Lauantaina putki kuntoon ja jarrupalat vaihtoon ja sitte leima hakeen. Sit tuleeki pieni tauko auton kanssa et saan noita koulujuttuja hoidettua pois jaloista. Vaikka katotaan et en malta pysyä pois auton kimpusta ja täältä..
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Tuli suihkittua etuvalojen alta ne listatmustalla ja maski mattamustalla.. Nyt mietityttää konepellin kohtalo.. Nykynen maali on mallia huono, joten maalaukseen menee jokatapauksessa kun rahaa taas on.. Mutta, mitä sanoo arvon raati, maalaanko tolla nykysellä värillä, korin väriin vai jotain ihan muuta? Mielipiteitä ja ehdotuksia kuunnellaan.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
janne___ kirjoitti:Tuli suihkittua etuvalojen alta ne listatmustalla ja maski mattamustalla.. Nyt mietityttää konepellin kohtalo.. Nykynen maali on mallia huono, joten maalaukseen menee jokatapauksessa kun rahaa taas on.. Mutta, mitä sanoo arvon raati, maalaanko tolla nykysellä värillä, korin väriin vai jotain ihan muuta? Mielipiteitä ja ehdotuksia kuunnellaan.
miksipäs ei korinväriin,mutta voihan sitä kokeilla joitain toisia visioita
itse maalasin konepellin,maskin ja luomet mattamustalla ja lakkasin puolikiiltävällä lakalla ja oon tyytyväinen
ei oo ihan niinkuin minulle siitä kuittailtiin "maalipurkissa uitettu" onhan se alkuperäinen väri tietysti yksi vaihtoehto
mutta tee niinkuin itse haluat
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
janne___ kirjoitti:Maalasikkos muute ite ton vai veitkö ihan liikkeeseen?
itse suihkuttelin..konepelti oli "hieman" kivenhakkaumia täynnä ja oli "haalistunut" aika pahasti
niin oli melkein itselläkin päätettävänä sama juttu..samaan korinväriin vai jotain muuta ja kun sattui
löytymään netistä hyvä "höynäytys" kuva niin pakkohan se oli tehä perässä
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant