Pitääpä miettiä jonkinlaista jutskaa, miten homma hoituisi kivasti...
Kalajoen kesämiitti 29.6.2013 klo 13.00 ->
Re: Kalajoen kesämiitti 29.6.2013 klo 13.00 ->
Jaa, että tarroja kaipailette... Itse en kyllä varmaankaan tuota matkaa lähde ajelemaan, ellei joku sitten keksi sponssata kuluja 
hudu79 kirjoitti:Jaa, että tarroja kaipailette... Itse en kyllä varmaankaan tuota matkaa lähde ajelemaan, ellei joku sitten keksi sponssata kuluja
Ja toki sitä rekkarin alustaa kans.. =)hudu79 kirjoitti:Jaa, että tarroja kaipailette... Itse en kyllä varmaankaan tuota matkaa lähde ajelemaan, ellei joku sitten keksi sponssata kuluja
Opel Omega MV6 -98
voin ottaa noita vastaan postin kautta innokkaille tarvitsevan määrän ja suorittaa niistä saadun summan kerhon tilille. vai minne ne nyt meneekään?hudu79 kirjoitti:Jaa, että tarroja kaipailette... Itse en kyllä varmaankaan tuota matkaa lähde ajelemaan, ellei joku sitten keksi sponssata kuluja
tai sit Tuikki? on tulossa paikalle ja on yhteyshenkilö. oisko kiinnostusta?
Tuikin kans yhet privat aiheesta jo vaihdettukkin.Rizla^^ kirjoitti:voin ottaa noita vastaan postin kautta innokkaille tarvitsevan määrän ja suorittaa niistä saadun summan kerhon tilille. vai minne ne nyt meneekään?hudu79 kirjoitti:Jaa, että tarroja kaipailette... Itse en kyllä varmaankaan tuota matkaa lähde ajelemaan, ellei joku sitten keksi sponssata kuluja
tai sit Tuikki? on tulossa paikalle ja on yhteyshenkilö. oisko kiinnostusta?
Mutta mitä ja kuinka paljon postittaisin, hmmmmm..? Siksipä:
Ehdottaisin, että laitatte tuikille noin viikon sisällä privana, mitä kamoja olette halajamassa. Tuikki laittaa sit koosteen mulle, jonka pohjalta teen paketin vähän extra-myytävää lisäillen.
Privat tuikille siksi, että mulla on vähän kiirettä tässä lähiaikoina kaikenmaailman harrasteiden kanssa. Ja toisaalta, Tuikki voi sitten teitä tuntevana ja paikalla olevana muistuttaa tuotteita halunneita kamojen lunastamisesta
Sopisko tuikille tällainen setti ?
( älkää siis laittako toiveitanne tuikille, ennen kun hän vahvistaa ehdotuksen sopivan hälle )
Jos tuo ei Jarille sovi (mikseikö sopisikun ajoissa kysytään) niin voin tuurata 
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Jamilta jää unohtuu puolet kamoista välistä
Ja loppuja se ei jaksa kantaa
Nojoo... vittuilu sikseen... kyllä se onnistuu... pitää vaan akalle muistaa varottaa, että ei keksi tuohon väliin mitään menoja.
Nojoo... vittuilu sikseen... kyllä se onnistuu... pitää vaan akalle muistaa varottaa, että ei keksi tuohon väliin mitään menoja.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
tuikki kirjoitti:Jamilta jää unohtuu puolet kamoista välistäJa loppuja se ei jaksa kantaa
![]()
Hyvin paljon mahollista että puolessa välissä matkaa muistuu että olishan jotain kumminki pitäny ottaa mukaa
Esimies oli näköjään sitä mieltä ettei tänne tartte osallistua mut koetetaan nyt vielä vuoroja vaihtelemalla päästä paikan päälle.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Tuli tuosta kerhotuote hommasta mieleeni, et saako näis ihan face to face miiteis myös ei jäsenet ostaa kerhotuotteita?
Oon päässyt siihen käsitykseen, että ne kun olis jäsenille jäsenetu?
Ei sinällään haittaa mua mut tietää vaan itte vastaisuudes sit tilailla niitä kuitenki vaikkei olis memberikää.
Niin ja jos tää mun kysymys ja ihmettely aiheuttaa hampaiden kiristelyä ja muutenki sitä mielipahaa niin modet voi siirtää tän mun kyselyn vaikka nettisivupalaute keskustelun puolelle.
Ei sinällään haittaa mua mut tietää vaan itte vastaisuudes sit tilailla niitä kuitenki vaikkei olis memberikää.
Niin ja jos tää mun kysymys ja ihmettely aiheuttaa hampaiden kiristelyä ja muutenki sitä mielipahaa niin modet voi siirtää tän mun kyselyn vaikka nettisivupalaute keskustelun puolelle.
Mikäli näin on, niin myynnit jäsenkortin näyttämistä vastaan, ettei tule kenellekkään mielipahaa.
OCF:n virallisissa tapahtumissa paikan päällä kerhotuotteita myydään myös ei-jäsenille.jarkkis kirjoitti:Tuli tuosta kerhotuote hommasta mieleeni, et saako näis ihan face to face miiteis myös ei jäsenet ostaa kerhotuotteita?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tämä selvä.
Ettekö te poronpurijat osaa lukea?
Postimyynti vain jäsenille, mut jäsenhän voi sitten välittää näitä tuotteita ei-jäsenille. Just kuten tuossa ylhäällä (ja aiemmin) hudu79 kirjoitti.
Miitistä sen verran, et kovasti tekis mieli ajella sinne Kalajoelle, mutta en tiedä onko budjettia siihen...
hudu79 kirjoitti:Ehdottaisin, että laitatte tuikille noin viikon sisällä privana, mitä kamoja olette halajamassa. Tuikki laittaa sit koosteen mulle, jonka pohjalta teen paketin vähän extra-myytävää lisäillen.
Privat tuikille siksi, että mulla on vähän kiirettä tässä lähiaikoina kaikenmaailman harrasteiden kanssa. Ja toisaalta, Tuikki voi sitten teitä tuntevana ja paikalla olevana muistuttaa tuotteita halunneita kamojen lunastamisesta![]()
Postimyynti vain jäsenille, mut jäsenhän voi sitten välittää näitä tuotteita ei-jäsenille. Just kuten tuossa ylhäällä (ja aiemmin) hudu79 kirjoitti.
Miitistä sen verran, et kovasti tekis mieli ajella sinne Kalajoelle, mutta en tiedä onko budjettia siihen...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Siellä ei nyt hidas hämäläinen huomannut, että Jompparaa taisi sotkea nuo puheesi virallisesta kerhotapahtumasta.Timonen kirjoitti:Ettekö te poronpurijat osaa lukea?![]()
![]()
Hyvä, että asia otettiin puheeksi ja saatiin selventäviä vastauksia.