Eka oma projekti, Calibra -90 2.0 8v
Re: Eka oma projekti, Calibra -90 2.0 8v
Kyllähän noita Ö-suodattimia ja suodatinavaimiakin on solmuun väännetty monet kun on edelliseltä jäänyt tiiviste kostuttamatta.
Kadett C 1.2 "SUPER SPORT" -78 - helppo ajaa, kevyt työntää
Kyllä näin on, siinä kohtaa ei auta kuin ne putkipihdit ja väkivalta.Tantsku88 kirjoitti:Kyllähän noita Ö-suodattimia ja suodatinavaimiakin on solmuun väännetty monet kun on edelliseltä jäänyt tiiviste kostuttamatta.
Ja parin metrin jatko... 
Hyvä idea, mutta jospa se ens kerralla lähtis auki ilman suurempaa väkivaltaa, tai voihan sitä ainakin toivoaChiEf kirjoitti:Ja sitten kun vaihdat itse ne öljyt niin hommaat oikean suodatinavaimen ja jätät ne putkipihdit hyllyyn, onnistuu suodattimen irroituskin ilman kiroilua.
Ja aiemmin joku kommentoi, että edelliselle omistajalle propseja kun on lähtenyt hyvään suuntaan viemään autoa.. Itse asiassa edellisellä omistajalla on ollut melko hyväkin visio tähän, sillä sain auton mukana myös toisen konepellin, ovet, lokasuojat ja mitähän lie, niin ne oli maalaamolla käytetty ja pinnassa oli sellainen kaunis kuparin-oranssi metallisävy. Samaa väriä löytyy mittariston ledivaloista. Penkit kun on sinimustat, niin ilmeisesti ajatus on ollut toteuttaa oranssi-sinistä väriyhdistelmää, joka sopii kyllä hyvin yhteen.
Itse vain en ala sille linjalle ollenkaan, vaan toteutan ihan omat visioni, eli tumman violettia ja mustaa
"En oo koskaan tavannu yhtään järkevää Calibra-kuskia."
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
Toivottavasti on uusi etupuskuri jo tilauksessa
Onnea projektille
Onnea projektille
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Mää en ymmärrä, että miksi kaikki valittaa tosta etupuskuristaunique kirjoitti:Toivottavasti on uusi etupuskuri jo tilauksessa![]()
Onnea projektille
telwin kirjoitti:Kyllä näin on, siinä kohtaa ei auta kuin ne putkipihdit ja väkivalta.Tantsku88 kirjoitti:Kyllähän noita Ö-suodattimia ja suodatinavaimiakin on solmuun väännetty monet kun on edelliseltä jäänyt tiiviste kostuttamatta.
Ite tiedän pari tapausta ketkä vääntää sen uudenki suodattimen kiinni avaimen kanssa ihan tosissaan
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
Mitä, violetti Calibra??? Mun päiväuni! Onks sulla jossain kuvia siitä?Rookeri kirjoitti:Tumma violetti on kyl hyvä, senvärinen meidänki Calibra on
Mulla olis tällä viikolla tarkotus saada alusta alle, vihdoin ja viimein...Kuukausi kai siitä on kun senkin tilasin. "Joo toimitusaika on viikko." Niimpä niin...
Ja sitku sai sen alustan sinne liikkeeseen, nii ei juma ku ei sinne saa aikaa varattua vaihtoon. "Joo nyt on vähä kiire, huomena ehkä ehtis, soitappa mulle aamulla. Joo tänää ei kyl ehi ku tuli pari projektia tähän, soitappa mulle illalla" jnejne. Tuota jaksoin viikon katella, siis oikeesti joka päivä soittelin. Sit aloin kyseleen tutuilta et kuka autopoika sen alkas mulle laittaan ku ei tosta hommasta tuu ei lasta ei pskaa... Itelläki vaa tahtoo vapaa-aikaa rajottaa tuo työ nii saapa nähä millon se auto tippuu ja millon ei
Eikös tuo ole ihan Opelin oma väri? ei kyllä yhtään huono väriraksutin kirjoitti:Mitä, violetti Calibra??? Mun päiväuni! Onks sulla jossain kuvia siitä?
Käys kattoon rookerin colibri projekti topikista kuva autosta
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Päivitetty on alkuperäseen alotus-tekstiin! (Toim. huom.) 
Ompas kivan näkönen KUSKI

Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.
Nii näkyy olevan;)... Ja eiköhän calibrastakin tuu kivan näköne:)
Nonii ompa reipasta täällä koittaa autoa esitellä ja sit kommentit lähtee tälle linjalle...
No ei vaiteskaan, kiitoksia vaa pojille, mutta jos tosiaan keskityttäs tuohon autoon...?
No ei vaiteskaan, kiitoksia vaa pojille, mutta jos tosiaan keskityttäs tuohon autoon...?
No juu lopetaan tähän
Mutta hyvä siitä calibrasta vielä tulee kun jaksaa vaan pajottaa! 
Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.
Katoin ihan samaajama78 kirjoitti:Ompas kivan näkönen KUSKI![]()
![]()
täältä lähti pari vuotta sitten saman näkönen calibra. paitsi etu ja takapuskurissa oli teipit hennolla hopealla "calibra"
Hieno laite, vaikka itselläni noi puskurit hyökkää kyllä silmille.
Onhan noi Calibrat upeita autoja ajaa, itselläni oli muutaman vuoden Calibra ja kyllä sitä vieläkin tulee ikävä.
Hommaahan tuossa tuntuis olevan, mutta niin kai se on kaikissa autoissa joista oman näköisensä haluaa.
Jatka vaan samaan malliin, ja täältä foorumilta saa kyllä aina hyvin apua kinkkisiin kysymyksiin ja osiakin saa halvalla.
Onhan noi Calibrat upeita autoja ajaa, itselläni oli muutaman vuoden Calibra ja kyllä sitä vieläkin tulee ikävä.
Hommaahan tuossa tuntuis olevan, mutta niin kai se on kaikissa autoissa joista oman näköisensä haluaa.
Jatka vaan samaan malliin, ja täältä foorumilta saa kyllä aina hyvin apua kinkkisiin kysymyksiin ja osiakin saa halvalla.
Irmscher DTM Edition Coupe -03