Niinno enhän mää siellä tiskin takana ikää olekkaanvunpero kirjoitti:pärstää en silti osaa yhdistää nimimerkkiin vaikka melkeen päivittäin käyn nesteelläJondes kirjoitti:Joo sama vehe on.vunpero kirjoitti:sama kapine joka seisoo välillä hiirose nestee takana?Jondes kirjoitti:Ei ole valtase se musta g-astra minkä oot kellossa nähny vaa minu
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel vectra 2.0 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
atb tuli vastaan eilen jossain lähellä paikkaa Pöljä vastaan omegalla
kohdalla vasta älysin, niin en kerenny edes huitoa/välkytellä valoja 
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
Susannannako siinä Kempeleessä koitti Astralla päästä karkuun? Sen verran lujaa mentiin ettei @heikkinen pysyny omegalla perässä
, kolmen opelin letkassa ajettiin siitä kylän läpi vähän ennen neljää.
Aijaa se olit sinäNipe kirjoitti:Susannannako siinä Kempeleessä koitti Astralla päästä karkuun? Sen verran lujaa mentiin ettei @heikkinen pysyny omegalla perässä, kolmen opelin letkassa ajettiin siitä kylän läpi vähän ennen neljää.
Kiiv1 ajeli vastaan Kuormaajantiellä. Morjestettu puolin ja toisin 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
finbastard kaahas tossa kaakkuri smarketin risteyksessä joskus 16.45..
olin käsipystyssä vehotarrasessa rintterissä mut eihän se huomannu kun kaahasi vaa
olin käsipystyssä vehotarrasessa rintterissä mut eihän se huomannu kun kaahasi vaa
tojjota korolla
Mitä se sinä olet täällä päin tehnyt?timok kirjoitti:atb tuli vastaan eilen jossain lähellä paikkaa Pöljä vastaan omegallakohdalla vasta älysin, niin en kerenny edes huitoa/välkytellä valoja
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
vectralla olin, rukalta tulossaAtB kirjoitti:Mitä se sinä olet täällä päin tehnyt?timok kirjoitti:atb tuli vastaan eilen jossain lähellä paikkaa Pöljä vastaan omegallakohdalla vasta älysin, niin en kerenny edes huitoa/välkytellä valoja
Töistä olin tulossa Kuopiosta.. Millä olit liikenteessä?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Joo mä mitään huomannuvunpero kirjoitti:finbastard kaahas tossa kaakkuri smarketin risteyksessä joskus 16.45..
Taisi Jerzey(?) mennä valkoisella Omegallaan ohitse Mannilan kohdalla motarilla tuossa jokunen päivä takaperin. Itse ajelin tummanvihreällä Omegalla...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Ströbä tuli Klaukkalan liittymässä vastaan aamulla. Yritin mersussa kättä heilutella...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Rautsi_91 zeppeliinissä 
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
Näinköhä aamulla oikein että kimmo_89:n vectra oli kempeleessä yhen rivarin parkkipaikalla.
Kyllä.Miksuli kirjoitti:Näinköhä aamulla oikein että kimmo_89:n vectra oli kempeleessä yhen rivarin parkkipaikalla.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Eilen tuli ennen neljää Kempelees Nipe vastaan ja sit illalla thuuning ajeli samalla suoralla vastaan.