Vanha kierrosluku mittari??

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
rookie``
'Senator'
'Senator'

Vanha kierrosluku mittari??

Viesti Kirjoittaja rookie`` »

Elikkä minkämoisesta ooppelista mahtaisi kyseinen mittari olla?

Oma veikkaus on jostain 60-70- lukulaisesta rekordista taikka mantasta? Mittari on täysin sähköinen ja mahtaako tuolla olla enempää arvoa, kuin 20€?

Kuva
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Vanha kierrosluku mittari??

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Kadett B

Kuva
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

rookie`` kirjoitti:Elikkä minkämoisesta ooppelista mahtaisi kyseinen mittari olla?

Oma veikkaus on jostain 60-70- lukulaisesta rekordista taikka mantasta? Mittari on täysin sähköinen ja mahtaako tuolla olla enempää arvoa, kuin 20€?

Kuva
Mä ostan pois. Omassa kiinnikeet laikattu irti.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
rookie``
'Senator'
'Senator'

Pahoitteluni, mutta 20€:lla kyllä jää seinälle koristeeksi :roll:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Ilmaisesta osasta pitää saada viimeinen hinta...
rookie``
'Senator'
'Senator'

Ei tuo ole pakkomyynnissä. Ei ole tuolle rahalle vaan nyt niin kipeää tarvetta, että tarvitsisi tuo myydä. Hienohan se on ja pienellä siistimisellä saa vielä hienomman :)
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

^ hah hah hah...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

No jokainen määrittäkööt osansa arvon itse, mutta ei näkynyt olevan yhtään myynnissä Saksan Ebay:ssä...
GT:n mittareita oli noin 100€ hintaan...
zoomer
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja zoomer »

Woody kirjoitti:Ilmaisesta osasta pitää saada viimeinen hinta...

Mitä sillä on väliä onko osa ollut jollekin ilmainen vai ei? Poikani kysyi ihan asiallisesti mikä ja minkä arvoinen tuo on joten tällaisen V*ttuilun voi jättää väliin....
eikä se sitä ole rahan kiilto silmissä myymässä jos on myymässä ollenkaan.... veikkaan että tässä voi käydä niinkin päin että se hommaa b-kadetin ton kierroslukumittarin ympärille....
ja tähänkin pätee se vanha totuus että jos ei oo rahhoo niin pois jonosta... mitään kellekään ilmaseks tartte antaa jos ei halua....
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Itse harrastan sellaista kaupantekoa, että jos voin auttaa toista harrastajaa niin minä luovutan osan tai jotain nimellistä korvausta. Tietenkään en sitä hyväksyisi että Juho kauppaisi osan heti etiä päin.

Ja aika hyvin toiminnut toistepäinkin... Esim. nimimerkki Heinonen aina valmis autaan ja osat sillä kaupalla että katellaan sitten :wink:

Mutta meitähän on moneen lähtöön... Ainiin onhan nytkin minulla lahjoitus listalla hellan kaukovalot 70 luvulta...
zoomer
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja zoomer »

Woody kirjoitti:Itse harrastan sellaista kaupantekoa, että jos voin auttaa toista harrastajaa niin minä luovutan osan tai jotain nimellistä korvausta. Tietenkään en sitä hyväksyisi että Juha kauppaisi osan heti etiä päin.
Ja aika hyvin toiminnut toistepäinkin... Esim. nimimerkki Heinonen aina valmis autaan ja osat sillä kaupalla että katellaan sitten :wink:

Mutta meitähän on moneen lähtöön... Ainiin onhan nytkin minulla lahjoitus listalla hellan kaukovalot 70 luvulta...

Joo ymmärrän kyllä, ihan samaa periaatetta olen harrastanut itsekin, mutta ei kait siitä voi kellekään avautua jos ne ei ilmaiseksi tavaraa anna (ja olisin samaa mieltä vaikka OP olisi ollut joku muukin kuin oma poika) ,itselläkin olisi muuten f-15 loota vapaana ihan noutoa vastaan :D ja varmaan paljon muutakin kun taas kerkee tota varastoa kompata läpi! :lollis: joten eiköhän tämä ole sopu ? :peukku:
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Jos tarkkoja ollaan, niin tuo on vanhan mallin mittari. Eli lehtijousiperäsiin. Erona on mekaaninen koneisto ja hopeinen neulan keskiö. Pohjassa on valmistusvuosi ja kuukausi.

Olisin omaan -67 Kadettiini halunnut tuon oikean mallin kun nykyinen on kyllä vanhaa mallia, mutta siihen on vaihdettu uudemman neula. Ei siis sovi muiden mittareiden kanssa. Lisäksi kiinnikkeet tein itse.

Omastani maksoin 10€ ilman toimivuustakuuta(ja oli parempikuntoinen taulultaan). Voin kyllä vaihtaa omani tuohon jos tuntuu et on pakko omistaa tuollainen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
TiM
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TiM »

Juho M-P kirjoitti:Jos tarkkoja ollaan, niin tuo on vanhan mallin mittari. Eli lehtijousiperäsiin. Erona on mekaaninen koneisto ja hopeinen neulan keskiö. Pohjassa on valmistusvuosi ja kuukausi.
Tuli tämä vanha topiikki kuukelettaessa vastaan, niin pitää samalla korjata vähän. Tuo kierroslukumittari on Kadett-B mallista vm 69-70 eli kierrejousiperällisestä. Sitä vanhemmissa malleissa numerot esitetty kahdella numerolla ( 10, 20, jne) ja taas uudemmissa erona on neulan keskiö musta.
Vastaa Viestiin