Kommentteja...?
Blitz....
Sen uskon kyllä. Näyttihän tuo meno olevan aivan uskomatonta sillä videolla jota kateltiin. Tahtoo itsekkin mukaan ens vuonna!On 2002-08-05 18:23, ata wrote:Ei muuten ollut ihan vähän promilleja kun tuota ääninäytettä tehtiin...On 2002-08-05 17:53, JJ wrote:
Ja ääninäyte oli jotain, oliko ihan räp-jengin tekemä?
![]()
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
-
Jani Mukkala
- OCF Member

Calibrassa oli tietysti C20LET, 4x4 Turbo Calibra kun oli... ja kromatulla venttiilikopalla...
OZ Superleggera Silverien kokoa en muista ulkoa. Väri oli Europablau ja Riegerin helmasarja, ei takasiipeä. Jos nyt jotain muutosta siihen pitäisi tehdä, niin pientä LET:in piristystä tietysti...
Mikä muuten oli yhteistä ainakin noissa mun ja Joukon mainitsemissa autoissa, molemmat oli tanskalaisia, että tanskalainen Opel-meetkään ei varmaan taida olla heikkotasoinen...
Mikä muuten oli yhteistä ainakin noissa mun ja Joukon mainitsemissa autoissa, molemmat oli tanskalaisia, että tanskalainen Opel-meetkään ei varmaan taida olla heikkotasoinen...
Oli Corsa Cabrio juu. Ei taida olla erillistä kuvaa, tuossa kohtaa kun Keken digikamerasta alkoi olla muistikortti niin täynnä ettei mahtunut edes kunnollista kuvaa tuosta unelmieni Calibrasta.On 2002-08-05 23:20, Jyrki K wrote:
Ei tuosta Calibran vieressä olevasta avosta ole enempää kuvia. Kävin kuvat läpi mutta ei pikavilkaisulla näkynyt. Näenkö mä oikein et se ois Corsa Cabrio, keula näyttäis ainakin Corsalta.