Vectra GTS C1 2.0t

Esittele Opel-projektisi tai autosi
v.e.c.t.r.a.2.0.T
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra GTS C1 2.0t

Viesti Kirjoittaja v.e.c.t.r.a.2.0.T »

Laita keulalle Irmscher maski, Singnumin kromit sumarreitten ympärille ja viel xenonit! :yes:
Jos tehoa haluat lisää niin ostapa BSR stge 1 ja Simons putkisto samalla! :D :bye:
papuusi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja papuusi »

v.e.c.t.r.a.2.0.T kirjoitti:Laita keulalle Irmscher maski, Singnumin kromit sumarreitten ympärille ja viel xenonit! :yes:
Jos tehoa haluat lisää niin ostapa BSR stge 1 ja Simons putkisto samalla! :D :bye:
Ei kestä perse maksaa yhdestä maskista niin paljoa, vaikka se hopeisella "suikaleella" oleva Irmscherin maski hieno onkin. Xenonit kyllä pitäis jossain vaiheessa saada keulalle. Stage1:n suuntainen päivitys tässä on ollutkin mielessä.

Kyllä muuten ottaa koville saada neljäs vanteen keskikuppi... Alunperinhän siis paket(e)ista puuttui yksi. Eilen tuli kirje jossa oli yksi keskikuppi... Tadaa, se olikin väriltään sininen ja kaikenlisäksi liian pieni. Jospa kolmas kerta toden sanoo? :roll:
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Ei tuo nyt mun mielestä kallis ole Irmelin maski hopeisella listalla
v.e.c.t.r.a.2.0.T
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja v.e.c.t.r.a.2.0.T »

Cobran xenonit H7 polttimoilla käy ainakin suoraan 05 turbo GTS:ään. Eikä ole pahan hintaisia. :yes:
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Stage1:n suuntainen päivitys tässä on ollutkin mielessä.
Mennään letkassa sitte hml :thumbsup:
Vectra C Estate -07
Romet85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Romet85 »

Juu kannattaa tänne hämeenlinnaa tulla :) kargilta mäkin tehoni hain, ero vakioon verrrattuna on aika iso. suosittelen :thumbsup:
B 2.0 Automaatti
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

G.T.S kirjoitti:Ei tuo nyt mun mielestä kallis ole Irmelin maski hopeisella listalla
Sorry ot papuzzi, mutta OLI halpa osa, hitto että olin kauan metästäny :), kiitän erittäin paljon linkistä.
Vectra C Estate -07
papuusi
'Senator'
'Senator'

whathifi kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:Ei tuo nyt mun mielestä kallis ole Irmelin maski hopeisella listalla
Sorry ot papuzzi, mutta OLI halpa osa, hitto että olin kauan metästäny :), kiitän erittäin paljon linkistä.
Ilmankos se olikin jo menny kun tuota eilen kyselin :lol:
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Sorry :bye: , Signumin maskin lisäksi tuo on ainoa jonka omaani haluan laittaa, Nilemmalla oli myynnissä joskus se irmelin maski ja silloin meni jahkailuksi, meni het kuumille kiville. Nyt ei jääny sattuman varaan mitn :). Voin myydä sulle tuon Diederichs verkkomaskin :lollis:

laitteles kuvia lissää :)
Vectra C Estate -07
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Erittäin hienosti sopii vanteet. :thumbsup:
papuusi
'Senator'
'Senator'

Jaahas nyt tipahti tästäkin vectrasta kuskin puoleinen peili (siis se lasi) kesken ajon, ei ollut aikaa / mahdollisuutta pysähtyä katsomaan mutta eiköhän se paskaks menny kuitenkin. Onneks näyttää motonetissä maksavan ko. lasi vain n. 15e.
pekedk
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pekedk »

itte kans motonetista koitin tilata ni eivät saaneetkaan sellasta. en tie miten nyt sitten on tarjolla. jossei motonetistä saa ni fiksus liikkeestä tais olla 16.8€
papuusi
'Senator'
'Senator'

pekedk kirjoitti:itte kans motonetista koitin tilata ni eivät saaneetkaan sellasta. en tie miten nyt sitten on tarjolla. jossei motonetistä saa ni fiksus liikkeestä tais olla 16.8€
Aijaa.. Mulle sanoivat motonetistä että voi tilata, mut en vielä laittanu tilaukseen jos jostain sais jo ennen vkloppua tuon. Yks oli ollu vielä tänää varastossa mut yllättäen joku oli käyny just ennen mua sen poistamassa. Lähin fiksus liike on turhan kaukana, pitää ainaki ad varaosamaailmasta vielä kysellä... Viikonloppuna pitäs lähtee muutama sata kilometriä ajeleen ja sitä ennen kyllä haluun peilin paikalleen, on toi muuten p*rseestä

edit: Noniin ad:lta sai tilattua huomiseksi tuon ja hintaa se n. 15e.
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Ite hain paikallisesta varaosapuljusta kuskinpuolelle uuden peilin lasin, mulla on lämmitettävä, kupera ja optinen? lasi, tuolle hintaa tuli 11 euroa, ja toimitus päivässä.
papuusi
'Senator'
'Senator'

Kuke kirjoitti:Ite hain paikallisesta varaosapuljusta kuskinpuolelle uuden peilin lasin, mulla on lämmitettävä, kupera ja optinen? lasi, tuolle hintaa tuli 11 euroa, ja toimitus päivässä.
Joo ite hain paikallisesta ad-liikkeestä, tosiaan hinta oli ~14e ja toimitus heti seuraavaksi (aamu)päiväksi. Justiinsa tuommonen kun sanoit, ja vaihto oli todella helppo eli tämä oli onneksi edullinen vika.

Leimakin tuli haettua. -(z)-
Vastaa Viestiin