Kadett D 2.0 8v -82
Re: Kadett D 2.0 8v -82
Joojoo no pistinhä mä tuon bpaineen säätimen sinne. Nojoo eipä sillä nii väliä nyt ole
Opel vectra 2.0 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Kadett:i on hyvin pelannu vaa alkaa ärsyttämään tuo dikimittaristo ku ei älyä näyttää polttoainetta oikein. pykälät tipahtelee ja näyttää tyhjää tankkia, mutta sittenku käyttää vauhista virrat kiinni nii näyttää taas oikein. ja senkin jälkeen ku ajotietokone ja mittari näyttää oikeasti nollaa niin tankista löytyy vielä 10-15l etanolia
kellään ideaa mistä vikaa lähteä hakemaan ?
Opel vectra 2.0 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
jaa se on tämäkin myytävänä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Pitikö ostaa takasi niin pääsee taas muut haukkuun kuin paska omistaja autolla on jos se porsii vielä 
No nuo aikasemmat "syytökset" kuullostaa vaan siltä että sua edeltävää omistajaa otti omantunnon päälle kun ite rakentama kone ei kestänykkään
ei vaan ego anna periks myöntää että on mokannu vaan helpompi syyttää ettei toinen vaan osaa käyttää.
Mutta mun ite kysymys on että mistätohon on otettu tuo pissapojan säiliö? ja sitäkin enemmän haluan tietää että mistä nuo penkit on otettu? onko pohjaan muutettu kiinnikkeitä vai onko vakio kiinnikkeillä?
Mutta mun ite kysymys on että mistätohon on otettu tuo pissapojan säiliö? ja sitäkin enemmän haluan tietää että mistä nuo penkit on otettu? onko pohjaan muutettu kiinnikkeitä vai onko vakio kiinnikkeillä?
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Ihmettelen vaan tuota edellistä omistajaa jolta se minulle tuli ei kerennyt ajamaan autolla koneen uudelleen rakentamisen jälkeen kun joku muutaman kymmenen kilometriä ja ite ajoin n.300-400km 
Että eiköhän sen koneen rikkonut ihan joku muu
Että eiköhän sen koneen rikkonut ihan joku muu
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sehän nyt on täys fakta et lenkkaria tuo auto on varmasti saanu ja mun kohalle sattu paska arpaonni ja toi oli kokoajan levällään jostakin suunnasta.. Sitä en tiiä mitä entiset on sen kans tehny. Himottas silti ostaa takas toi 
Pissapojasta en muista, mut penkit on e kadett Gsi:stä. Takapenkkejä on vähän nakerreltu et sopi. Ja onhan sinne kiskoille tehty kiinnitys kun vakiopenkin säätöhän toimii ihan täysin eritavalla muutenkin, ei ole kiskoja ollenkaan. En siis oo ite niitä vaihtanu, tais madi olla neki laittanu ja voipi kertoilla tarkemmin jos haluaa.
Pissapojasta en muista, mut penkit on e kadett Gsi:stä. Takapenkkejä on vähän nakerreltu et sopi. Ja onhan sinne kiskoille tehty kiinnitys kun vakiopenkin säätöhän toimii ihan täysin eritavalla muutenkin, ei ole kiskoja ollenkaan. En siis oo ite niitä vaihtanu, tais madi olla neki laittanu ja voipi kertoilla tarkemmin jos haluaa.
Lenkkariahan se o saanu Peran ajoilta mutta koneessa ei o muuta samaa ku imusarja ja pakosarja 
Ja tällä nykyisellä omistajalle ei o ollu oikeastaan mitään ongelmaa
Ja tällä nykyisellä omistajalle ei o ollu oikeastaan mitään ongelmaa
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Onhan siitä ainakin kerran jo kansi käytetty irti sen jälkeen kun vaihdoit sen mulle ja se alkoi taas syödä öljyä..
Pahvihan paloi jumittuneen termarin takia.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
No sehän imi sitä öljyä jonkuverran jo kun minulta sen haitte ja sanoinkin siitä. Sehän se mulla oli isoin ongelma eikä oo tarkotus autosta vikoja hakea. Ärsyttää vain kun tuntuu et kaikki mitä autossa oli vikoja on mun syytä.. Madi itehän siihen sen pumpun ja kannenki vaihtoi ja öljynsyönti jatku silti, mut kai seki oli mun vika sitten.. Pitää kyl ruveta lompakon pohjaa kaivaan ja kattoon voisko ostaa tämän takas 
ei muutaku ooppelit paaliin ja meset tilalle niin loppuu kaikki huolet.....200d mese kiihtyy vielä maailmanlopun jälkeenkin....... Eikä tarvi hitsata.........
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Samanlainen öljylinko se on tuo Mersuki jos nyt joku luulee et tää on vaan jtn takinkääntöä
Silleki on vajaa 600tkm ja on/off kaasuttelu tehny tehtävänsä
Ja siitä on vielä peräkin paskana ja takatukivarsikin on paskana ja muutenkin kilisee ja kolisee ja ruoste syöny paikat, siinäpä hetkeksi mistä voitte keksiä noita "helvetin hyviä heittoja"
Ei mua muuten häiritte mikään vaan mua vituttaa vaan se ku pitää puhua "Ku se ei vaan osaa ajaa sillä autolla niin eihän ne vehkeet kestä" ihan niinku siihen ei mitään muuta syytä vois olla jos joku porsii.. Jos oon paska kuski sanokoot mulle eikä huutele netissä ja selän takana. Mutta eiköhän tuotaki voi sitten jatkaa jossain muualla kun tästä on näköjään tulossa joku minä vs. muu maailma tappelu
Auton omistajalle pahoittelut kun sotkeutu tämä topicci.. Mahtava laitehan toi on ajaa 
on se vaan kumma ku ittekkin katellut kyseistä autoa viikoittain livenä ja jarruputki oli poikki ja tms kun se sille tuli mut kansi remppaa ei tehty öljyn syönnin takia nykyisellä omistajalla vaan termarin takia ja tiiättekö poijaat mitä aina remointoitu kone syö öljyä junkun aikaa jonka jälkeen se loppuu ku paikat hioituu kohilleen
paitsi biltema motor woks:seissä
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08