Kehityskeskustelut
Re: Kehityskeskustelut
Tarkoituksena oli herättää keskustelua johon "johtokuntakin" ottaisi kantaa. Valitettavasti sen aikaansaamiseksi on pakko soittaa poskea rankalla kädellä.
Pelkät kaunopuheet ei pure. Vähän kuin lasten nukkumaanlaitto. Nätisti sanomalla ei ole mitään vaikutusta iltavillissä olevaan nelivuotiaaseen.
Pelkät kaunopuheet ei pure. Vähän kuin lasten nukkumaanlaitto. Nätisti sanomalla ei ole mitään vaikutusta iltavillissä olevaan nelivuotiaaseen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Mä oon murehtinu pienessä elämässäni sen verran rankkoja asiaoita ettet uskokkaan. Moni kohtaa niitä vasta eläkeikäisenä, joitain niistä ei koskaan.irYobYetaMis kirjoitti: **** eikö teillä oo mitään tärkeämpää elämässä murehtia????? Oikeasti.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Olen pahoillani kuulla. Miekin olen kokenut tarpeeks (oikeasti) ja osa jatkuu edelleen, muttei tässä tarkoitukseni pitää mitään kilpailua. Mut kyllä tässä on melko lapsilinen riitta pienista asioista loppu pelissa (imo)Juho M-P kirjoitti:Mä oon murehtinu pienessä elämässäni sen verran rankkoja asiaoita ettet uskokkaan. Moni kohtaa niitä vasta eläkeikäisenä, joitain niistä ei koskaan.irYobYetaMis kirjoitti: **** eikö teillä oo mitään tärkeämpää elämässä murehtia????? Oikeasti.
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Onko herra Juho M-P nyt tyytyväinen?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kohtuullisen.Jarno kirjoitti:Onko herra Juho M-P nyt tyytyväinen?
Olipa vittuuntuneen oloinen viesti Herra yliherralta.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Yhtä lapsellista haukkua muita käyttäjiä tuola jäsenten ärsyttää osiossa...e0101296 kirjoitti:Poijaat, poijaat p*rk*l* olkaa nyt kunnolla ja asiallisesti vaikka kevät onkin hieman myöhässä.
Tommoset vertailut muiden forum-adlereiden tuntipalkkoihin / Marionettilä / kökkäpuheet / piilosillaolo / k-pää sekä muut pahat ajatukset opelforumin vetäjistä ei ole ajantasaisia / relevantteja kommentteja tässä hetkessä.Pitää ihan varmasti paikkansa.Ei ne kuulema kerkeä täälä päivystään ja lukea näitä kun tätä tehään niinkuin talkoona.
Tiedätte kaikki sen että sivuston ylläpito on KÖKKÄTYÖTÄ josta ei shillinkejä tai senttejä heru:
niistä ei makseta mitään.
(Forum adlerin päivittäiset tarkistustoimenpiteet, { Toimii/Ei }
Oikeuksien muokkaaminen, html, php + css.style, ajantasainen päivitys ) tai moderoinnista (asiattomien viestien suodattaminen)
Kuitenkin aikaa menee vuorokaudessa: 5 - 48h = tuntia eli päivä ei tahdo riittää.
Pitää muistaa myös se että OCF forumin ylläpitäjien päivittäisiin tehtäviin kuuluu muutakin kuin nettiforumin moderointi.
Todelta monelta jäseneltä on tullut palautetta että kuin kauan jaksamme katsella tätä tai että miksi emme jo sulje foorumia muilta kuin jäseniltä.
Hallituksen linja on kuitenkin toistaiseksi pitänyt ja niin kauan kuun saamme päätöksemme pitää, pysyy foorumi, varsinkin tekninen puoli, avoimena kaikille.
Tulevaisuus on kuitenkin jäsenten käsissä.
Foorumi joka tapauksessa tulee kokemaan uudistuksia ja jäsenet on isossa roolissa päätöksissä.
Hallituksen linja on kuitenkin toistaiseksi pitänyt ja niin kauan kuun saamme päätöksemme pitää, pysyy foorumi, varsinkin tekninen puoli, avoimena kaikille.
Tulevaisuus on kuitenkin jäsenten käsissä.
Foorumi joka tapauksessa tulee kokemaan uudistuksia ja jäsenet on isossa roolissa päätöksissä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
En mä ole mikään herra, mä oon vaan hallituksen varajäsen. Mutta kiiti kuitenkin.Juho M-P kirjoitti:Kohtuullisen.Jarno kirjoitti:Onko herra Juho M-P nyt tyytyväinen?
Olipa vittuuntuneen oloinen viesti Herra yliherralta.
Tiedoksi vielä kaikile että aimmin viestin poistamiseen foorumilta ollaan tehty vain oikeuden päätöksellä. Eli ei kertaakaan.
Muutama kerran on ollut jonkun asianajaja yhteydessä mutta asia ei ole oikeuteen asti mennyt.
Tässä tapauksessa olisi ollut aika kohtuutonta alkaa taistelemaa oikeudesssa koska lopputulos olisi väistämättä mennyt siihen että olisimme perustaneet toisen foorumin vain jäsenille ja tämä olisi suljettu kokonaan.
Muutama kerran on ollut jonkun asianajaja yhteydessä mutta asia ei ole oikeuteen asti mennyt.
Tässä tapauksessa olisi ollut aika kohtuutonta alkaa taistelemaa oikeudesssa koska lopputulos olisi väistämättä mennyt siihen että olisimme perustaneet toisen foorumin vain jäsenille ja tämä olisi suljettu kokonaan.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Juu kyllä se haukkuminen sai alkunsa sini/puna/vihreeväristen nimimerkkien omaavilta ja member statuksen omaaviltaWoody kirjoitti:Yhtä lapsellista haukkua muita käyttäjiä tuola jäsenten ärsyttää osiossa...e0101296 kirjoitti:Poijaat, poijaat p*rk*l* olkaa nyt kunnolla ja asiallisesti vaikka kevät onkin hieman myöhässä.
Tommoset vertailut muiden forum-adlereiden tuntipalkkoihin / Marionettilä / kökkäpuheet / piilosillaolo / k-pää sekä muut pahat ajatukset opelforumin vetäjistä ei ole ajantasaisia / relevantteja kommentteja tässä hetkessä.Pitää ihan varmasti paikkansa.Ei ne kuulema kerkeä täälä päivystään ja lukea näitä kun tätä tehään niinkuin talkoona.
Tiedätte kaikki sen että sivuston ylläpito on KÖKKÄTYÖTÄ josta ei shillinkejä tai senttejä heru:
niistä ei makseta mitään.
(Forum adlerin päivittäiset tarkistustoimenpiteet, { Toimii/Ei }
Oikeuksien muokkaaminen, html, php + css.style, ajantasainen päivitys ) tai moderoinnista (asiattomien viestien suodattaminen)
Kuitenkin aikaa menee vuorokaudessa: 5 - 48h = tuntia eli päivä ei tahdo riittää.
Pitää muistaa myös se että OCF forumin ylläpitäjien päivittäisiin tehtäviin kuuluu muutakin kuin nettiforumin moderointi.
Vectramananilla on oikeesti ollut niin vähän annettavaa näihin "kehityskeskusteluihin" että voisit pari kertaa miettiä ennen kun postaat koko foorumille yhtään mitään.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sama se on mitä tänne kommentoi kun aluksi koitti asiallisesti kirjoittaa niin vastauksena tuli vittuilua ja haukkumista siltikin..
Jos muutkin kenen vinkkejä on "Vinkit&vihjeet" alueella haluaa ne julkiseksi, laittakaa mulle privaa niis siirrän ne julkiseksiö.
Jatkossa keräämme vain jäsenten tekemiä vinkkejä ja pyydämme niihin täydet luvat. Kaikesta oppii.
Jatkossa keräämme vain jäsenten tekemiä vinkkejä ja pyydämme niihin täydet luvat. Kaikesta oppii.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Hyvä. Yksi askel oikeaan suuntaan. Tuskin Jarno kehtaa väittää ettei mun viesteissä oo ollu mitään järkeä. Viimeisimmät ehkä ollu turhia, mutku just ne viestit on ainoita mihin on jotakin vastakaikua saanu..