Aivan eli sarjassamme turha osa. Jonkun näköisenä prikkanahan se siinä toimii, mutta eikös noi muttereiden vääntömomentitkin ole aika kesyt, 8nm jos oikeen muistan?Btr- kirjoitti:Mä en oikee ton käyttötarkotusta tiiä mut se tulee turbon ja muttereiden väliin, yleensä palasina jos on edes laitettu paikalleen.
Irmscher DTM Edition Coupe -03 (koiranluita? mistä?)
Re: Irmscher DTM Edition Coupe -03 (Turbo vetelee viimesiä)
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Jotain prikan virkaa tai voiko olla jotenki lämmön kanssa tekemistä, viisaimmat kertokoon tän.
En tarkkaa kiristys momenttii tiiä kun tulee käsi kireydellä laitettua.
En tarkkaa kiristys momenttii tiiä kun tulee käsi kireydellä laitettua.
Opel Insignia A OPC
Opel Insignia A CDTI
Opel Insignia A CDTI
No niin nyt on turbot ja hilut tilattu, kaippa ne joskus suomeen löytää.
Mistäs porukka on noita turbon banjopultteja ostanut? txautosporttia oon katsonut, tai ebay. Mutta jos on jotain suosituksia niin kertokaa.
Huomenna joka tapauksessa tilaan.
Huomenna joka tapauksessa tilaan.
Mihinkäs tuo kuvasta lähtevä lähtö pitäis mennä? itselläni siinä on pieni pätkä letkua, joka on tulpattu.
Ihan vaan ajattelin kun uusi turbo tulee, että tulppaanko siihenkin.

Ihan vaan ajattelin kun uusi turbo tulee, että tulppaanko siihenkin.

Re: Irmscher DTM Edition Coupe -03 (kysymys sivu 8)
Se on alipaine letku, pitäis mennä siitä bypassilta koneen taka osaan. Ei pitäis olla tulpattu, tai jos sulla on joku dumppi, niin sit kannattais tohon ihan oikeenlainen tulppa hankkia.
Okei, kyllä multa löytyy dumppi. Millanenhan ois sitten oikeenlainen tulppa? Tietämys näistä opelin turbokoneista viel vähän heikkoa.G.T.S kirjoitti:Se on alipaine letku, pitäis mennä siitä bypassilta koneen taka osaan. Ei pitäis olla tulpattu, tai jos sulla on joku dumppi, niin sit kannattais tohon ihan oikeenlainen tulppa hankkia.

Tuollainen se on, mulla on tollainen uus varastossa jos haluat sen multa poistaa pois. Kolmella ruuvilla kiinni ja just turbo irrallaan helppo asennella.
No hemmetti. Mitäs moisesta haluisit? Kai sitä vois samaan vaivaan ostaa tollasen kunnon tulpan, kun kerta turbo nyt tulee irrallaan olemaan.
Se ois joulu nyt. Oikeen kivasti piristi kuskin puhelu DPD:ltä.
Tässä sitten pari kuvaa heti tuoreeltaan. Miehen joulu.

Ja kaikki tilatut osatkin löytyi, jippii.

Nyt voi lähteä rauhaksiin viettään juhannusta. Ja hyvää juhannusta kaikille jotka tän lukee.
EDIT: niin ja G.T.S:lle viel kiitos tosta turbon alipaineletkun blokkarista.
Tässä sitten pari kuvaa heti tuoreeltaan. Miehen joulu.

Ja kaikki tilatut osatkin löytyi, jippii.

Nyt voi lähteä rauhaksiin viettään juhannusta. Ja hyvää juhannusta kaikille jotka tän lukee.
EDIT: niin ja G.T.S:lle viel kiitos tosta turbon alipaineletkun blokkarista.
Re: Irmscher DTM Edition Coupe -03 (se on joulu nyt)
Toi setä oli ovella käynnyt ja sitten se soitti mulle, että missä mä olen. No olin just tulossa kaupasta ja suostu odotteleen 5minuuttia. Välillä näinkin päin. Oli kyllä hyvin pakattu, ja pahvilaatikkokin ehjä. Ai että nyt on hyvä fiilis.Rookeri kirjoitti:Offtopikkia mutta että DPD:ltä soitto?Itelle kun tuli heiltä viimeks paketti niin olivat vaan käyneet oven takana ilman mitää ilmoituksia, sanoivat ettei niillä ole aikaa soitella ja sopia mitää aikoja että milloin ne tulee
Itte sai soitella perään ja sopia milloin olen itse kotona kun he tulevat.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... =SportsCar
Pitkään oli yks helmi myynnis mut ois näköjään omas syntymäkaupungis nyt tää linkin takana oleva vähän ajettu helmi
on vielä alkuperäisillä dtm irmscher vanteilla!
Sori, Omenalimu mä en jaksa vaihtaa mun kuvaa tääl clubilla joten tos kummittelee nykyään sun auto mun kuvan kohdal
Pitkään oli yks helmi myynnis mut ois näköjään omas syntymäkaupungis nyt tää linkin takana oleva vähän ajettu helmi
Sori, Omenalimu mä en jaksa vaihtaa mun kuvaa tääl clubilla joten tos kummittelee nykyään sun auto mun kuvan kohdal
Nykyiset BMW e30 325i cabrio -91 M-Technik 2 / Opel Astra G -01
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
Ite kuolannut tota samaa sinistä tuolla mobilessa. On kyllä nätti. Noita Irmscherin vanteita itsekkin olen kuolannut, Ebayssä tais olla 650€ hintaa uusilla saksasta. Mutta eka pitää laittaa tämä tekniikkapuoli siihen iskuun, että ei tarvii kokoajan olla auton alla. Tehon nälkää ei vielä ole tullut ja uskon että tolla ahtimen vaihdolla tulee tehon tuntua taas lisää. Tuntuu että et tää mulla ainakaan ole koskaan mennyt siihen 4.5 sek 80-120km/h kolmosella. No jos sitä ens viikonloppuna pääsis asentelemaan turboa, kuhan kaikki osat tulee siihen mennessä.D-Spark kirjoitti:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... =SportsCar
Pitkään oli yks helmi myynnis mut ois näköjään omas syntymäkaupungis nyt tää linkin takana oleva vähän ajettu helmion vielä alkuperäisillä dtm irmscher vanteilla!
Enpä mä ota näppylöitä siitä että sulla toi kuva tuolla on. Nätistä autosta on hyvä vähän ollakkin kuvia.
EDIT: Voi näistä tehä kauheitakin. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... res=EXPORT
En kyllä nää tossa mitään hyötyä, ihan hyvin mulla on toiminu prikat tuolla välissä.G.T.S kirjoitti:
Tuollainen se on, mulla on tollainen uus varastossa jos haluat sen multa poistaa pois. Kolmella ruuvilla kiinni ja just turbo irrallaan helppo asennella.
Opel Insignia A OPC
Opel Insignia A CDTI
Opel Insignia A CDTI
Varmasti onnistuis myös prikoilla yms. Mutta nyt kun on turbo pöydällä niin tuokin on helppo asentaa. Myös halpa hinta GTSltä helpotti päätöstä laittaa tuo kiinni. Tai ei se vielä kiinni ole, mutta ois tässä viikko aikaa laitella. Vielä odottelen banjopulttia.Btr- kirjoitti:En kyllä nää tossa mitään hyötyä, ihan hyvin mulla on toiminu prikat tuolla välissä.G.T.S kirjoitti:
Mitähän öljyä tohon ois hyvä laittaa? Ois yks 5litran pönttö valvolinen max lifeä 10w-40.