Opel huolto KUOPIO
Opel huolto KUOPIO
Mistähän mahdollisesti löytyis hyvä ja edullinen huoltamo mahdollisimman pienellä varoitus ajalla.
Autossani taisi mennä virta-avain lukkopesä tai jotain.
Kun ei käänny avain millään minnekkään suuntaan, vaikka kuinka rattia heiluttas kunnolla.
Kyseessä Opel Vectra B -1996 sedan.
Huoltamoa pikaisesti etsien!
Saa ottaa yhteyttä..
tomi.tuononen@hotmail.com
puh. 0453108592
Autossani taisi mennä virta-avain lukkopesä tai jotain.
Kun ei käänny avain millään minnekkään suuntaan, vaikka kuinka rattia heiluttas kunnolla.
Kyseessä Opel Vectra B -1996 sedan.
Huoltamoa pikaisesti etsien!
Saa ottaa yhteyttä..
tomi.tuononen@hotmail.com
puh. 0453108592
Re: Opel huolto KUOPIO
Laita vati auton lattialle,ja ruiskuta breikklineriä relusti virtalukkoon.n.desi-kaks. Mulla auttoi yhdessä A-mallin Vectrassa ,kun meni virtalukko jumiin ! 
ja jos lähtee toimimaan niin äkkiä uutta patruunaa tilaukseen ennen kuin nykyinen taas jumii. Selviää vähän helpommalla ja halvemmalla jos saa pelkän patruunan vaihdettua eikä tarvii koko helahoitoa alkaa uusimaan
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
-
MarkoSalmela
- 'Kadett'

Vähän myöhään vastailen, mutta omasta mielestä kannattaa mennä Delta-autolle. Siellä on edullisemmat tuntihinnat vanhemmille autoille, muistaakseni noin 70 e/h. Ja on maahantuojan vehkeet. Nyrkkipajoillakin ottavat 60 e tunnissa ja aikaa menee arpoessa.
Jarrukliinerin suihkutteleminen voi vaan pahentaa asiaa.
Yleensä ongelma johtuu siitä, että nykkeli on liian kulunut, eikä työnnä lukon haittoja tarpeeksi ulos.
Yleensä ongelma johtuu siitä, että nykkeli on liian kulunut, eikä työnnä lukon haittoja tarpeeksi ulos.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Empä nyt sanoisi että se voi sitä enää pahentaa, jos se nyt kerran jumissa on ?? Itselläni tämän toimenpiteen jälkeen virtalukko toimi sen puoli vuotta,mitä se auto minulla oli, niinkuin siinä ei vikaa koskaan olisi ollutkaanRpisteL kirjoitti:Laita vati auton lattialle,ja ruiskuta breikklineriä relusti virtalukkoon.n.desi-kaks. Mulla auttoi yhdessä A-mallin Vectrassa ,kun meni virtalukko jumiin !
ite aina elvyttäny aseöljyllä. jättää sentään pienen voitelevan kalvon sinne toisin kuin bräkliini. EIpä sekään kyl sitä todellista vikaa poista, omegastakin pitäs viilailla haittoja tai ettii toine avain
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Bräkliinillä ensin puhistus, eli sitä sinne, ja sitten jos saa toimimaan hyvin, niin aseöljyä tms pakkasen kestävää liukastetta sinne ohuelti.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)