janne___ kirjoitti:Katotaan joku päivä faijan kans kuntoon, et kyl siihe leiman saa
MarkuzT kirjoitti:
janne___ kirjoitti:Hylky tuli Päästöt kusee ja katsastusmies epäili venttiilivikaa
Ei muutaku suoraa kutosta keulille
Mulle ei kutosta tuu ainakaan käyttöautoon
mullekkin tarjottiin aikanaan kutos omegaa, mutta päätin kuitenkin että työajokiksi välttää pienempi koneinen auto
ja onhan tuota hyvin päästy tuollakin mutta eihän se mikään raketti ole
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Katsastusmies ei muka huomannu et mulla on takspönttö melkei kokonaan halkipoikki Ja kaikenlisäks otti päästöt kylmästä koneesta. Kävin tutulla hakeen päästölapun ja meen sen kans sinne konttorille hakeen leiman.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Mulla oli omegassa sama homma. Ilmeisesti katti jo parhaat päivänsä nähny kun menee konttorille ja se kerkee siinä pihassa jäähtyä niin hilkulla oli viimeks että meni läpi. Nyt kun lämmitti kunnolla katin ja kävi käverin pajalla ottaan päästöt niin malli arvoihin meni.
Juu, tota ku polki vähä aikaa nii sai päästöt kohillee.. Sit mentii hakeen lappua ja auti oli hetken tyhjäkäynnillä nii ei enää mennykkää läpi Taas vähä polkemista ja hyvät päästöt tuli
Tänää hain uuden pöntön taakse ja ne jarrupalat.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96