Meniskö sellainen suoraa?Zafira kirjoitti:M32 vaan saman tien
Eipä kyllä käyttöä kuudennelle vaihteelle, johan tossakin on hämmennettävää. Ja taitaa olla vielä enemmän kiven alla.
Meniskö sellainen suoraa?Zafira kirjoitti:M32 vaan saman tien
Miksi nyt huonompaan vaihtaa. Kyllähän noita löytyy esim. Briteistä vaikka kuinka. Kerran hajonneita ja sen jälkeen uudelleenlaakeroituja.Zafira kirjoitti:M32 vaan saman tien
Eikö tuossa M32 lootassa ollut just tota laakeri vikaa?JukeN kirjoitti:Miksi nyt huonompaan vaihtaa. Kyllähän noita löytyy esim. Briteistä vaikka kuinka. Kerran hajonneita ja sen jälkeen uudelleenlaakeroituja.Zafira kirjoitti:M32 vaan saman tien
Vedä sil plastidipilläOmenalimu kirjoitti:Nyt alko häiritsemään toi Coupen krominen takakontinkoriste. Lähteekö se kontin puolelta irti, vai onko liimalla? Jos sen vaikka teippais. Tosin sit viel että mistä teippiä?
Laita suoraan paremmin virtaava katti. http://www.txautosport.co.uk/3--76mm-sp ... -277-p.asp Ei ole niin paljoa kalliimpi ja auttaa enemmän. Oletko tsekannut onko sulla jo precat ja loppupätkä erilliset? 2002-mallisessa ei vielä ollut.Omenalimu kirjoitti:Pre katin korvausputkea olen harkinnut, mutta jotenkin tuntuu suolaiselle 200€ valmiista tekeleestä. Eikö näitä kukaan Suomessa ole tehnyt?
No joo toihan ei hirveen kallis setti ole. Pitänee tutkia onko yksi- vai kaksiosainen.JukeN kirjoitti:Laita suoraan paremmin virtaava katti. http://www.txautosport.co.uk/3--76mm-sp ... -277-p.asp Ei ole niin paljoa kalliimpi ja auttaa enemmän. Oletko tsekannut onko sulla jo precat ja loppupätkä erilliset? 2002-mallisessa ei vielä ollut.Omenalimu kirjoitti:Pre katin korvausputkea olen harkinnut, mutta jotenkin tuntuu suolaiselle 200€ valmiista tekeleestä. Eikö näitä kukaan Suomessa ole tehnyt?
Sen kontin listan pystyy kyllä teippaamaan paikallaankin. On kuitenkin kohtuu suora ja helppo. Ohut lasta ja kuumailmapuhallin ftw.
Mitä makso? voisin tulla tsiikaa mikä oli lopputulos. Vedän maskin astrasta sillä ni näkee vähä millanen pinta tuleeOmenalimu kirjoitti:Plasti Dippiä on nyt sit tilattu jos jonkun moista, ettei vaan lähtisi lapasesta. Ei vaan selvät on sävelet, ja onneks voi aina repiä irti jos siltä näyttää... Purkkeja odotellessa.
Juu pitää tulla sit näyttään kun saan listan valmiiks. 18€ oli toi musta, mutta tuli ostettua kaikkea muutakin kivaa. Se voi olla et mulla kyl jääkin sitä mustaa.Nortter kirjoitti:Mitä makso? voisin tulla tsiikaa mikä oli lopputulos. Vedän maskin astrasta sillä ni näkee vähä millanen pinta tuleeOmenalimu kirjoitti:Plasti Dippiä on nyt sit tilattu jos jonkun moista, ettei vaan lähtisi lapasesta. Ei vaan selvät on sävelet, ja onneks voi aina repiä irti jos siltä näyttää... Purkkeja odotellessa.
Jos jää sen verran että sais maskin sutastua ni myy loppu mulle jos ei itelle ole tarvetta !Omenalimu kirjoitti:Juu pitää tulla sit näyttään kun saan listan valmiiks. 18€ oli toi musta, mutta tuli ostettua kaikkea muutakin kivaa. Se voi olla et mulla kyl jääkin sitä mustaa.Nortter kirjoitti:Mitä makso? voisin tulla tsiikaa mikä oli lopputulos. Vedän maskin astrasta sillä ni näkee vähä millanen pinta tuleeOmenalimu kirjoitti:Plasti Dippiä on nyt sit tilattu jos jonkun moista, ettei vaan lähtisi lapasesta. Ei vaan selvät on sävelet, ja onneks voi aina repiä irti jos siltä näyttää... Purkkeja odotellessa.