t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
retro
'Senator'
'Senator'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"

Viesti Kirjoittaja retro »

t3mu kirjoitti:
jAuuso kirjoitti:Pariin otteeseen nähty livenä, oikeastaan tuuloksessa ihastuin, lahdessa rakastuin, mä haluun tän koska onhan tää nyt pirun siisti :love:
ps. Talvivanteista lähtee propsit!
Oli hyvin lähellä, etten pistäny tätä myyntiin. Nyt kun tuon ohjainlaitteen joutuu luultavammin vaihtamaan, niin rahaa on menny huoltoihin taas sen verran että eipä ole enää kannattavaa.
Apuja olen yrittänyt kysellä vähän joka puolelta, että saisi ebaysta tulemaan uuden. Ei ole vaan asia edennyt vielä mihinkään, kun ei huvittaisi suomesta ostaa +600e hintasta ohjainlaitetta :banghead:
Ens viikolla mulla saattais olla aikaa katella sulle sopivia osia. Pistä vaan viestiä, mitä tarviit niin voin ettiä, niin tilataan taas miehelle sopivaa palikkaa. Ei muuten oo se kaveri mitää kyselly, jolle ne RH:t meni, et en usko että tarviin niitä kehiä. Tai ei sitä tiedä, mulla on vaan kitkarenkaat tällä hetkellä. :bonk:

Samu
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Eilen meni noin 7h auton alla. Öljyt+ koiranluut vaihettu ja todettu, että toisen raidetangon sisempi kumi taas riekaleina.
Loppu aika menikin sitten alustan kanssa hieroessa. Etucambereita laitoin lisää, että sai tiputettua lisää. No melkein sentin verran sitä sai tiputettua, kun muokkasi sisälokareita ja käänsi cambereita lisää. 3mm Bilteman lätyillä piti vielä vähän pelata, kun joutui tinkimään eturenkaiden istuvuudesta vähän.
Kuva
Kuva

Nyt rupee olemaan etu- ja takapää samalla korkeudella. Lattiaan oli matkaa jotain 6-7cm väliin, ei noilla pullakumeilla enää alemmas saa ilman suurempia raapimisia.
Kuva
Kuva
Kuva

Sitten sattu pieni tapaturma tossa viikolla. Treeneihin ajellessa koira pölähti vapaana mettästä eteen ja kolahti keulaan. Samassa rytäkässä meni takavanteen kehä uuteen uskoon. Ei tullut otettua kuvaa minkälaiseks meni, mutta pienen kiukkuhetken lekalla jälkeen sai vielä vähän pelastettua. Kelvatkoon siksi aikaa, kun saa uuden kehän hommattua.
Toisaalta rupeaa olemaan jo niin kyllästynyt noihin vanteisiin, että tekis miel vaihtaa pois. Pitäisi vaan ensin noi myydä, että olis kapasiteettia hommata uudet.
Kuva
Näyttää itseasiassa vähän pahemmalta kuvassa kun oikeasti on.
Jotain tän tyylistä ollut vanteiden osalta mielessä. Koossa 19 ja jokanurkkaan varmaankin 9,5" kun ei toi 11" tonne taakse mene :D
http://i906.photobucket.com/albums/ac27 ... icLive.jpg
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

Harmillista kyllä. Muuten ovat edelleen hienot.
Nuo linkissa oleva vanteet, tänään aamulla oli Audi A4 mätänetin parkkipaikkalla samanlaiset, kyllä näytti todella hyvä.
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Onko sulla noissa lasien kromilistoissa teippi päällä?
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

opelisti77 kirjoitti:Onko sulla noissa lasien kromilistoissa teippi päällä?
Ei tässä ikinä mitään kromilistoja ole ollutkaan :bye:
jun3s
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jun3s »

tuoha lähentelee jo täydellisyyttä ;)
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8

"Kun C kiinnostaa"
Vastaa Viestiin