Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Avatar
J_J2
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2610
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 08:16
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja J_J2 »

mannion ajeli Audilla tänään vastaan tuossa pikkasen ennen klo 18 Jyskän Varastomyymälän kohalla. Tultiin sua vastaan sillä valkosella Land-Cruiserilla :bye:
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Avatar
Teemu J
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3563
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 01:52

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

jerrij tuli kylillä vastaan :bye:
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

KUME tuli eilen vastaan tuusulan väylällä. Makeesti erottuu massasta.
Nipe
OCF Member 2015
Viestit: 7364
Liittynyt: 22 Kesä 2005, 13:25
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Valtane ja se joku toinen oli eilen Tokmannilla..
Avatar
Eikka88
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 161
Liittynyt: 31 Loka 2008, 19:00
Paikkakunta: Kempele

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja Eikka88 »

Vunpero tuossa pihalla...hyvin se supra suhahteli...
Corsa B 1.7D
Avatar
cla22ic
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 207
Liittynyt: 18 Syys 2010, 19:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja cla22ic »

Apusähis taisi ajella tänään vastaan tuossa Onkamon kohdilla :)
Kadett C caravan 1.2 -77
Avatar
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2277
Liittynyt: 22 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja Kume »

G.T.S kirjoitti:KUME tuli eilen vastaan tuusulan väylällä. Makeesti erottuu massasta.
Juu varmastikkin :D Tuskin kukaan muukaan :D Täs kehä3:lla ollaan oltu pari päivää.
vunpero
'Senator'
'Senator'
Viestit: 652
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 01:30
Paikkakunta: Kempele

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja vunpero »

Eikka88 kirjoitti:Vunpero tuossa pihalla...hyvin se supra suhahteli...
nyt kyllä juksaat :oops: mut hyvät grilli pöperöt oli
tojjota korolla
Avatar
jerrij
'Senator'
'Senator'
Viestit: 977
Liittynyt: 30 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: toivakka

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja jerrij »

Teemu J kirjoitti:jerrij tuli kylillä vastaan :bye:
Kuitataan tämä
|vectraman|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

En tiiä oliko kaverilla tänne tunnuksia, mut tuli Buickista nostettua eilen illalla kättä ex Kadetin nykyiselle omistajalle kun Kadetilla vastaan ajeli :D
jezze rs
OCF Member 2016
Viestit: 443
Liittynyt: 01 Loka 2008, 13:13

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Calis oli tänään lounastamassa tavernassa samaan aikaan. Calibralla tultiin vaikka paidassa oli ties mitä merkkejä :-?
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Avatar
DEAD
OCF Member
OCF Member
Viestit: 4258
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Kuuslahti

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja DEAD »

AtB kurvaili vectralla vastaan männistössä vai oliko jo saarijärven puolella kello taisi olla jotain puoli kolme
Avatar
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2272
Liittynyt: 21 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja AtB »

Minä sokea :-)
Kotiin olin menossa, hiton remppa siellä linja-autoaseman vieressä pakottaa kiertämään :-D
vunpero
'Senator'
'Senator'
Viestit: 652
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 01:30
Paikkakunta: Kempele

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja vunpero »

finbastardi tuossa kaakkuri smarketissa joskus 15.30
tojjota korolla
Avatar
DEAD
OCF Member
OCF Member
Viestit: 4258
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Kuuslahti

Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!

Viesti Kirjoittaja DEAD »

AtB kirjoitti:Minä sokea :-)
Kotiin olin menossa, hiton remppa siellä linja-autoaseman vieressä pakottaa kiertämään :-D
olin naamioitunut hyvin lemminkäisen hiacen ratin taakse joten en ihmettele ettet huomannut. On tosiaan tuo asemanseutu aika sekasin maanantaina meinasi hermot mennä kun piti asemalle päästä ja tulin männistön suunnalta