No ei se tätä menoa ainakaan kovin jyrkkään nousuun lähdeTimonen kirjoitti:Olisi parempi verrata vuosia 2011 ja 2012, koska nyt mennään vasta maaliskuussa, eli 3/2013...|vectraman| kirjoitti:Jäsenet maksaa joo foorumin ylläpidon ja hallitus (tai kuka nyt ikinä nuo ideat on kensiny ja vireille laittanut) karsii tällä pelleilyllä kokoajan niitä maksavia jäseniä vähemmäksi. Eikö siitä just ollu ihan faktakin et jäsenmäärä on laskenut ja varmasti suurin lasku on tullut 2012->2013. Saa korjata jos olen väärässä.
Oliko päätös oikea vai ei: jaettu Offtopic
Re: Offtopic
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Rookeri kyllä mä luin, luitko sä?
Pläsärille sen verran, että mä en ainakaan maksa finderista senttiäkään koska siitä ei ole pakko maksaa. Saa maksaa jos haluaa tietenkin
Ja Mantagsi et edes tiedä millä mä tällähetkellä kuljen
Täällä näköjään noustaan ihan kunnolla takajaloilleen kun erehdytään sanomaan jotakin poikkiteloista foorumin "hienoista" muutoksista ja tempuista mitä tänne on tehty.
Ja vinkit&vihjeet osion jutut on varmaan osa vapaasti saatavissa, mutta hankalammin löydettävissä ja eikait sentään kaikki ole kuitenkaan muualta kopioituja? Mut sama se mulle ei mua henk.koht häiritse toi et se on piilossa kun harvemmin sitä tullu käytettyä. Kunhan vain jotain huusin tuohon väliin kun siitä puhuttiin kun en sitä muutosta silti ymmärrä vaikka sillä ei väliä olekaan
Ja Timonen miksi ei vois verrata 2012 alkua ja 2013 alkua keskenään? Eli esim. 3/2012 vs. 3/2013. Tai, noh, loppuvuodesta tuo lukema todennäköisesti näyttää vielä surkeammalta.. 
Pläsärille sen verran, että mä en ainakaan maksa finderista senttiäkään koska siitä ei ole pakko maksaa. Saa maksaa jos haluaa tietenkin
Ja Mantagsi et edes tiedä millä mä tällähetkellä kuljen
Ja vinkit&vihjeet osion jutut on varmaan osa vapaasti saatavissa, mutta hankalammin löydettävissä ja eikait sentään kaikki ole kuitenkaan muualta kopioituja? Mut sama se mulle ei mua henk.koht häiritse toi et se on piilossa kun harvemmin sitä tullu käytettyä. Kunhan vain jotain huusin tuohon väliin kun siitä puhuttiin kun en sitä muutosta silti ymmärrä vaikka sillä ei väliä olekaan
Junalla pääsee alle 120€!|vectraman| kirjoitti:160-180e edestakas pelkät polttoaineet kun lähden kurvailemaan jos siis lyhintä tietä menee eikä tee yhtään mutkaa matkassa. Siihen yöpyminen ja sapuskat päälle ja jos tuo on jossakin näyttelyn tiloissa niin varmaan sisällekin pitää maksaa? Et kyllähän tuosta köyhän lompsaan pikkunen lovi tulee jos lähtee näitä tekstejä paikanpäälle kertomaan kun täällä ne ei maksa mitään.Themazgu kirjoitti:paljonko maksaa ajaa oulusta lahteen?
Tosin kokoukseen päästäksesi sinun on oltava OCF:n jäsen.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Onko vuoden 2012 jäsenluku, mitä nyt tarkoitat, laskettu milloin? Minä en sitä tiedä.|vectraman| kirjoitti:Rookeri kyllä mä luin, luitko sä?
Pläsärille sen verran, että mä en ainakaan maksa finderista senttiäkään koska siitä ei ole pakko maksaa. Saa maksaa jos haluaa tietenkin![]()
Ja Mantagsi et edes tiedä millä mä tällähetkellä kuljenTäällä näköjään noustaan ihan kunnolla takajaloilleen kun erehdytään sanomaan jotakin poikkiteloista foorumin "hienoista" muutoksista ja tempuista mitä tänne on tehty.
Ja vinkit&vihjeet osion jutut on varmaan osa vapaasti saatavissa, mutta hankalammin löydettävissä ja eikait sentään kaikki ole kuitenkaan muualta kopioituja? Mut sama se mulle ei mua henk.koht häiritse toi et se on piilossa kun harvemmin sitä tullu käytettyä. Kunhan vain jotain huusin tuohon väliin kun siitä puhuttiin kun en sitä muutosta silti ymmärrä vaikka sillä ei väliä olekaanJa Timonen miksi ei vois verrata 2012 alkua ja 2013 alkua keskenään? Eli esim. 3/2012 vs. 3/2013. Tai, noh, loppuvuodesta tuo lukema todennäköisesti näyttää vielä surkeammalta..
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Nyt on ihan aikuisten oikeesti pakko kysyä, et ymmärsitkö sä lukemasi?|vectraman| kirjoitti:Rookeri kyllä mä luin, luitko sä?
Sorry nyt vaan, Rookeri, mutta kyllä sinä se kakara olet.
Tuossa vaiheessa kun huudellaan vittua ja kakaraa, on peli menetetty...
Ei ole ihme jos varsinkin vanhemmasta päästä rupee foorumilaisia häippäseen.
Pläsäri, jotkut joutuvat maksamaan oman elämisensä itse, siis ihan kaiken. Isi ei maksa mun puhelinlaskua eikä foorumin jäsenmaksua...
Tällaisissa tapauksissa joutuu väkisinkin etsiin säästökohteita.
Tuossa vaiheessa kun huudellaan vittua ja kakaraa, on peli menetetty...
Ei ole ihme jos varsinkin vanhemmasta päästä rupee foorumilaisia häippäseen.
Pläsäri, jotkut joutuvat maksamaan oman elämisensä itse, siis ihan kaiken. Isi ei maksa mun puhelinlaskua eikä foorumin jäsenmaksua...
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Eiköhän pointti ollut siinä, että yleensä rahalla saa jotain enemmän ku ilmaseks?rjm123 kirjoitti:Pläsäri, jotkut joutuvat maksamaan oman elämisensä itse, siis ihan kaiken. Isi ei maksa mun puhelinlaskua eikä foorumin jäsenmaksua...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
kyllä mä ton pläsärin perusajatuksen ymmärsin, oli vaan pakko sortua pieneen solvaukseen, kun oli niin rehvakasta tekstiä.
Oletan kaverin olevan kohtalaisen nuori, kun autokoulua käy...
Juu eihän mulla ikää olekkaan kuin se 22, ikä näkyy profiilissa.. Ja jos jätetään henkilökohtasuudet väliin kun et meikäläistä tunne.rjm123 kirjoitti:kyllä mä ton pläsärin perusajatuksen ymmärsin, oli vaan pakko sortua pieneen solvaukseen, kun oli niin rehvakasta tekstiä.
isipappa ei mun säätämisiä ole maksanut eikä maksa.
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Ei se nyt ihan noinkaan sano.Rookeri kirjoitti:Siinä vaiheessa kun olet rekisteröitynyt niin olet hyväksynyt ehdot jossa lukee mm. näin:Tuomas kirjoitti:Ja suljetulta osastolta luvaton kopio.Ari-S kirjoitti:kaikki vinkit ja vihjeet osion jutut pitäisi löytyä edelleen ihan julkisiltakin osioilta
"Hyväksyt, että "Opel Club Finland (OCF)" on oikeus poistaa, muokata, siirtää ja sulkea mikä tahansa keskusteluketju tai viesti niin halutessamme. Suostut myös siihen, että kaikki yllä annettu tieto tallennetaan tietokantaan." joten tuo turha kitinä on aivan turhaa.
Ensin kitistiin että vinkit ja vihjeet on ryöstetty ei-jäseniltä, ettei he näe niitä mutta nyt kun asia ilmeni että ne näkyykin kaikille niin sekään ei ole hyvä.
Vittu mitä kakaroita..
Jos joku on hyvässä uskossa tehnyt yleishyödyllisen artikkelin, niin ei se ole poistamista, muokkaamista eikä siirtämistä että siitä tehdään OCF:n maksullista sisältöä.
Kyse ei ole siitä että se näkyy myös jossain arkiston pohjilla muillekin, vaan siitä, että tuollainen muutos on tehty noiden ohjeiden tekijöiltä lupaa kysymättä, ja kun on pyydetty poistamaan se ohje sieltä piilosivulta, niin kieltäydytään ja piilotellaan joidenkin pykälien takana.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Eli vasta sitten kun siellä olisi mainittuna myös kopiointi, hyväksyisit tuon lauseen? Eiköhän se ole sama asia kuin tietokantaan tallentaminen tässä kyseessä...Tuomas kirjoitti:Ei se nyt ihan noinkaan sano.Rookeri kirjoitti:Siinä vaiheessa kun olet rekisteröitynyt niin olet hyväksynyt ehdot jossa lukee mm. näin:Tuomas kirjoitti:Ja suljetulta osastolta luvaton kopio.Ari-S kirjoitti:kaikki vinkit ja vihjeet osion jutut pitäisi löytyä edelleen ihan julkisiltakin osioilta
"Hyväksyt, että "Opel Club Finland (OCF)" on oikeus poistaa, muokata, siirtää ja sulkea mikä tahansa keskusteluketju tai viesti niin halutessamme. Suostut myös siihen, että kaikki yllä annettu tieto tallennetaan tietokantaan." joten tuo turha kitinä on aivan turhaa.
Ensin kitistiin että vinkit ja vihjeet on ryöstetty ei-jäseniltä, ettei he näe niitä mutta nyt kun asia ilmeni että ne näkyykin kaikille niin sekään ei ole hyvä.
Vittu mitä kakaroita..
Jos joku on hyvässä uskossa tehnyt yleishyödyllisen artikkelin, niin ei se ole poistamista, muokkaamista eikä siirtämistä että siitä tehdään OCF:n maksullista sisältöä.
Kyse ei ole siitä että se näkyy myös jossain arkiston pohjilla muillekin, vaan siitä, että tuollainen muutos on tehty noiden ohjeiden tekijöiltä lupaa kysymättä, ja kun on pyydetty poistamaan se ohje sieltä piilosivulta, niin kieltäydytään ja piilotellaan joidenkin pykälien takana.
Mut kuten jo esitettiin... tämän asian saa riitauttaa jos tuntuu siltä.
järjen käyttö olisi sallittua, mutta mitä sitä suotta... väännä ihmeessä...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Ei tuolla ole mitään tekemistä kopioinnin kanssa, vaan sillä, että yleishyödylliseksi tehty juttu on omittu OCF:n maksulliseksi sisällöksi ja kerho kieltäytyy poistamasta sitä vaikka on nimenomaan pyydetty.tuikki kirjoitti:Eli vasta sitten kun siellä olisi mainittuna myös kopiointi, hyväksyisit tuon lauseen? Eiköhän se ole sama asia kuin tietokantaan tallentaminen tässä kyseessä...
Juu, varmasti on ihan realistinen vaihtoehto.tuikki kirjoitti:Mut kuten jo esitettiin... tämän asian saa riitauttaa jos tuntuu siltä.
Aivan, järjen käyttö tarkoittanee, että ken ocf:lle juttujaan antaa, saa kaiken toivon heittää.tuikki kirjoitti:järjen käyttö olisi sallittua, mutta mitä sitä suotta... väännä ihmeessä...
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Eihän sitä ole edelleenkään poistettu alkuperäisestä paikasta... kerho on KOPIOINUT ja tehnyt koosteen vinkeistä ja pistänyt sen maksaville jäsenille HELPOMMIN saataville.Tuomas kirjoitti:Ei tuolla ole mitään tekemistä kopioinnin kanssa, vaan sillä, että yleishyödylliseksi tehty juttu on omittu OCF:n maksulliseksi sisällöksi ja kerho kieltäytyy poistamasta sitä vaikka on nimenomaan pyydetty.tuikki kirjoitti:Eli vasta sitten kun siellä olisi mainittuna myös kopiointi, hyväksyisit tuon lauseen? Eiköhän se ole sama asia kuin tietokantaan tallentaminen tässä kyseessä...
Ole hyvä vain...Juu, varmasti on ihan realistinen vaihtoehto.tuikki kirjoitti:Mut kuten jo esitettiin... tämän asian saa riitauttaa jos tuntuu siltä.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
No jo on vääntöä
Hauska harrastaminen muuttumassa totiseksi kiistelyksi......
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Niin, ja tekstin alkuperäinen kirjoittaja on käskenyt sen sieltä poistaa, mikä ei onnistu.tuikki kirjoitti:Eihän sitä ole edelleenkään poistettu alkuperäisestä paikasta... kerho on KOPIOINUT ja tehnyt koosteen vinkeistä ja pistänyt sen maksaville jäsenille HELPOMMIN saataville.Tuomas kirjoitti:Ei tuolla ole mitään tekemistä kopioinnin kanssa, vaan sillä, että yleishyödylliseksi tehty juttu on omittu OCF:n maksulliseksi sisällöksi ja kerho kieltäytyy poistamasta sitä vaikka on nimenomaan pyydetty.tuikki kirjoitti:Eli vasta sitten kun siellä olisi mainittuna myös kopiointi, hyväksyisit tuon lauseen? Eiköhän se ole sama asia kuin tietokantaan tallentaminen tässä kyseessä...
Nuo käyttöehdot ei anna OCF:lle oikeuksia siihen sisältöön.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B