Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Re: Oulun alue joka kk. eka lauantai TEBOIL KAAKKURI KLO:15
Oli nii paljon tapahtumia päällekkäin: sukulaisen lakkiaiset, ry:n kokous ja tää nii ei kerenny kaikissa käymään.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Oho!
siellähän on ollut melko kohtuullisesti väkeä
Itsehän olin töissä ja meillä oli vieraita niin ei päässyt toinenkaan. Ehkä sitte jo ens kerralla..
Itsehän olin töissä ja meillä oli vieraita niin ei päässyt toinenkaan. Ehkä sitte jo ens kerralla..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
johan tuo ois aika sunkin tulla paikalleHensku kirjoitti:Oho!siellähän on ollut melko kohtuullisesti väkeä
![]()
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin oon tainnut kyllä käydä paikallismiiteissä ja tapahtumissa hyvinkin paljon
Niistä on vaan tovi hurahtanut.
Niistä on vaan tovi hurahtanut.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Ajattelin hyvissä ajoin ruveta kyseleen tuosta kalajoelle menevästä letkasta, että mistä letka lähtee kalajokea kohti ja mihin aikaan?
Minut pitää sitten poimia mukaan letkaan Raahesta, jostain kohtaa 8-tietä.
Sehän voisi vaikka tehä sillainki että pysähdytään johonki huoltoasemalle Raahessa niin saa porukka polttaa tupakit ja käyä vessassa samalla jos on tarvis.Nilemma kirjoitti:Minut pitää sitten poimia mukaan letkaan Raahesta, jostain kohtaa 8-tietä.
Ja ethän Miksuli sitten unoha mua kyytistä? 
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Ois tyly jos unohtais matkalle Raahen huotsikalle, meillä aikoinaan kaveri jäi bussista kun jäi hedelmäpeliin kiinnisusannana kirjoitti:Ja ethän Miksuli sitten unoha mua kyytistä?
Löytyykö kannatusta ajatukselle että Kalajoelle menevä letka starttaa kaakkurin teboililta vaikka klo11.00 ja pysähdytään pattijoen abc:lle nii pääsee nilemma letkaan mukaan?
Letka
Tuun minäki jos saan jommankumman ooppelin kuntoon.
Tuun minäki jos saan jommankumman ooppelin kuntoon.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Mulle passaa mainiosti.PArempi pysyä letkassa nii onpaha sitte joku joka hinnaa vectran ku se jää matkalle..Miksuli kirjoitti:Löytyykö kannatusta ajatukselle että Kalajoelle menevä letka starttaa kaakkurin teboililta vaikka klo11.00 ja pysähdytään pattijoen abc:lle nii pääsee nilemma letkaan mukaan?
minä lähren ajeleen kalajoelle ominpäin ja saahan siinä velipojan banaanin kaa kokeilla et miten nykyset opelit kulkee
mut varokaa vasemmalla kaistalla kulkevaa mustaa rakettia 
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Olikos täällä ketään muita lähössä letkassa ajeleen kalajoelle ku minä ja jomppara? 
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
hepMiksuli kirjoitti:Olikos täällä ketään muita lähössä letkassa ajeleen kalajoelle ku minä ja jomppara?