on.
juu jotain sähkövikkaa kun tahtoo vilkutella niitä pakkivaloja kun vaihtelee vaihteita mut se hätävilkkujen napsuttelu oli ihan tarkotuksella ku hokasin sut takana
tojjota korolla
Mitä mitä? Kävitkös firmassa vai missä hokasit? Oisit käyny morjestamassaJ.Toivanen kirjoitti:Fouli eilen pesi työajoneuvoaan, tänään deme79 työnsä äärellä ja chieffi menossa töihinsä.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Siinähän tuota raskaan ovella palloilit kun pihaan hopea oriilla ajoin pihaan
Piti kulmat säädättää, mutta älä huoli. Talvitassujen osto on edessä
Piti kulmat säädättää, mutta älä huoli. Talvitassujen osto on edessä
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Anna ajeli tänää klo 15.15 vastaan vuorelan rampin kohalla.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd