Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

TJT kirjoitti:Jos se auton maalipinta on niin tärkeä, että kelmutuksen jäljiltä pitää usealla satasella korjata, niin ei sellaista autoa jätetä yöksi mihin sattuu.
Mulla on maalipinta aika kauhtunut eikä siitä jaksa olla kovin huolissaan kun huono se on jo ennestäänkin, mutta kyllä mua ihan oikeasti vituttaa jos sitä joku tulee tarkoituksella pilalle hankaamaan. Saanko mä tulla naarmuttamaan sun autoa jos se on niin merkityksetöntä? Vaikka tänään illalla?

Jos ei se auto ole just käynyt pesussa niin maalipinnalla on pölyä ja hiekkaa, ja se kelmutus naarmuttaa sitä maalia.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tuomas kirjoitti:
TJT kirjoitti:Jos se auton maalipinta on niin tärkeä, että kelmutuksen jäljiltä pitää usealla satasella korjata, niin ei sellaista autoa jätetä yöksi mihin sattuu.
Mulla on maalipinta aika kauhtunut eikä siitä jaksa olla kovin huolissaan kun huono se on jo ennestäänkin, mutta kyllä mua ihan oikeasti vituttaa jos sitä joku tulee tarkoituksella pilalle hankaamaan. Saanko mä tulla naarmuttamaan sun autoa jos se on niin merkityksetöntä? Vaikka tänään illalla?

Jos ei se auto ole just käynyt pesussa niin maalipinnalla on pölyä ja hiekkaa, ja se kelmutus naarmuttaa sitä maalia.
Tule vain. Olen todennäköisesti koko illan himassa. Ota oma kelmurulla mukaan, sitä mulla ei ole valmiina. Ostoskärryjäkään ei justiinsa ole, mutta eiköhän sulla matkan varrelle osu joku kauppa mistä lainata.
Joudut kyllä ne kelmut ihan itse repimään poiskin...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

TJT kirjoitti:Joudut kyllä ne kelmut ihan itse repimään poiskin...
Miksi? Rupeisko sua muuten vituttamaan? Tuskin ne tuholaiset noitakaan on irti käyneet repimässä tosta lehtijutun autosta. Tässä on hyvä kyseenalaistaa sun vitutuksen aihe kuten sä teit tuolle lehtijutun auton omistajalle. Aina on joku kysymässä, että no miksi sä nyt tollasesta.. Ihmisiä vituttaa eri asiat ja sen ei pitäis muita häiritä mikä ketäkin vituttaa :bonk: Ja juu parempi varmaan lopettaa tää vänkääminen tähän, jatkakoot Tuomas jos tahtoo, sillä on jo pilkunviilaajan maine täällä joten mä en lähe sitä titteliä viemään.. :lollis:
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

No hei se on TJT. Eläkkää ressakko. Se on kato vähän villi. Antakaa sen mennä... noin, päästetään takaisin se tuonne metsään. Joo kyllä se vielä kerran olkansa yli kurkkas ennenkö tohon metikköön sujahti. On nuo hassuja ötököitä nuo tuon lajin humanoidit.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

|vectraman| kirjoitti:
TJT kirjoitti:Joudut kyllä ne kelmut ihan itse repimään poiskin...
Miksi? Rupeisko sua muuten vituttamaan? Tuskin ne tuholaiset noitakaan on irti käyneet repimässä tosta lehtijutun autosta. Tässä on hyvä kyseenalaistaa sun vitutuksen aihe kuten sä teit tuolle lehtijutun auton omistajalle.
Pitäisiköhän sun vähän käydä jossain pajalla laskemassa kierroksenrajoitinta vähän alemmaksi :lol:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
KaKui
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja KaKui »

Kyllä nää rangaistukset suomessa on välillä naurettavia kuten myös perusteet rangaistuksen alentamiselle :evil:
53-vuotias nainen törmäsi autollaan Matleenaan ja tämän 16-vuotiaaseen sisareen, jotka pyöräilivät tien reunassa kohti kotiaan Lapinlahdella 2. toukokuuta 2012. Molemmat sisarukset loukkaantuivat, ja Matleena kuoli vammoihinsa seuraavana päivänä sairaalassa. Nainen oli 2,58 promillen humalassa.
Itä-Suomen hovioikeus päätti elokuun alussa alentaa Matleenan kohtaloksi koituneen rattijuopon tuomiota viidellä kuukaudella. Aiemmin Pohjois-Savon käräjäoikeus oli tuominnut naisen kahdeksi vuodeksi ja seitsemäksi kuukaudeksi vankeuteen.
Hovioikeus otti rangaistusta alentavina seikkoina huomioon sen, että naisen ajomatka oli lyhyt, että hän oli liikkeellä päivänvalon aikaan ja että ajomatkan ainoa liikennerikkomus ennen kohtalokasta törmäystä oli ollut reunakiveykseen törmääminen.
No, niinpähän sitä sanotaan että saa sitä oman kunnan alueella ajaa humalassa...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082 ... 1_uu.shtml

Ja täällä voi käydä kannattamassa aloitetta: http://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/501
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Eiköhän tuo tarkoita henkilökohtaista korotusta, tarkoittanee että on 20 vuotta saanut vain sopimuskorotukset.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Rookeri kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082 ... 0_uu.shtml
"Olen odottanut palkankorotusta 20 vuotta"

Aika hyvä palkka ollu aikoinaan jos 20v sitten tienas reilu 2000e eli lähemmäs 15000mk/kk.
Ei tuota palkkaa voi verrata 20 vuoden takaiseen, silloin oli tuo markan arvo pikkasen erillainen kuin "nykyisin".
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

J.Toivanen kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082 ... 0_uu.shtml
"Olen odottanut palkankorotusta 20 vuotta"

Aika hyvä palkka ollu aikoinaan jos 20v sitten tienas reilu 2000e eli lähemmäs 15000mk/kk.
Ei tuota palkkaa voi verrata 20 vuoden takaiseen, silloin oli tuo markan arvo pikkasen erillainen kuin "nykyisin".
Nuurdean laskurin mukaan 2500 euroa vuonna 2012 vastaa 10857 markkaa vuonna 1993.

http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakk ... /42717.html
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
juukeli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Tuliko jollekkin oikeesti yllätyksenä että nugetit ei olekkaan täyttä lihaa?
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013100717578440_ru.shtml
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

juukeli kirjoitti:Tuliko jollekkin oikeesti yllätyksenä että nugetit ei olekkaan täyttä lihaa?
Tä? Ei voi olla!

Eikös makkarakin tehdä sisäfileestä?

Sitten kun joku vielä kertoo, että mitä pahaa on käyttää syömäkelpoiset osat ravinnoksi? Tunkiolleko ne pitäisi ajaa?
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kaakana »

Tuomas kirjoitti:
juukeli kirjoitti:Tuliko jollekkin oikeesti yllätyksenä että nugetit ei olekkaan täyttä lihaa?
Tä? Ei voi olla!

Sitten kun joku vielä kertoo, että mitä pahaa on käyttää syömäkelpoiset osat ravinnoksi? Tunkiolleko ne pitäisi ajaa?
Totta! Minusta on suorastaan nerokasta miten tarkkaan elukat voidaan käyttää hyväksi :food:
OCFormulatietäjä 2012 & 2019

My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

kaakana kirjoitti:
Tuomas kirjoitti:
Tä? Ei voi olla!

Totta! Minusta on suorastaan nerokasta miten tarkkaan elukat voidaan käyttää hyväksi :food:
Minusta kanssa ihan hyvä, että syömäkelpoiset osat käytetään... syödäänhän tuota maailmalla paljonkin sellaisia osia mitä ei täällä suostuta edes katsomaan... eikö se ole ihan sama kunhan maistuu hyvälle ja nälkä lähtee?
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

tuikki kirjoitti: Syödäänhän tuota maailmalla paljonkin sellaisia osia mitä ei täällä suostuta edes katsomaan.
Enpä ole Suomessa nähnyt lihatiskillä Kalkkunan kauloja, Saksassa olen ja on tullut syötyäkin ja hyvää oli.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Kauppahallissa näkyy lihatiskillä paljon sellaista mitä ketjukauppojen "lihatiskiltä" ei löydy.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vastaa Viestiin