jäi tolppaan hyvin tilaa. jarrujen kanssa oli aika hilkulla. ei jääny ku pari milliä, mutta sehän riittääRizla^^ kirjoitti:takana sopii hyvin kun laitat vielä 5mm lättyä nii tulee hyvin kaarelle, itellä oli viimeesänä 18x9,5 ET 30 ja sopi hyvin kun oli venykumi =)
onko edessäkin ET40??? eikö ota iskarin tolppaan kiinni? itellä nyt edessä 9" levee ja ET38 vakiona niin oli melkein tolpassa kiinni ja nilemma taisi puhua että ET40 ottais jo kiinni?

ittellä kans noi 9.5 leveet. et 40. laitoin taakse suoraan 20mm limput. nyt on hyvä eikä ees raaviwhathifi kirjoitti:Nyt on sitten tuossa asennusta vaille 4kpl 19" 9,5 et35, 235/35, jännittää ihan itteänikin vaikka tiiän että ne mahtuu. Heittelen kuvan myöhemmin.
Katoin samoja vanteita kun sulla mutta U.K myyjä ei voinu myydä enää tällevuodelle yksityisille, yritys pitäs olla.. no eipä ole..pekedk kirjoitti:ittellä kans noi 9.5 leveet. et 40. laitoin taakse suoraan 20mm limput. nyt on hyvä eikä ees raaviwhathifi kirjoitti:Nyt on sitten tuossa asennusta vaille 4kpl 19" 9,5 et35, 235/35, jännittää ihan itteänikin vaikka tiiän että ne mahtuu. Heittelen kuvan myöhemmin.

Onkohan orkkis et 38. Eteen menee ainakin 9.5 " leveeseen vanteeseen asti et 35 jos kumin leveys max 235. Taakse nyt menee melkeinpä mikä vaan. Kyllä nuo pyörii ongelmitta mutta jos ulkonäköä haluat niin taakse saa laittaa ainakin 20mm spacerin-Roy- kirjoitti:Kävin ketjun läpi ja löysin suurinpiirtein vastaukset mutta kysyn kuitenkin jos vaikka varmistuksen saisin.![]()
Mahtuuko 19*8.5 et42, C2 vectraan? Alustana ta texhnixin säädettävä. Ja onko jotain hyvää nyrkkisääntöä noista et arvoista C2 vectraan?

Mulla 18" snoeflaket on mielestäni 38 etllä. Joo kyllähän ne siististi istuu, mutta paremman näkönen tulee entisestään kun tuo rengasts kaaren tasalle. Sen takia siis se 20mm spaceri juttu-Roy- kirjoitti:Kiitos, pekedk! Mulla vähän hankaluuksia ton et ymmärätmisessä..Mut mites kun luin vectra-c.com sivuilta että 19" snowflake,tai saattoi olla kyse muista orkkis vanteista, vanteet ollu 43 et:llä ja mielestäni siististi istuu autoon?
Jeps, jäänee aika armotta kaaren sisälle etenkin takana. Itelläni et30 ja 8,5" ja taakse sais noillekin laittaa spaceria ihan reippaasti jos kaarella haluaa, mutta makuasioita tietysti.pekedk kirjoitti:Mulla 18" snoeflaket on mielestäni 38 etllä. Joo kyllähän ne siististi istuu, mutta paremman näkönen tulee entisestään kun tuo rengasts kaaren tasalle. Sen takia siis se 20mm spaceri juttu-Roy- kirjoitti:Kiitos, pekedk! Mulla vähän hankaluuksia ton et ymmärätmisessä..Mut mites kun luin vectra-c.com sivuilta että 19" snowflake,tai saattoi olla kyse muista orkkis vanteista, vanteet ollu 43 et:llä ja mielestäni siististi istuu autoon?