Astra g:n hinta...
Re: Astra g:n hinta...
Jospa hautais tän ajatuksen vähäks aikaa... Ehkei toi mersu sovi ooppeliin tottuneelle.. Joten pysytään konsernissa toistaseks.. 
Samaa vikaa ollu aina ittellä, on monenmoista aina välis kokeillu, mut silti palannu aina
. Jotenki itte ainaki tuntee opelin omakseen ja aina tuntuu siltä että tää on mun.
Jep, niin määki huomasin, kun kävi pesee auton ja kahteli sitä parkkipaikalla, et miks siitä pitäs luopua, saa vielä ajella velattomalla autolla ja noi vähän kilsoja, niin onko järkee vai ei 
Kyllä se ikävä tosi asia, että ei tuommoisella ole kuin käyttöarvo enää. Autoliikkeet saattaa hyvinkin hyvitää sen neljä tonnia, riippuu paljon vaihdokista. Itse olen käynyt tyrkyttämässä mun 07 Vectraa vaihtoon noin kahdenkympin autoihin. Hyvitys on liikkunut välillä 9-13000.
Autokiilasta tuli kyllä tänään aika suora vastaus, ettei heillä ole oikeastaan kauheasti kiinnostusta tehdä kauppaa Vectrasta, kun heillä on jo yksi 05 seissyt hallissa kahdeksan kuukautta. Eikä noita oikein kukaan halua. Tyypillinen Toyota kauppias
Autokiilasta tuli kyllä tänään aika suora vastaus, ettei heillä ole oikeastaan kauheasti kiinnostusta tehdä kauppaa Vectrasta, kun heillä on jo yksi 05 seissyt hallissa kahdeksan kuukautta. Eikä noita oikein kukaan halua. Tyypillinen Toyota kauppias
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
Eikös toi oo sillon myyjien vika, eikä merkin?
Jotain kertoo niittenkin tasosta, jos on 8kk auto hallissa... 
Veikkaisin että niiden pyyntihinnat on mettäs jos autot seisoo hallis.
Opelit seisoo.. tallis,hallissa,pihalla tai purkaamolla.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Heh, juuri näinJumitzu kirjoitti:Opelit seisoo.. tallis,hallissa,pihalla tai purkaamolla.
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
Ettei ny pelkästään mee opelien trollaamiseksi ni on täs Seinäjoella yks myyjä joka tuumas et väyrysmersuja ei sais ottaa ikinä myyntiin, ku saa kattopeltiä myöden maalata uudestaan ku lahoavat käsiin
Kyllä mulla ainaki opelit on aina tehny kauppansa ja osa viety ihan käsistä mut kai se on ollu se liian halpa hinta mikä ne on myyny.
Väitän kyllä että jos ei opelia saa kaupaksi ni silloin on syytä myyjän katsoa peiliin.
Kyllä mulla ainaki opelit on aina tehny kauppansa ja osa viety ihan käsistä mut kai se on ollu se liian halpa hinta mikä ne on myyny.
Väitän kyllä että jos ei opelia saa kaupaksi ni silloin on syytä myyjän katsoa peiliin.
Kyl noi oli halukkaita ostamaan ainaki mun auton. Ku vähä ajettu ja huollot yms tehty... Mut katellaan ny.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Hinnoittelustahan se homma on kiinni.
Katselin tuossa about 3 vuotta sitten V50/70 volvoja ja V70 tuli sitten ostettua.
Edelleen nettiautoa selatessa osuu silmään sama V50 ja edelleen samassa liikkeessä pohjanmaan suunnalla kuin vuosia sitten.
Tarjosin silloin autosta hinnan x ja ei kauppoja.
Nyt auton hinta on alle silloisen tarjouksen ja kaupaksi ei mene ylihintaan.
Katselin tuossa about 3 vuotta sitten V50/70 volvoja ja V70 tuli sitten ostettua.
Edelleen nettiautoa selatessa osuu silmään sama V50 ja edelleen samassa liikkeessä pohjanmaan suunnalla kuin vuosia sitten.
Tarjosin silloin autosta hinnan x ja ei kauppoja.
Nyt auton hinta on alle silloisen tarjouksen ja kaupaksi ei mene ylihintaan.
Voihan video, tänään ne soitti, et alkais työt, sit kun haluaa... No eikö tietinkin ollu se mersu kele menny, mitä oisin käyny kahtomassa... No aika ehtiä ooppelia rauhassa nyt sit 
-
sorsastaja 87
- 'Kapitän'

1000e olisin vm 2001 astran saanut 1.8 16v neliovinen, pikkukolhuilla sieltä täältä 249tkm
jäi ostamatta kun koululla tuota joutunut korjaamaan (pyörännavan vaihdot tunnistimen takia, kässärin vaijerit, ja ne vikavalot
) ja tullut tutuksi auto ja omistaja joka kehuskeli ajaneensa 130tkm samalla hammashihnalla...,
jäi ostamatta kun koululla tuota joutunut korjaamaan (pyörännavan vaihdot tunnistimen takia, kässärin vaijerit, ja ne vikavalot
corsa 1,2s 87 + oopelia suvussa jo 60- luvulta lähtien
http://www.nettiauto.com/opel/astra/5762358 aika sopivan hintanen näyttäs olevan, kummastahan sais ton 3800e? tosta vai omasta?
Teemu kuvitteletko taas kuuta taivaalta?