Huhut pitävät paikkansa..
-
kelkkasilli
- 'Admiral'

Re: Huhut pitävät paikkansa..
jos pakoputki vuotaa niin on vaan ongelma jätettä 
Maksan 50e enemmän ku romumies jos tuot tänne sen ruoskasTeemu J kirjoitti:Vituttaa ajaa tommosella parivuotta uudemmalla paskalla, itelläki kohta putki vaihtokunnossa, tuliskohan romumies hakemaan![]()
![]()
Edit, mulla tosin ei oo vasta kun 137tkm, eli 3tkm päästä paaliin
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kyllä huhut pitävät paikkansa, opel on paska
Vittu eilen jouduin korjaamaan 450tkm ajetusta omegasta takavaimentimen joka oli ihan laho
Nyt tilalla suora putki, jos se menis taas jokusen vuoden
Niin joo ja polttimoita joutunu vaihtaa edellisiin
aina silloin tällöin ja akun, ei helevetti mitä saksalaista laatupaskaa
Hehhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhheheheheheheeeeeeeeeeeehhhh

Vittu eilen jouduin korjaamaan 450tkm ajetusta omegasta takavaimentimen joka oli ihan laho
Nyt tilalla suora putki, jos se menis taas jokusen vuoden
Niin joo ja polttimoita joutunu vaihtaa edellisiin
Hehhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhheheheheheheeeeeeeeeeeehhhh
Taidan silti pitää ton romukasan itelläjuzze kirjoitti:Maksan 50e enemmän ku romumies jos tuot tänne sen ruoskasTeemu J kirjoitti:Vituttaa ajaa tommosella parivuotta uudemmalla paskalla, itelläki kohta putki vaihtokunnossa, tuliskohan romumies hakemaan![]()
![]()
niin. Tämähän on linjanvetokysymys OCF:n admineilta: saako vain kertoa hegemoniatarinoita ooppeleiden parhaudesta, vai mahtuuko mukaan ikävämmätkin kokemukset.ata kirjoitti:Ei tämä nyt mitään lukkoa tarvitse, ei meidän täällä tarvitse sensuroida niiden mielipiteitä jotka ovat Opeleihin pettyneet tai kieltää niitä kommentoimasta. Ainakaan minun mielestäni näin moderaattorin ominaisuudessa. Kaikissa autoissa on hyviä ja huonoja yksilöitä ja jollekin ihan ok ja edulliset korjaukset tarkoittaa toiselle ihan hirveä ja kaamean hintaiset korjaukset...ascona_c kirjoitti:
Itse tähän tarinaan: epäilemättä kirjoittajaa sapettaa, kun vikoja on kasautunut. Jos vielä sattuu olemaan rahat tiukilla. Tietämättä tarkemmin huolto/korjaushistoriasta voitaneen kuitenkin todeta, että minkä tahansa merkkisessä tuonikäisessä autossa voi esiintyä kuvattuja vikoja. Vaikkapa tuo akun loppuminen ei liity mitenkään opeliin. Ne nyt vain kestävät aikansa. Jos auto on pätkäajossa, akut eivät kestä - oli merkki sitten mikä tahansa.
Vähän ot:ta : Näillä palstoilla asiat kärjistyvät: esim. itse olen kirjoitellut ei nykyisestä vaan sitä edellisestä opelistani, joka oli rikki jo uutena. Ko case vituttaa vieläkin ( miksen ollut tiukempi - oppia ikä kaikki ).
Aivan hyvä päätösTeemu J kirjoitti:Taidan silti pitää ton romukasan itelläjuzze kirjoitti:Maksan 50e enemmän ku romumies jos tuot tänne sen ruoskasTeemu J kirjoitti:Vituttaa ajaa tommosella parivuotta uudemmalla paskalla, itelläki kohta putki vaihtokunnossa, tuliskohan romumies hakemaan![]()
![]()
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

OTnuhapumppu kirjoitti:V...?
Lyhennätkö hieman tuota asuinpaikkaasi, kun menee jo Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkästäkin ohi ja tulee scrollipalkki sivusuuntaan.
-
kelkkasilli
- 'Admiral'

opel ollu kerrankin lämmin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040 ... 5_uu.shtml