Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Sininen OPC-vectra varmaan kolmeen eri otteeseen tänään: Lentokentäntiellä kerran ja pari kertaa toisaalla. En nyt muista kenenkö auto se olikaan.. gts siis kyseessä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Kuopiossa eilen lauantai iltapäivällä,motonetin parkis tumman harmaa Monterey ja tumma vectra b sedan jossa merkitöntä maskia,tummaa takavaloa,tummaa lasia.
sekä hetken myöhemmi kuopion motarilla valkoinen Mokka
sekä hetken myöhemmi kuopion motarilla valkoinen Mokka
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
tänään 12 aikaan illalla maikkulan nesteellä b2 tai b1 omega farkku klubin tarroilla varustettuna.
JanneP?Hensku kirjoitti:Sininen OPC-vectra varmaan kolmeen eri otteeseen tänään: Lentokentäntiellä kerran ja pari kertaa toisaalla. En nyt muista kenenkö auto se olikaan.. gts siis kyseessä.
tojjota korolla
B-Manta ajeli mun perässä tänään aamulla Konalantietä ja Turuntietä Vihdintieltä KehäI:lle välillä. Taisi olla turkoosin/vihreän/jotain sinne päin värinen.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ite pari vuotta takaperin tuli samalla suunnalla nähtyä ns. kameleontin värinen manta, olisko sama? joissakin clubin tapahtumissakin näkynyt.. eilen hatanpäällä suhautteli vaalean kullan värinen b manta takavalojen välissä Irmscherin lätkä 
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Näin Sarankulmassa perjantaina aamupäivästä ehkä joskus 10-12 aikaan..rookie`` kirjoitti:ite pari vuotta takaperin tuli samalla suunnalla nähtyä ns. kameleontin värinen manta, olisko sama? joissakin clubin tapahtumissakin näkynyt.. eilen hatanpäällä suhautteli vaalean kullan värinen b manta takavalojen välissä Irmscherin lätkä
Oliko siinä perässä Manta GSI tarra?? Tuossa mikä itelle sattu vastaa ni oli...
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
10 jälkeen itse näin hatanpäällä ja näin senverran kaukaa, että ainoastaan takavalojen välissä luki irmscher mun mielestä. vai manta gsi?
sellanen mantan kullan sävyinen väri ja iloisesti suhahteli.
valitettavasti tästäkin näki vain väläyksen ja jonkun kissapedon kuuloinen matala murina. ja ulkonäöstä ei tarvitse sanoa, se on sanomattakin selvää 
tämä näkyi kaarikadulla nokialla kans 5 aikoihin. itse istuin valkoisessa pösössä tienvarressa kerrostalojen vieressäHK_Blues kirjoitti:Tänään tulit Viholassa vastaan ja jälleenkin yritin morjestaa.Apa82 kirjoitti:Mä oon ulkoiluttanut tota alitehosta ny muutaman päivän ja en kyl huomannu et joku morjestiHK_Blues kirjoitti:EVO-500 Nokian Koskenmäessä tänään siinä 14:00 hujakoilla. Morjestin, muttei eihän se huomannut.Elä aja niin kovaa, että kerkee ihasteleen Evoo pidempään.
Joo kävin hakeen kaverin sieltä. Yep, ulkonäkö on helvetin paskanen ku ei jaksa kokoaikaa pestärookie`` kirjoitti: tämä näkyi kaarikadulla nokialla kans 5 aikoihin. itse istuin valkoisessa pösössä tienvarressa kerrostalojen vieressävalitettavasti tästäkin näki vain väläyksen ja jonkun kissapedon kuuloinen matala murina. ja ulkonäöstä ei tarvitse sanoa, se on sanomattakin selvää
ei, kun kyllä se on vaan niin helvetin komee
tuus vetäseen muutaman metrin lakut tiehen, niin saa arki-iltaan iloa 
oulussa punainen b sorsa oli keltasta lyhtyä ja levipellit
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Lahdessa valkoinen Manta-B CC.
Johnny, la gente esta muy loca.
kempin nurkilla nimeltämainitsemattomassa paikassa se pyörii töissä sillä. tuttu näky.Johnny kirjoitti:Lahdessa valkoinen Manta-B CC.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Heh, ei toi käyttöauto jaksa ees ruopasta noilla 245 takarenkaillarookie`` kirjoitti:ei, kun kyllä se on vaan niin helvetin komeetuus vetäseen muutaman metrin lakut tiehen, niin saa arki-iltaan iloa
mikä sulla sitten harrastevehkeenä on?
jaksan epäillä asiaa kovasti