Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Ihanan kannustavaa... yhtään ei sais poiketa normista tai heti on järkyttävä tapaus... kuvien perusteella tuo on minusta ihan asiallisen näkönen tuotos... ei ole räkästy miten sattuu... tosin kuva saattaa valehdella...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
Ja perussiisti e-kadetiksi eli ei taida olla ihan laho, vaan hyvännäköinen yksilö yleisesti ottaen
heh ei mua jaksa vaivata ja halusin vähän erinlaisen pellin kun just yleensä AINA on tehty ja oikeen tuo on tehty ei ole tapana mennä sieltä mistä aita on helpoin alittaa mutta kuhan saan jostakin gessin etupuskurin tohon nii sekin on aika kulmikas nii ajattelin peltiä tehessä että tuommonen vois sopia sen kaa naimisiin mut jatketaan tätä sielä vituttaa topikissa kun mun autossa on nui ruma pelti koittakaa muut vaan tulla sen kaa toimeentuikki kirjoitti:Ihanan kannustavaa... yhtään ei sais poiketa normista tai heti on järkyttävä tapaus... kuvien perusteella tuo on minusta ihan asiallisen näkönen tuotos... ei ole räkästy miten sattuu... tosin kuva saattaa valehdella...
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Oikee asenne!
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Tää on vähän outo topic. Jengi postailee tänne välillä mitä hirveimpiä rotiskoita ja aina odotetaan vaan, että tulee pelkkiä kehuja. Jos on asiallinen ja vastaajan mieleen niin silloin saakin kehuja, mutta sit nämä muut viritelmät, jotka näyttää kuin olis humalapäissään rakennettu on toinen juttu. Ei pidä siis laitella tänne näitä kuvia jos mahdollinen vastaus ei ehkä miellytäkään.blex84 kirjoitti:heh ei mua jaksa vaivata ja halusin vähän erinlaisen pellin kun just yleensä AINA on tehty ja oikeen tuo on tehty ei ole tapana mennä sieltä mistä aita on helpoin alittaa mutta kuhan saan jostakin gessin etupuskurin tohon nii sekin on aika kulmikas nii ajattelin peltiä tehessä että tuommonen vois sopia sen kaa naimisiin mut jatketaan tätä sielä vituttaa topikissa kun mun autossa on nui ruma pelti koittakaa muut vaan tulla sen kaa toimeentuikki kirjoitti:Ihanan kannustavaa... yhtään ei sais poiketa normista tai heti on järkyttävä tapaus... kuvien perusteella tuo on minusta ihan asiallisen näkönen tuotos... ei ole räkästy miten sattuu... tosin kuva saattaa valehdella...
Turha tätä missään vituttaa-topicissa on jatkaa. Mikäs tässä vituttais? Korkeintaan vituttaa tuo äärimmäisen vaikeaksi osoittautunut lauseen muodostus. Eniten kuitenkin tuntuu tuota raketin omistajaa vituttavan kun ei kehuja tullutkaan. Tätä vois korkeintaan jatkaa jossain "tunnen myötähäpeää-topicissa"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Pelti näyttää nyt muuten vakioautossa aivan järkyttävältä, mutta kyllähän nuo badboy pellit sopii rakennellumpiin kadetteihin et sitten kun saa tuota muutenkin laiteltua niin tuo pelti ei pomppaa enää niin silmään. Uutta korinväristä korisarjaa, takavalojen tummennukset pois, vähän alemmas ja tyylikästä vannetta alle ois mun resepti. Takalasin tummennukset mä tekisin uusiksi kans, aika mehevät ilmakuplat näkyy olevan ja tuo jätesäkkitakalasit eikä edessä mitään näyttää vaan niin amikselta. Vaikka muuten ois komia auto niin tuo kombo vaan jotenkin pilaa fiiliksen.. Mut eipä ole minun auto joten ei siitä sen enempää
Taisit ajella muuten motarilla Limingan suuntaan tuossa perjantai-iltana jos en väärin kattonu.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Ei tuo mua kirpase yhtään et autosta ei tykätä kun ei ole oma auto... eikä tuo minusta omistajakaa näyttänyt nokkinsa ottavan... enempi nyppii se, että teilataan rakentelu heti kun tyyli ei satu miellyttämään... kun minusta olis syytä kattoa sitä minkänäköstä jälkeä on tehty... toki kokonaisuudella on oma vaikutuksensa.viki kirjoitti: Tää on vähän outo topic. Jengi postailee tänne välillä mitä hirveimpiä rotiskoita ja aina odotetaan vaan, että tulee pelkkiä kehuja. Jos on asiallinen ja vastaajan mieleen niin silloin saakin kehuja, mutta sit nämä muut viritelmät, jotka näyttää kuin olis humalapäissään rakennettu on toinen juttu. Ei pidä siis laitella tänne näitä kuvia jos mahdollinen vastaus ei ehkä miellytäkään.
Turha tätä missään vituttaa-topicissa on jatkaa. Mikäs tässä vituttais? Korkeintaan vituttaa tuo äärimmäisen vaikeaksi osoittautunut lauseen muodostus. Eniten kuitenkin tuntuu tuota raketin omistajaa vituttavan kun ei kehuja tullutkaan. Tätä vois korkeintaan jatkaa jossain "tunnen myötähäpeää-topicissa"
Mielipiteensä toki itse kullakin, mutta onko se pakko aina ilmasta niin, että väkisinkin saa vitutuksen aikaseks?
Ja joo... kyllähän tuo noin orggiskuntoisessa pomppaa silmille tuollanen pelti, mutta siitä huolimatta se ei näytä miltään räpellykseltä.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
muut teke mitä osaa minä teen mitä haluantuikki kirjoitti:Ei tuo mua kirpase yhtään et autosta ei tykätä kun ei ole oma auto... eikä tuo minusta omistajakaa näyttänyt nokkinsa ottavan... enempi nyppii se, että teilataan rakentelu heti kun tyyli ei satu miellyttämään... kun minusta olis syytä kattoa sitä minkänäköstä jälkeä on tehty... toki kokonaisuudella on oma vaikutuksensa.viki kirjoitti: Tää on vähän outo topic. Jengi postailee tänne välillä mitä hirveimpiä rotiskoita ja aina odotetaan vaan, että tulee pelkkiä kehuja. Jos on asiallinen ja vastaajan mieleen niin silloin saakin kehuja, mutta sit nämä muut viritelmät, jotka näyttää kuin olis humalapäissään rakennettu on toinen juttu. Ei pidä siis laitella tänne näitä kuvia jos mahdollinen vastaus ei ehkä miellytäkään.
Mielipiteensä toki itse kullakin, mutta onko se pakko aina ilmasta niin, että väkisinkin saa vitutuksen aikaseks?
Ja joo... kyllähän tuo noin orggiskuntoisessa pomppaa silmille tuollanen pelti, mutta siitä huolimatta se ei näytä miltään räpellykseltä.
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Mua alkoi _taas_ vituttamaan eritoten tuo tyyli millä mielipiteet pitää ilmasta. Tulee mieleen taannoinen kommetti niistä urpoista ketkä kyselee tyhmiä...tuikki kirjoitti:Ei tuo mua kirpase yhtään et autosta ei tykätä kun ei ole oma auto... eikä tuo minusta omistajakaa näyttänyt nokkinsa ottavan... enempi nyppii se, että teilataan rakentelu heti kun tyyli ei satu miellyttämään... kun minusta olis syytä kattoa sitä minkänäköstä jälkeä on tehty... toki kokonaisuudella on oma vaikutuksensa.viki kirjoitti: Tää on vähän outo topic. Jengi postailee tänne välillä mitä hirveimpiä rotiskoita ja aina odotetaan vaan, että tulee pelkkiä kehuja. Jos on asiallinen ja vastaajan mieleen niin silloin saakin kehuja, mutta sit nämä muut viritelmät, jotka näyttää kuin olis humalapäissään rakennettu on toinen juttu. Ei pidä siis laitella tänne näitä kuvia jos mahdollinen vastaus ei ehkä miellytäkään.
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Kyl se o sillee et jos haluaa hienolls kulkineella ajaa nii merkkiähän täytyy vaihtaa.. ooppelit on vain ooppeleita.
Semmosta, monellako opelistilla menee nenää herne... ei kuitenkaan kannata sillä minä suollan paljon paskaa suustani.
Moni tekee semmosta mitä sattuu tulemaan ja jotku tekee sellasia mitä haluavat.

Semmosta, monellako opelistilla menee nenää herne... ei kuitenkaan kannata sillä minä suollan paljon paskaa suustani.
Moni tekee semmosta mitä sattuu tulemaan ja jotku tekee sellasia mitä haluavat.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Mitä se merkin vaihto siihen auttaa? joka foorumilla on vähintään yks joka haukkuu kaikki autot jokka ei näytä samalta kun omaJumitzu kirjoitti:Kyl se o sillee et jos haluaa hienolls kulkineella ajaa nii merkkiähän täytyy vaihtaa.. ooppelit on vain ooppeleita.
Moni tekee semmosta mitä sattuu tulemaan ja jotku tekee sellasia mitä haluavat.![]()
Mahtavaa settiä. Go home ocf, you're drunk
Oikeesti, rakentelu ja projekti - sanat sopii vaan muutamaan tän foorumin autoon, me loput vaan sipistellään.
Oikeesti, rakentelu ja projekti - sanat sopii vaan muutamaan tän foorumin autoon, me loput vaan sipistellään.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
mää vaan meikkaan. bolt on - osia auto täynnä kun käsissä peukalot keskellä kämmentä niin turha ees yrittää ite tehäMasaKoo kirjoitti:Mahtavaa settiä. Go home ocf, you're drunk![]()