Pikakysymyksiä Opeleista
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Sopiiko G-Astran (3d? onko olemassa?) madallusjouset GSi Astra F:n taakse (3d)? Sain ilmaiseksi uudet jouset. Punaiset väriltään... Meinasin koittaa alle sellasia kun sit saa myös etujouset...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Onko jollain erityistä tietoa kys. astrasta? http://www.nettiauto.com/opel/astra/5600424
Tarkotus maanantaina käydä katsomassa.
Tarkotus maanantaina käydä katsomassa.
Astra H 1.7 CDTI Cosmo -05
CBR 1100XX Super Blackbird -97
CBR 1100XX Super Blackbird -97
-
rautasydän
- 'Admiral'

Mikä mahtaa olla flektin käynnistymislämpötila -97 astra, 1,6 8 tappikone?
Jos on flekti vain yhdellä nopeudella , niin lämpötilakytkimen kytkentälämpötila on 100 astetta ja aukeaa 95 asteessa.rautasydän kirjoitti:Mikä mahtaa olla flektin käynnistymislämpötila -97 astra, 1,6 8 tappikone?
Jos on kahdella nopeudella niin ensimmäinen nopeus 105 astetta kiinni ja 100 astetta auki.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Tämä myytiin minulle Ooppelin LE-Jetroniciin sopivana johtosarjana. Boksi on kyllä ooppelin (tämä siis minulla oli jo, 20E moottorin mukana tullut), mutta ei tuo johtosarjan boksin puoleinen liitin käy, mistähän mahtaa olla? Vai enkö vaan osaa... http://aijaa.com/Uv7tLF
Ruiskun puolelle löytyy kyllä kaikki tarvittavat liittimet´...
Opel Manta B * C24NE + Eaton M45
Opel Calibra C20NE
Opel Calibra C20NE
Minkä valmistajan polttoainepumppu on alkuperäisenä Z28NET -Vectrassa?
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
LE-Jetronicia on 3 eri versiota; LE1 (1981->), LE2 (1984->) ja LE3 (1989->). Sitä en tiedä, että onko noissa liittimissä eroja.jiiaa kirjoitti:Tämä myytiin minulle Ooppelin LE-Jetroniciin sopivana johtosarjana. Boksi on kyllä ooppelin (tämä siis minulla oli jo, 20E moottorin mukana tullut), mutta ei tuo johtosarjan boksin puoleinen liitin käy, mistähän mahtaa olla? Vai enkö vaan osaa... http://aijaa.com/Uv7tLF
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Jep, näyttää siltä että asiantunteva myyjä on myynyt asiaa tuntemattomalle ostajalle aikanaan pinnien määrästä päätellen L-Jetronic johtosarjan vai LEtä olin ostamassa... Nooh, aina sitä oppii jotain. Se vaan sattu mukavasti kun autoa on laittamassa käyntiin vuosien tauon jälkeen ja kaivaa vihdoin tavarat hyllystä ja sitten huomaa ettei nämä sovikkaanTimonen kirjoitti:LE-Jetronicia on 3 eri versiota; LE1 (1981->), LE2 (1984->) ja LE3 (1989->). Sitä en tiedä, että onko noissa liittimissä eroja.jiiaa kirjoitti:Tämä myytiin minulle Ooppelin LE-Jetroniciin sopivana johtosarjana. Boksi on kyllä ooppelin (tämä siis minulla oli jo, 20E moottorin mukana tullut), mutta ei tuo johtosarjan boksin puoleinen liitin käy, mistähän mahtaa olla? Vai enkö vaan osaa... http://aijaa.com/Uv7tLF
Opel Manta B * C24NE + Eaton M45
Opel Calibra C20NE
Opel Calibra C20NE
Mites kun mulla on tuommonen Opel Corsa A 3d 1.4i kat -92 Strada että onko harvinainen? Ei ainakaan yhtään Strada varustelutasoa ole tullut koskaan vastaan kun kaikki on Swingejä... Valkoinen väriltään ja täydellinen huoltokirja, olen kolmas omistaja.
Ei kuulosta kovin tutulta strada. Mitäs erikoista siinä on? Vai onko mitään? 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tommonen se tosiaan on.Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Tarrotus ja ovipahvit ilmeisesti.Tuomas kirjoitti:Ei kuulosta kovin tutulta strada. Mitäs erikoista siinä on? Vai onko mitään?
Melkein ehdotinkin teippejä kyljissä
Noita teippispesiaaleja on aikoinaan ollut erilaisia.
Noita teippispesiaaleja on aikoinaan ollut erilaisia.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Pari kierre kysymystä.
Mikä kierre on bensatukissa johon mittarin saa laitettua ja jakolaatikolle menevässä hydrauliikka letkussa???
Mikä kierre on bensatukissa johon mittarin saa laitettua ja jakolaatikolle menevässä hydrauliikka letkussa???
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Astra H:n taustapeilissä palaa keltainen valo alaspäin aina kun on pimeää/öisin. Päivisin sitä ei saa syttymään vaikka laittaisin valoja päälle tai pois tai peittäisin sen peilinhimmentimen tunnistimen
mikä tämän funktio on?