On 2003-12-16 14:03, Wannabecalibra wrote:
On muuten perkuleen hieno takaspoikka tossa ainoo mikä sopii calikan muotoihin...
Autosta tulee kallen tuntien varmasti hieno. Mutta kyseinen spoikka kyllä toivottavasti vaihtuu koska ei sovi autoon olleenkaan ainakaa mun mielestä. Mutta eiköhän ens kesänä näy autoa erikuosissa (: Ja varmasti!
joo, neptun türkis vai mikä onkaan. vihreää väriä en voi sietää autoissa ja kun auton maalipintakin on hieman maalia ja/tai lakkaa vailla, niin miksei sitä väriä samantien vaihtaisi kokonaan. ja kun tarkoitus on rakentaa tuning-pirssi, niin tuskin kannattaa pysytellä harmaalla keskitiellä ja pysyä värissä, joka ei erotu massasta.
nimimerkillä pinkki yhtenä vaihtoehtona.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
Mä oon ihan samaa mieltä ku Calibra_46. Jos autoa lähtee rakentamaan näyttäväksi, niin miksi ihmeessä pysytellä tollasessa harmaavarpusvärissä. Kyllä niitä orkkis calibroitakin riittää.
On 2003-12-18 16:58, Wannabecalibra wrote:
Toi on ainoo hieno spoikka mitä calikkaan on tehty.... kulmikkaat lintulaudat pilaa muodot totaalisesti (talvella tosin kätevä vetää auto ojasta)
Ei toi spoikka mikä siinä on sovi yhtään munkaan silmään. Tossa on hienoin spoikka mitä oon calibrassa nähny. Älkääkä sanoko että se on kulmikas lintulauta.
Tollasen mä haluun.
<font size=-1>[ This Message was edited by: sauli on 2003-12-18 21:19 ]</font>
Toi on kyllä sairaan hieno Calle...Vanteet ei oo kyllä yhtään liian isot, noilla levikkeillä pienemmät näyttää naurettavalta...Tohon istus vielä nätimmin kiillotetulla kehällä olevat kiekot, mut nuokin käy kyllä tosi hyvin..Tollanen spoikka on ihan asiallinen, mut ite tykkään jos jalat levenisi hieman alaspäin(rieger)
Älkää ainakaan pilatko Calikoidenne hyvää takaosaa tuon ylläolevan kuvan tyylisillä lexusriisiracer-valoilla... Yöh
Subarun metallinhohto sininen voisi olla aika näyttävä väri? Ei ainakaan kovin usein Opaleissa käytetty? Ja nuo Azevin A:t o buenot... Jostain kun löytyisi "sopivasti" Astraankin moiset... Nam.
Siis tätä väriä tarkoitin: http://koti.mbnet.fi/conani/hms2003/ima ... image2.htm
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ahnuld on 2003-12-19 09:50 ]</font>
Väriehdotus? Opelin Safran metall pearl,(metallikulta,astra g bertone) sekaan sopivassa suhteessa mustaa helmiäistä jolla saadaan syvyyttä, reilu lakkaus jne. Viimestelyt kromilla ja kiillotetulla alumiinilla...