Kehityskeskustelut
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Kehityskeskustelut
Mä nyt en vittuile enkä kiertele tai kaartele mitään. Sanon vaan tämän asian ihan suoraan vaikka tiedän, että se nähdään heti "vastausten pyörtämisenä"
Kuka Kalajoelle nuo partyt ennen on järkänny, miksei samalla kaavalla vois nyt toimia ja tehdä samoja asioita samalla tavalla kuin ennenkin? Poikkeus vain siinä kohtaa, että mökit varattava itse yksityishenkilönä. Siihen lentokentän vuokraankin olis mahdollisesti paremmin rahaa jos nuo tapahtumat tajuttaisi pitää avoimina kaikille, jäsenille vain halvempina kuin muille. Onhan se ennenkin pystytty maksamaan ja menee varmasti isoja summia muihinkin tapahtumiin joten siihenkin on vähän huono lähteä vetoamaan kun huono rahatilanne on tasan itse aiheutettua.
Tuo paikka on muutenkin niin monta kertaa täysin totaalisesti tyrmätty jo ajatuksenakin aiempina vuosina niin on ehkä hieman myöhäistä tässä vaiheessa alkaa heitteleen et lähtään sinne jos joku järkkää kun paljon paikan kannattajia on jo eronnut.. Mä en enää ala tässävaiheessa ainakaan maksamaan jäsenmaksua sen takia, että voisin alkaa suunnitteleen tota kun se on aina tyrmätty jo kättelyssä eikä ole edes annettu tuollaista vaihtoehtoa. Viimevuonna ehkä olis vielä voinu kiinnostaakin oikeasti alkaa tekemään jotakin asian eteen. Mut jospa joku inspiroituis tuosta ja rupeis järkkään niin olis tälläkin kerholla vielä jotain toivoa pysyä nipussa. Muuten tää leviää koko homma kynsiin ihan justiisa..
Kuka Kalajoelle nuo partyt ennen on järkänny, miksei samalla kaavalla vois nyt toimia ja tehdä samoja asioita samalla tavalla kuin ennenkin? Poikkeus vain siinä kohtaa, että mökit varattava itse yksityishenkilönä. Siihen lentokentän vuokraankin olis mahdollisesti paremmin rahaa jos nuo tapahtumat tajuttaisi pitää avoimina kaikille, jäsenille vain halvempina kuin muille. Onhan se ennenkin pystytty maksamaan ja menee varmasti isoja summia muihinkin tapahtumiin joten siihenkin on vähän huono lähteä vetoamaan kun huono rahatilanne on tasan itse aiheutettua.
Tuo paikka on muutenkin niin monta kertaa täysin totaalisesti tyrmätty jo ajatuksenakin aiempina vuosina niin on ehkä hieman myöhäistä tässä vaiheessa alkaa heitteleen et lähtään sinne jos joku järkkää kun paljon paikan kannattajia on jo eronnut.. Mä en enää ala tässävaiheessa ainakaan maksamaan jäsenmaksua sen takia, että voisin alkaa suunnitteleen tota kun se on aina tyrmätty jo kättelyssä eikä ole edes annettu tuollaista vaihtoehtoa. Viimevuonna ehkä olis vielä voinu kiinnostaakin oikeasti alkaa tekemään jotakin asian eteen. Mut jospa joku inspiroituis tuosta ja rupeis järkkään niin olis tälläkin kerholla vielä jotain toivoa pysyä nipussa. Muuten tää leviää koko homma kynsiin ihan justiisa..
Nythän haluttiin 3000 henkilön festareita eikä mitään 80 hengen sisäpiirin pikkubileitä.TobyR kirjoitti: Vuoden 2013 tapahtumat on jo suunniteltu, mutta jos haluatte Kalajoelle tapahtuman 2014, niin kootkaa hyvä ja innokas porukka, sekä selvittäkää seuraavat asiat.
Majoitus n. 80 hengelle, hinta pe-la yö ja la-su yö, (la-su yleesä tuplamäärä majoittujia verrattuna pe-la yöhön) lentokentän päivävuokra ( Pori maksaa 800€+alv., ajanottolaitteiden päivävuokra, iltaohjelma lauantaille, ruokailu lentokentällä ja mahdollisesti bajamaja kentälle.
Tämä siis edellyttää koko kentän vuokraamista perjantaista-sunnuntaihin jotta saadaan telttamajoitus järjestettyä kokoviikonlopuksi.
Sitten tarvitsee tehdä Poliisille ilmoitus yleisötilaisuuden pitämisestä joka edellyttää järjestyksenvalvojia ja liikenteenohjaajia ja pelastussuunnitelma pelastusviranomaislle ja terveysviranomaisille jotta saadaan palokuntaa ja ambulanssia paikalle. Jos järjestetään esiintyjiä niin tarvitsee tehdä meluilmoitus ympäristöviranomaisille ja musiikin soittaminen vaatinee musiikinesitysluvan Teostolta. Ja jos tapahtumassa myydään safkaa tarvii tehdä ilmoitus terveysviranomaisille.
Niin ja tietysti kaikki tilapäiset rakennelmat esim esiintymislava pitää tarkastuttaa rakennusviranomaisilla. Tämänkokoiselle porukalle ei varmasti yksi bajamaja ja roskis riitä ja siitäkin on luonnollisesti tehtävä selvitys ympäristöviranomaisille. Alkoholin käytön salliminen tai myyminen on sitten vielä asia erikseen, myynti tietty vaatii anniskeluoikeuden.
Eikä pidä unohtaa vastuuvakuutusta jne.
Sponsoreita tapahtuman rahoittamiseen pitää myös hommata riittävästi ettei kerho ole konkursissa jos tapahtuman ajankohtana vaikka vähän sattuu ripauttamaan vettä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kalajoen epävirallista miittiä kohtaan kiinnostuksensa on ilmaissut n. 10-12 henkilöä, joten ei silläkään kuuhun mennä. Tuosta kun puolet peruu, niin siitä tulee sellainen perinteinen veljekset keskenään -projekti.
Omasta aktiivisuudesta kaikki on kiinni. Eli se mikä vaikuttanee tällä hetkellä myös jäsenmäärään, on aktiivisten jäsenten ja samalla myös aktiivisten Opelrakentajien puute. Näkyvyyttä saataisiin lisää, kun tulisi jotain uutta tajunnanräjäyttävää, kuten esim. Modena Flash Kadett oli aikoinaan.
Foorumi/kerho tarvitsee (uutta) sisältöä. Täytyy olla jotakin näytettävää suurelle yleisölle:

Omasta aktiivisuudesta kaikki on kiinni. Eli se mikä vaikuttanee tällä hetkellä myös jäsenmäärään, on aktiivisten jäsenten ja samalla myös aktiivisten Opelrakentajien puute. Näkyvyyttä saataisiin lisää, kun tulisi jotain uutta tajunnanräjäyttävää, kuten esim. Modena Flash Kadett oli aikoinaan.
Foorumi/kerho tarvitsee (uutta) sisältöä. Täytyy olla jotakin näytettävää suurelle yleisölle:

Hyvä pointti. Latelahan on nyt ilmaista(ohimennen mainittua) mainosta ollut viimeaikoinaNilemma kirjoitti: Omasta aktiivisuudesta kaikki on kiinni. Eli se mikä vaikuttanee tällä hetkellä myös jäsenmäärään, on aktiivisten jäsenten ja samalla myös aktiivisten Opelrakentajien puute. Näkyvyyttä saataisiin lisää, kun tulisi jotain uutta tajunnanräjäyttävää, kuten esim. Modena Flash Kadett oli aikoinaan.
Pitäis varmaan saada OCF:n reportteri pitämään Ooppeli blogia mielenkiintoisista rakennelmista jne
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ploki olis kiva idea, mutta kuka niitä juttuja sinne kirjottelis ja ehkä tärkein, paljonko siitä maksettais jos reportteri lähtis omalla autollaan ympäri suomea juttuja tekemään. 
Tietysti semmoset jutut vois olla simppeleitä, että merkkiliike antaa vaikka uuden Inkun/Mokan/Astman viikonlopuksi käyttöön ja siitä saisi reissuraportin tehtyä.
Merkkiliike sais siinä samalla sivussa mainosta. Tietysti vähän pilkettä silmäkulmaan ja Sorsa täyteen pitsalaatikoita.
"Makkarane-Sorsa"
Tietysti semmoset jutut vois olla simppeleitä, että merkkiliike antaa vaikka uuden Inkun/Mokan/Astman viikonlopuksi käyttöön ja siitä saisi reissuraportin tehtyä.
Merkkiliike sais siinä samalla sivussa mainosta. Tietysti vähän pilkettä silmäkulmaan ja Sorsa täyteen pitsalaatikoita.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Mä en kyl ymmärrä tota ianikuista itkua tosta kalajoesta.. Jos muka pohjoisest on väkeä eronu sen takia, ettei kalajoel oo summerpartyja niin pitäiskö kaikkien muidenki erota esim. hesast, kun siel ei pidetä partyja? Ite kerran kalajoel kävin ja en nyt niin erityisenä paikkana sitä pitänyt.
Enemmän pidin esim. pudiksesta, vaikka sinne oli paljon enemmän matkaa. Mut täähä on vaa MUN mielipide.
Ja jos kaikki on noin negatiivisiä, niin ei tällä kerholla ole varaa järjestää mitään hipo bileitä kun kaikki muka eroo sen takia, kun bileitä ei saada koti nurkalle!
Munki olis pitäny erota sit jo vuosia sitten, kun tääl ei oo ollu ku pikkujoulut kerran prkl..
Enemmän pidin esim. pudiksesta, vaikka sinne oli paljon enemmän matkaa. Mut täähä on vaa MUN mielipide.
Ja jos kaikki on noin negatiivisiä, niin ei tällä kerholla ole varaa järjestää mitään hipo bileitä kun kaikki muka eroo sen takia, kun bileitä ei saada koti nurkalle!
Munki olis pitäny erota sit jo vuosia sitten, kun tääl ei oo ollu ku pikkujoulut kerran prkl..
C Vectra 2.0t GTS
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Prkl... voitit.. täällä ei oo ollu kertaakaan mitäänjusa_^ kirjoitti: Munki olis pitäny erota sit jo vuosia sitten, kun tääl ei oo ollu ku pikkujoulut kerran prkl..
Mut toivottavasti tilanne saadaan korjattua ja olis nyt lähempänä taas joku tapahtuma.
Eipä silti... hyvin mä oon näinkin pärjänny
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Joo, niin oon minäki pärjännytuikki kirjoitti:Prkl... voitit.. täällä ei oo ollu kertaakaan mitäänjusa_^ kirjoitti: Munki olis pitäny erota sit jo vuosia sitten, kun tääl ei oo ollu ku pikkujoulut kerran prkl..jos ei tuota kalajokea nyt lasketa...
Mut toivottavasti tilanne saadaan korjattua ja olis nyt lähempänä taas joku tapahtuma.
Eipä silti... hyvin mä oon näinkin pärjänny
C Vectra 2.0t GTS
Kalajoella nyt ei se majoitus isommalla porukalla taas onnistu kuin leirintäalueella, ja siinä oli kyllä ihan todellisia ongelmia silloin 2009 tai 2010 kesällä kun itse siellä viimeksi olin, ja viimeiset kerhonkin kekkerit siellä. Eli ihan syystä kyllä jäi pitämättä jatkossa siellä, tilanne on toki toinen jos omistajataho on leirintäalueella sen jälkeen vaihtunut. Ei siitä tule yhtään mitään että jokainen varaa majotuksen omin nokkinensa, ja on sitten pitkin ja poikin Kalajokea ja leirintäaluetta, vaan ihan normaalisti kerho varaa tarvittavalle määrälle porukkaa ja osallistujat maksaa sitten kerholle. Totta kai Kalajoella majoituskapasiteettia on, se ei ole ongelma, mutta minusta ei enää ole mitään mieltä tapahtumassa ja osallistujillekin jo turhaa vaivannäköä jos ei kerhon puolesta ole järjestetty majoitusmahdollisuus. Se on ihan sama mennä kaveriporukalla jos varaillaan mökkejä sieltä sun täältä ja ollaan siinä omassa ~10 hengen porukassa saunomassa ja mökiltä baariin.
Koko pointti tämmösen yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa on se, että saa paikalle reilusti samanhenkistä ja samoista asioista kiinnostunutta porukkaa, ja samalla tarjoutuu mahdollisuus vapaamuotoiseen illanviettoon ja uusiin ihmisiin tutustumiseen. Sen suhteen onkin lopulta ihan sama missä ne juhlat on, kunhan järjestävää porukkaa löytyy tarpeeksi ja intoa tapahtuman järjestämiseen ja markkinointiin myös kerhon ulkopuolisille (mahdollisuus myös jollain tavalla osallistua?). Totta kai Kalajoen Top Camping on paikkana mitä ihanteellisin jos vaan kelit suosii - siinä on lentokenttä vieressä, kohtuulliset majotustilat isommallekin porukalle, vapaa-ajan aktiviteetteja joita ei tarvitse järjestää itse (kylpylä, ravintolat, golf, yökerhot jne. jne.) mutta ei tuo nyt varmaan suomen ainut paikka ole joka on tämmösiä mahdollisuuksia tarjoaa. Ehkä telttareissu johonkin keskelle ei mitään on semmonen, että ainakin suuren osan koko perheellä osallistujista varmaan karsii pois, eikä ihan niin helppoa ole houkutella niitä kerhon ulkopuolisia mahdollisia jäseniä tutustumaan toimintaan.
Tietysti itsellä vaikutti aika paljonkin aikanaan jäseneksi liittymiseen ja jäsenenä olemiseen se, että iso kesätapahtuma oli noin lähellä kuin Kalajoella - sinne oli helppo tästä lähteä ja käydä vaikka päiväseltäänkin lentokentällä ihmettelemässä menoja, mutta se on vain mun ja varmaan muutaman muun tarina, ja se on kerhon kannalta aivan yhdentekevää missä tapahtuman järjestää niin varmaan se hetkellisesti saa muutamia ihmisiä kerhoon liittymäänkin.
Sen verran tekis mieli vielä osallistua muuten kehityskeskusteluun, kun joku oli sitä mieltä että nuo yleiset keskustelualueet vain jäsenille. Siihen sais oman fooruminkinlukemisen jättää ihan suosiolla sitten, ja osallistumisen mihinkään keskusteluihin - tekninen tietämys kun rajoittuu lähinnä perusjuttuihin ja uudemmista Opeleista joita jo enemmänkin alkaa olla porukalla liikkeellä, ei itsellä juurikaan ole kokemuksia - enempi noita 80-90 luvun taitteen vehkeitä joita itsellä on aikanaan ollut, ja joista jotain tietääkin - ei kyllä mitään semmosta mitä joku jäsenistä ei jo tiedä, ja aika vähän tulee tuolla teknisellä puolella keskusteluun osallistuttuakaan - paitsi silloin kun jotain Opelin tekniikkaan liittyvää kysyttävää on ollut. Nyt hieman vähemmän, kun on oman auton nokassa ympyrä ja nuoli... Ja en varmaan ole ihan ainut laatuani joka ei tällä hetkellä Opelin ratin takana istu, mutta silti pitää foorumia - näin vähän hiljenneenäkin - kuitenkin varsin mielenkiintoisena palstana, jolla keskustellaan muistakin asioista kuin vain Opeleihin ja autoharrastukseen liittyvistä. Jos tarkoituksena kerätä yhteen vain Opelilla tällä hetkellä ajavat, niin sittenhän se on ihan sama jos tuon yleisen osion sulkeekin, mutta kuten jo toisaalla totesin niin itsellä on aika hieman kortilla yhdistystoimintaa ajatellen, ja kun Volvolla ajan niin ei pelkän Opeleihin kohdistuvan mielenkiinnon vuoksi viitsi maksaa muutamaa kymppiä, että pääsee keskustelemaan ja seuraamaan Opel-foorumille keskusteluja lähinnä muista kuin Opeleihin liittyvistä asioista.
Koko pointti tämmösen yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa on se, että saa paikalle reilusti samanhenkistä ja samoista asioista kiinnostunutta porukkaa, ja samalla tarjoutuu mahdollisuus vapaamuotoiseen illanviettoon ja uusiin ihmisiin tutustumiseen. Sen suhteen onkin lopulta ihan sama missä ne juhlat on, kunhan järjestävää porukkaa löytyy tarpeeksi ja intoa tapahtuman järjestämiseen ja markkinointiin myös kerhon ulkopuolisille (mahdollisuus myös jollain tavalla osallistua?). Totta kai Kalajoen Top Camping on paikkana mitä ihanteellisin jos vaan kelit suosii - siinä on lentokenttä vieressä, kohtuulliset majotustilat isommallekin porukalle, vapaa-ajan aktiviteetteja joita ei tarvitse järjestää itse (kylpylä, ravintolat, golf, yökerhot jne. jne.) mutta ei tuo nyt varmaan suomen ainut paikka ole joka on tämmösiä mahdollisuuksia tarjoaa. Ehkä telttareissu johonkin keskelle ei mitään on semmonen, että ainakin suuren osan koko perheellä osallistujista varmaan karsii pois, eikä ihan niin helppoa ole houkutella niitä kerhon ulkopuolisia mahdollisia jäseniä tutustumaan toimintaan.
Tietysti itsellä vaikutti aika paljonkin aikanaan jäseneksi liittymiseen ja jäsenenä olemiseen se, että iso kesätapahtuma oli noin lähellä kuin Kalajoella - sinne oli helppo tästä lähteä ja käydä vaikka päiväseltäänkin lentokentällä ihmettelemässä menoja, mutta se on vain mun ja varmaan muutaman muun tarina, ja se on kerhon kannalta aivan yhdentekevää missä tapahtuman järjestää niin varmaan se hetkellisesti saa muutamia ihmisiä kerhoon liittymäänkin.
Sen verran tekis mieli vielä osallistua muuten kehityskeskusteluun, kun joku oli sitä mieltä että nuo yleiset keskustelualueet vain jäsenille. Siihen sais oman fooruminkinlukemisen jättää ihan suosiolla sitten, ja osallistumisen mihinkään keskusteluihin - tekninen tietämys kun rajoittuu lähinnä perusjuttuihin ja uudemmista Opeleista joita jo enemmänkin alkaa olla porukalla liikkeellä, ei itsellä juurikaan ole kokemuksia - enempi noita 80-90 luvun taitteen vehkeitä joita itsellä on aikanaan ollut, ja joista jotain tietääkin - ei kyllä mitään semmosta mitä joku jäsenistä ei jo tiedä, ja aika vähän tulee tuolla teknisellä puolella keskusteluun osallistuttuakaan - paitsi silloin kun jotain Opelin tekniikkaan liittyvää kysyttävää on ollut. Nyt hieman vähemmän, kun on oman auton nokassa ympyrä ja nuoli... Ja en varmaan ole ihan ainut laatuani joka ei tällä hetkellä Opelin ratin takana istu, mutta silti pitää foorumia - näin vähän hiljenneenäkin - kuitenkin varsin mielenkiintoisena palstana, jolla keskustellaan muistakin asioista kuin vain Opeleihin ja autoharrastukseen liittyvistä. Jos tarkoituksena kerätä yhteen vain Opelilla tällä hetkellä ajavat, niin sittenhän se on ihan sama jos tuon yleisen osion sulkeekin, mutta kuten jo toisaalla totesin niin itsellä on aika hieman kortilla yhdistystoimintaa ajatellen, ja kun Volvolla ajan niin ei pelkän Opeleihin kohdistuvan mielenkiinnon vuoksi viitsi maksaa muutamaa kymppiä, että pääsee keskustelemaan ja seuraamaan Opel-foorumille keskusteluja lähinnä muista kuin Opeleihin liittyvistä asioista.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Se taisin olla minä, joka tuollaista maksua menin ehdottaan...
En kylläkään tarkoittanut mitään 30€ maksua vaan pikemminkin 5€ luokkaa.
Muotoilisin mielipiteeni kutakuinkin näin:
Täällähän on ei- opelisteja jotka tykkää hengailla foorumilla kuka mistäkin syystä, kellä ongelmana pillun puute tai vittumainen naapuri.
Ei siinä mitään, mutta jos rahaa tarvii saada niin kummatko olisi ensimmäisenä "verotuksen kohteena", opelistit vai ei-opelistit?
Mielipiteeni johtuu siitä, että ooppeleihin liittyvää aluetta on menty rajottaan. Perkele se on mun mielestä väärin!
Jos jostain tarvii lähtee hakeen lisärahaa/ extraa jäsenille, niin sillon oikea paikka olisi tuo viihdeppuoli.
Eikös juurikin tuo viihdeosio syö eniten modejen resursseja?
En kylläkään tarkoittanut mitään 30€ maksua vaan pikemminkin 5€ luokkaa.
Muotoilisin mielipiteeni kutakuinkin näin:
Täällähän on ei- opelisteja jotka tykkää hengailla foorumilla kuka mistäkin syystä, kellä ongelmana pillun puute tai vittumainen naapuri.
Ei siinä mitään, mutta jos rahaa tarvii saada niin kummatko olisi ensimmäisenä "verotuksen kohteena", opelistit vai ei-opelistit?
Mielipiteeni johtuu siitä, että ooppeleihin liittyvää aluetta on menty rajottaan. Perkele se on mun mielestä väärin!
Jos jostain tarvii lähtee hakeen lisärahaa/ extraa jäsenille, niin sillon oikea paikka olisi tuo viihdeppuoli.
Eikös juurikin tuo viihdeosio syö eniten modejen resursseja?
Oliskohan mahollista tehdä muiden merkkikerhojen kanssa yhteistyössä Mega miitti, kaikille avoin yleisötapahtuma missä pääsee näkemään foorumia syvemmälle klubiin? Jos muut merkkikerhot lähtevät yhteistyöhön saadaan kustannukset alas ja ihmiset kiinnostuu enemmän kun autokantaa on laajemmin?
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
No siinä tapauksessa että esim Bemmi klubi tulee paikalle tappamaan kännissä taas jonkun niin kannatan kimppabileitä suuresti. Samalla voidaan liittyä KIA klubiinkin niin FCUK klubi olisi siinä. Kyllähän taas poijjaat. HYVÄ POIJJAAT! Ette te saatana osaa mitään.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Eiks 60&70 clubin kans oo ollu jotain kimppa tapahtumia ? Niitähän voi harkita jatkossaki jos ovat toimineet ok. Ja opel kerhoja kuitenkin molemmat.
Ratapäiviäkin on järjestetty yhdessä muiden kerhojen kanssa.jarkkis kirjoitti:Eiks 60&70 clubin kans oo ollu jotain kimppa tapahtumia ? Niitähän voi harkita jatkossaki jos ovat toimineet ok. Ja opel kerhoja kuitenkin molemmat.
Mut Megamiitti? Ei kiitos. Mua ei nappaa pätkääkään jotkut Volvot, Mersut, BMW:t, Hondat ja muut riisikipot.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
No mites sitten kysymys. Miten me saadaan tämä kerho näyttämään houkuttavalta että ihmiset liittyy klubiin? Omasta mielestä jäsenedut yms. ei pitäisi olla isoin muutoksen aihe houkuttelemaan uusia kerholaisia.
Onko mahdoton ajatus että kerholla olisi eripuolilla suomea ns. Kerhon edustaja joka voisi muiden kerholaisten kanssa harjoittaa enemmän näitä epävirallisia kerhon miittejä isommassa mittakaavassa omalla aluellaan. Niinkuin nyt jo tehdäänkin, mutta esimerkiksi päijät-hämeen ym. Etelä suomen miitit pistettäisiin yhteen isommaksi kokonaisuudeksi. Saataisiin kerho näyttämään suuremmalta ja tiiviimmältä yhteisöltä joka taas ulkopuolisen näkökulmasta näyttää siltä että kerhoon voisi liittyä ja tutusta muihin opelisteihin.
Toinen hieman hullumpi ajatus olisi jaostot, mutta menee kyllä varmaan liian isoksi urakaksi ja saa kerhon kuulostamaan pärräjengiltä
Onko mahdoton ajatus että kerholla olisi eripuolilla suomea ns. Kerhon edustaja joka voisi muiden kerholaisten kanssa harjoittaa enemmän näitä epävirallisia kerhon miittejä isommassa mittakaavassa omalla aluellaan. Niinkuin nyt jo tehdäänkin, mutta esimerkiksi päijät-hämeen ym. Etelä suomen miitit pistettäisiin yhteen isommaksi kokonaisuudeksi. Saataisiin kerho näyttämään suuremmalta ja tiiviimmältä yhteisöltä joka taas ulkopuolisen näkökulmasta näyttää siltä että kerhoon voisi liittyä ja tutusta muihin opelisteihin.
Toinen hieman hullumpi ajatus olisi jaostot, mutta menee kyllä varmaan liian isoksi urakaksi ja saa kerhon kuulostamaan pärräjengiltä
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa