Tä?
En ymmärtänyt päivän Fingerporia, topikki.
- Paska Omena
- OCF Member

Re: En ymmärtänyt päivän Fingerporia, topikki.
Tä?
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
http://en.wikipedia.org/wiki/Intravenous_therapyPaska Omena kirjoitti:
Tä?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Ja tuo vähän lyhyemmin suomeksi, eli jos lääkkeessä on merkintä IV, se tarkoittaa tuota intravenous-sanaa eli suonensisäisesti annettavaa lääkettä. Heimo tuossa sitten tulkitsi olutpurkin IV-merkinnän tarkoittavan sitä myös...B-Na kirjoitti:http://en.wikipedia.org/wiki/Intravenous_therapyPaska Omena kirjoitti:
Tä?
Ööö?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Olisko niin että tuo ukko tarkottaa tuota ransua transuksi, koska sanoo transistoriradiotakin ransistoriradioksi?Timonen kirjoitti:
Ööö?
Astra f cabrio 1.6at -95, Omega b 2.2at -01, Omega a 2.3td -92, Astra f 2.0gsi -96, Corolla 1.3 -83
Ex: Astra f cabrio 1.8 -95, Vectra b 2.0 -96, 323 1.3 -90, Omega a 2.3td -93, 323 1.6gti -87
Ex: Astra f cabrio 1.8 -95, Vectra b 2.0 -96, 323 1.3 -90, Omega a 2.3td -93, 323 1.6gti -87
Juuri näin.TGR kirjoitti:Olisko niin että tuo ukko tarkottaa tuota ransua transuksi, koska sanoo transistoriradiotakin ransistoriradioksi?Timonen kirjoitti:
Ööö?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Onko tämä oikeasti niin typerä kuin luulen, vai onko tässä joku syvällisempikin vitsi olevinaan?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Neiti Aika... Eli luultavasti just niin tyhmä ku olla ja voi. 
Kuulin sellaisen tulkinnan että tuo viittaisi ns. kellonvetolomaan, ilmeisesti tällainen termi tunnettu aikoinaan intissä pussien tyhjennykselle.TJT kirjoitti:Onko tämä oikeasti niin typerä kuin luulen, vai onko tässä joku syvällisempikin vitsi olevinaan?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Minä ymmärsin tuon niin, että jos se kello on muisto kihlatusta, niin miltä se kihlattu sitten näyttää jos se kello siitä muistuttaa... no kellolta.
TJT kirjoitti:
Onko tämä oikeasti niin typerä kuin luulen, vai onko tässä joku syvällisempikin vitsi olevinaan?
Tää menee kyllä taas siihen "maailman paskimmat fingerporit ikinä" jos sille ei ole tuon parempaa selitystä
Jos tuo Tuomaksen selitys on tähän oikea ratkasu ni sit voin muuttaa mielipidettäni ja todeta että meni kyl meitsiltä yli hatun..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
- KaKui
- OCF Member 2022

Mie ymmärsin samoin, tiedä sitten miten tämä pitäisi käsittää?ata kirjoitti:Minä ymmärsin tuon niin, että jos se kello on muisto kihlatusta, niin miltä se kihlattu sitten näyttää jos se kello siitä muistuttaa... no kellolta.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Rookerille vastaus:
Ensimmäisessä avainsana "sekaantui" eli ajatuksissaan sekaantui hevoseen.
Toisessa avaimena kirjain n eli heitä esittelyt ympäri, esim. olen sinu ja olen sinun.
Ensimmäisessä avainsana "sekaantui" eli ajatuksissaan sekaantui hevoseen.
Toisessa avaimena kirjain n eli heitä esittelyt ympäri, esim. olen sinu ja olen sinun.
Insignia B Grand Sport Executive Classic A 1,6T 200 -20
ex Astra K Sports Tourer Innovation A 1.6 CDTI -17
ex Vectra Wagon CDTI A Ultimate Edition -08
ex Vectra Wagon 2.2 Direct A Elegance -04
ex Astra K Sports Tourer Innovation A 1.6 CDTI -17
ex Vectra Wagon CDTI A Ultimate Edition -08
ex Vectra Wagon 2.2 Direct A Elegance -04
Mä luulin että se on vaan lyhenne "in vain":istä..ata kirjoitti:Ja tuo vähän lyhyemmin suomeksi, eli jos lääkkeessä on merkintä IV, se tarkoittaa tuota intravenous-sanaa eli suonensisäisesti annettavaa lääkettä. Heimo tuossa sitten tulkitsi olutpurkin IV-merkinnän tarkoittavan sitä myös...B-Na kirjoitti:http://en.wikipedia.org/wiki/Intravenous_therapyPaska Omena kirjoitti:
Tä?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Kai tossa haettiin sitä, että yleensä kerrotaan "tippuri on yleisintä pääkaupunkiseudulla" ja jatko on joko "ja toiseksi yleisin on kuppa" tai "toiseksi yleisintä se on pirkanmaalla". Nyt toiseksi yleisintä oli pyöräily, eli Jarla listasi pääkaupunkiseudulle tyypillisiä asioita joilla ei ole keskenään mitään tekemistä - muu kuin tuo pääkaupunkiseutu.
Aika huono, ellei joku keksi tuolle jotain aivan tajunnanräjäyttävää muuta selitystä.
Aika huono, ellei joku keksi tuolle jotain aivan tajunnanräjäyttävää muuta selitystä.