Täällä taas vuoden tauon jälkeen, edellinen Omegan möin kaverille motivaation puutteen takia vuosi sitten kun kori hävisi tekniikan ympäriltä ja Lada 1200s -86 toiminut käyttiksenä siitä asti ja nyt viime sunnuntaina Lada jäi tallin viereen seisomaan odottamaan läpikäyntiä kesää 2014 varten ja Omega tuli haettua taloon.. Tuli emännän mukana 3-vuotias poika joten Lada ei enää soveltunut tähän "perhe-elämään" kuin sillon 80-luvulla..

Siinä yks kuva tähän hättään,pistelen lissää sit myöhemmin..
Juuh elikkäs kyseessä B2 Caravaani 2.2 16v y22xe tekniikalla ja manuaalilootalla vuosimallia kakstuhatta.
Syynännyt olen auton joka paikasta ja hyvältä näyttää, 252tkm mittarissa ja hyvin toimii (ainaki vielä,koputan puuta)
Ainoa miinushan tässä oli että jakopääremppa edessä,huoltokirjassa viimeisin päivitys oli 100tkm sitten ja sillon vaihdettu eli jännäkakkahousussa saa ajella jakopäähiluja ootellessa.. eipä ollut onneks kovin kalliit ku kävin autosopista kysymässä..
Kaikki pelaa paitsi keskuslukko.. yllätys.. vänkärin ovessa ja takaluukussa,liittimiin crc:tä ruiskin mut not help at all.. Muuten kaikki pelaa moitteettomasti,etenki ilmastointi on tässä iso plussa näillä hellekeleillä mitä täällä haapajärvellä nyt ollut..
Tuon jäätävän möykkysoittimen vaihdatan jossaki välissä uuteen 2din soittimeen,pioneeriin mitä luultavammin,varmaan samalla nuo kaiuttimetki vaihdan uusiin ku ei ole äänenlaatu enää sieltä parhaimmasta päästä.
Leimaaki vehkeessä oli ensvuoden puolelle ja mukana tuli 2-renkaat pelleillä.. enskesäksi alumiinivanteet ja pientä alustan modausta.. ja ajan myötä muitaki pikku kikkailua
Tämä siis tuli ostettua liikkeestä joten en uskonut puoliakaan myyjän puheista joten tarkistin joka paikan itse.. en ole itse asiassa 100% varma kilometreistäkään mut eihän sitä tiiä.. sen verta hyväkuntoinen sisältä,päältä ja pohjasta että voi hyvinkin pitää paikkaansa mutta kuullut niin paljon tarinoita autoliikkeistä että pienellä varauksella tullut aina kuulosteltua ja tutkailtua että löytyykö jotain yllättävää pinnan alta..
Tästä se ooppelistin taival taas jatkuu
Päivitellääs lissää kuvien kanssa myöhemmin..
-Markus