Meininki oli justiha semmosta ko mulle oli annettu ymmärtää.
porukkaa oli hyvin, mutta porukka oli jakautunu omiin "piireihin" ja tämmöönen ekaa kertaa mukana ollu joka ei ketään tunne suunnilleen palloili paikanpäällä ja ihmetteli kuka on kukakin ja kuka omistaa minkäkin kärryn...
tuonne YLEINEN puolelle pitää laittaa pystyy semmonen topic kun "näytä kasvosi" tms. että porukka näkee millanen veijari sieltä nimimerkin takaa löytyy
Rizla^^ kirjoitti:Meininki oli justiha semmosta ko mulle oli annettu ymmärtää.
porukkaa oli hyvin, mutta porukka oli jakautunu omiin "piireihin" ja tämmöönen ekaa kertaa mukana ollu joka ei ketään tunne suunnilleen palloili paikanpäällä ja ihmetteli kuka on kukakin ja kuka omistaa minkäkin kärryn...
Silloin pitää vaan rohkeasti mennä juttusille ja esittäytyä eri porukoille ja sitten ihan vaan kysyä! Niin minä olen toiminut alusta asti, ja kysymällä nuo jutut on selvinneet! Tietääkseni ketään ei ole vielä syöty elävältä!
Rizla^^ kirjoitti:tuonne YLEINEN puolelle pitää laittaa pystyy semmonen topic kun "näytä kasvosi" tms. että porukka näkee millanen veijari sieltä nimimerkin takaa löytyy
Rizla^^ kirjoitti:Meininki oli justiha semmosta ko mulle oli annettu ymmärtää.
tuonne YLEINEN puolelle pitää laittaa pystyy semmonen topic kun "näytä kasvosi" tms. että porukka näkee millanen veijari sieltä nimimerkin takaa löytyy
Rizla nökötti siinä mun selän takana teidän auton luona ennen ku mä lähdin syömään... Sen vertta ujo poika, että ovet oli lukossa ettei kukaan pääse autoa näkeen liian läheltä...
Jumitzu ei viitsiny vaivautua paikalle... joku ois pian saattanu kehua...
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Välistähän nämä jäi tietenkin. Karman laki et heti tulee jtn pakollista menoa ku jossain tapahtuu.. Mut jos enskesänä OCF järjestää summerpartyt Kalajoella niin se sit varataan kyllä heti vapaaksi kaikesta muusta se vklp ja tullaan paikalle. Siinä vaiheessa katotaan uusiksi sitä jäsenmaksuakin. Saksaankin on pakko päästä joskus messiin, josko ensvuonna vaikka rahapussikin sallis tuon reissun kun tänävuonna ei päivärahoilla sellasista haaveiltu vaikka alunsi meinasinkin sinne suunnistaa..