Kirvehisen Vectra GTS
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Kirvehisen Vectra V6 GTS
Selevästi pyöri mielessä, että "tuo saatana ei muuten mee mua ennen" 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
- Kirvehinen
- 'Admiral'

Jotain pientä sipistelyä tapahtunut tällekin sitten edellisen päivityksen. Silmää alkoi häiritsemään kulahtaneet muoviosat, joten niille oli keksittävä jotain hoitoa. Kaupasta tarttui mukaan muovin ja kumin ehostukseen tarkoitettua tököttiä ja sillä tuli sitten suihkittua ulkokuoresta kaikki haalistuneet maalaamattomat muoviosat läpi. Täytyy sanoa, että yllättävän hyvä tulos tuli, itse kun en ihmeempiä ko. aineelta odottanut. Saas nähdä kauanko pysyvät hyvinä, mutta eipä ole iso homma tehdä uusiksi.

Etulippa, sumuvalojen ympärykset ja puskurin ritilä saivat oikeaa sävyään takaisin.

Takapuskurin muovilerppukin tuli paremman näköiseksi. Vas. käsitelty, oik. käsittelemätön

Tästä näkee selkeän eron käsittelemättömän ja käsitellyn muovin välillä

Lisäksi b-pilareihin tuli iskettyä teippaukset, että sai kuskin puolelta jonkun edellisen omistajan kynsimät
kolot piiloon. Täysin tyytyväinen noihin en kuitenkaan ole, joten joutunee joskus laittamaan uusiksi.

Kesän ihanuuksia.
Ottaahan se päähän kun päivän-pari pesun jälkeen auto näyttää tältä ja mustasta on tullut keltainen.
Ai mitä siitepölyä?
Onneksi en ole ongelman kanssa yksin..

Etulippa, sumuvalojen ympärykset ja puskurin ritilä saivat oikeaa sävyään takaisin.

Takapuskurin muovilerppukin tuli paremman näköiseksi. Vas. käsitelty, oik. käsittelemätön

Tästä näkee selkeän eron käsittelemättömän ja käsitellyn muovin välillä

Lisäksi b-pilareihin tuli iskettyä teippaukset, että sai kuskin puolelta jonkun edellisen omistajan kynsimät
kolot piiloon. Täysin tyytyväinen noihin en kuitenkaan ole, joten joutunee joskus laittamaan uusiksi.

Kesän ihanuuksia.
Ai mitä siitepölyä?
Elämä on täynnä valintoja ja itsehän valitsin Opelin.
sama vituttaa täällä suunnalla suunnattomasti..
sua se haittaa viel enempi ku on musta..
sua se haittaa viel enempi ku on musta..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
- Kirvehinen
- 'Admiral'

Muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen tähänkin pientä päivitystä. Hetken aikaa oli ihan eri asiat mielessä kuin auton kanssa väsääminen, niin ei tullut ihmeempiä tehtyä kuin ajeltua ja tankattua. Pikkuhiljaa sitten jaksoi taas tällekin osoittaa huomiota.

Jarrusatulat olivat niin kurjan näköiset, että tuli vetäistyä lämpökestomaalilla sekä edestä että takaa
Sen jälkeen alkoi valkoiset sivuvilkut ja keulan sumuvalojen ympärykset vaivaamaan omaa silmää siihen malliin, että asialle oli tehtävä jotain.

Ikävästi nuo valkoiset vilkut tuolta mustasta kyljestä pomppivat silmille ja keula oli jotenkin tylsä.

Sivuvilkkuihin tuli vedettyä tummennus ja sumuvalojen kehyksiksi vaihtui Signumin osat.

Myös perän lisäjarruvalo sai kevyen tummennuksen kun punaiset vastaavat olivat sen verran kalliita ettei raaskinut ainakaan vielä sellaista hankkia.
Kohta alkaisikin olla aika käyttää tätäkin leimalla. Saas nähdä mitä siitäkin tulee, nämä
kun voivat aina yllättää. 

Jarrusatulat olivat niin kurjan näköiset, että tuli vetäistyä lämpökestomaalilla sekä edestä että takaa
Sen jälkeen alkoi valkoiset sivuvilkut ja keulan sumuvalojen ympärykset vaivaamaan omaa silmää siihen malliin, että asialle oli tehtävä jotain.

Ikävästi nuo valkoiset vilkut tuolta mustasta kyljestä pomppivat silmille ja keula oli jotenkin tylsä.

Sivuvilkkuihin tuli vedettyä tummennus ja sumuvalojen kehyksiksi vaihtui Signumin osat.

Myös perän lisäjarruvalo sai kevyen tummennuksen kun punaiset vastaavat olivat sen verran kalliita ettei raaskinut ainakaan vielä sellaista hankkia.
Kohta alkaisikin olla aika käyttää tätäkin leimalla. Saas nähdä mitä siitäkin tulee, nämä
itselläni pyöriny mielessä samanlainen vectra mutta 2.0 turbolla
rupeaa ihan kuola valuu suusta kun kattoo tätä sun pirssiä :siististi on vectra rakennettu/ei mitään yliampuvaa tuningki härpätystä
- Kirvehinen
- 'Admiral'

Kevät alkaa pikkuhiljaa saapumaan ja sen myötä on tullut tuttuun tapaan pyörittyä lukemattomia tunteja netissä mielenkiintoisia kesävanteita etsiessä. Eihän tässä touhussa mitään järkeä ole, mutta kun minkäs teet kun tuntuu ettei kahta kesää jaksaisi samoilla ajella.
Alkuperäisenä haaveena oli hankkia hieman laadukkaampaa sarjaa alle, esim. OZ Ultraleggerat tai vastaavat, mutta tulevan kesän muut suunnitelmat pakottivat hieman laskemaan budjettia halpismalleja kohti. Vähällä oli jo etten tilannut sarjaa Lenson cl5:a 9,5”x18” koossa, mutta tulin siihen tulokseen, että 18" taitaa olla ehkä sittenkin liian pienet C Vectraan.
Jonkun aikaa ajatusta pyöritettyäni saattaisi tulevan kesän look näyttää suurinpiirtein tältä:

Kyseessä siis varmaankin kaikkien tunnistamat IA B9 rinkulat, kooksi olen ajatellut 9,5"x19" ympäriinsä. Lisäksi toin autoa hieman lähemmäs tonttia samalla kun pikaisella tuherruksella noita vanteita kuvaan sovitin. Miltäköhän nuo vanteet mahtaisivat näyttää mustassa autossa kokovalkoisina tai puolat ja keskusta valkoiseksi värjättynä? Punainen olisi varmaan jo liian perverssi väri.
Edelliskesän Zero vanteet lähtevät myyntiin kunhan saan aikaiseksi räiskittyä niistäkin myyntikuvatukset.
Jonkun aikaa ajatusta pyöritettyäni saattaisi tulevan kesän look näyttää suurinpiirtein tältä:

Kyseessä siis varmaankin kaikkien tunnistamat IA B9 rinkulat, kooksi olen ajatellut 9,5"x19" ympäriinsä. Lisäksi toin autoa hieman lähemmäs tonttia samalla kun pikaisella tuherruksella noita vanteita kuvaan sovitin. Miltäköhän nuo vanteet mahtaisivat näyttää mustassa autossa kokovalkoisina tai puolat ja keskusta valkoiseksi värjättynä? Punainen olisi varmaan jo liian perverssi väri.
Edelliskesän Zero vanteet lähtevät myyntiin kunhan saan aikaiseksi räiskittyä niistäkin myyntikuvatukset.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Ei muuta ku äkkiä myyntiin! nyt on parhaat hetket myydä vanteita!
Ja seuraavaan miittiin mukaan ni saadaan sutkin houkuteltua hifistelemään tuo sun kotteros
Saahaan kokkola nostettua esiin hifillä kun ei täältä muuta tunnu tulevan 
Ja seuraavaan miittiin mukaan ni saadaan sutkin houkuteltua hifistelemään tuo sun kotteros
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Siistiltä näyttää ja hyvältä kuulostaa suunnitelmat!
itkupotkurepeäminen :DDtuikki kirjoitti:Ei muuta ku äkkiä myyntiin! nyt on parhaat hetket myydä vanteita!
Ja seuraavaan miittiin mukaan ni saadaan sutkin houkuteltua hifistelemään tuo sun kotterosSaahaan kokkola nostettua esiin hifillä kun ei täältä muuta tunnu tulevan
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Näitä mustia vectroja on kiva seurailla.. ittellä myös. Asiallinen peli kyllä ja hyvin kävisi muut vanteet kuin mustat tähän.
Ei ole sattumalta jäänyt pölyttymään hyllyyn ylimääräisiä merkittömiä maskeja?
Vectra C Estate -07
- Kirvehinen
- 'Admiral'

Jonkinlaista pientä parannusta soitinpuolelle tulee varmaan jossain vaiheessa tehtyä, mutta tuskin mitään hifilaitteistoa tulee kuitenkaan sijoitettua.tuikki kirjoitti:Ei muuta ku äkkiä myyntiin! nyt on parhaat hetket myydä vanteita!
Ja seuraavaan miittiin mukaan ni saadaan sutkin houkuteltua hifistelemään tuo sun kotterosSaahaan kokkola nostettua esiin hifillä kun ei täältä muuta tunnu tulevan
Rizla^^:lle möin sen kromisen merkittömän maskin viime talvena. Ehkä sillä olisi vielä se tallessa? Veikkaisin kuitenkin, että saat halvimmalla kun tilaat suoraan Saksasta FK:lta jos vastaavanlaista oot suunnitellu kuin mitä tässä on. Parinkympin luokkaa postikuluineen, Suomesta ostettaessa saanee maksaa pitkän pennin enemmän. Esim täältä voi tilata edullisesti.whathifi kirjoitti:Näitä mustia vectroja on kiva seurailla.. ittellä myös. Asiallinen peli kyllä ja hyvin kävisi muut vanteet kuin mustat tähän.
Oon välillä koittanut etsiä tähän Signumin orggis maskia, mutta tuntuu aika nihkeästi löytyvän tai sitten ovat kalliita.
Se maski on myyty jo etiäppäin mikä sulta tuli. Nyt menossa wauxin makski 
Jos kiinnostaa nii mulla olis jouten yks 2-din kone. oli omassa veerassa...
Jos kiinnostaa nii mulla olis jouten yks 2-din kone. oli omassa veerassa...
- Kirvehinen
- 'Admiral'

Laitahan vaikka yv:llä tulemaan vähän lisätietoa ja hintapyyntiä niin voidaan katsella saataisko kaupat aikaan.
Itellä kyllä lojuis tuolla kaapin perällä jo valmis sovitekehys alkuperäisen tilalle ja soitin mallia halpa. Ei ole vain jostain syystä tullut vaihdettua kun ei vielä viime kesänä hirveästi tuon musiikkipuolen osalta kaivannut piristystä. 
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Tulipa mieleen, että myös mulla ois 2-din soitin jouten... alpine... rizlalla on kiinankuraa!
tosin uudempi ja enempi ominaisuuksia ku mun alpine...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Nii. Jos ei oo hifistelemässä nii tarviiko välttämättä merkkisoitinta. ja tuo sun soittimen usb paikan puuttuminen karsii jonkun verran ostajia, mutta mulle ei oo väliä jos sun soitin kiihottaa enämpi. Tuosta kun ei mulle oo mitään haittaa kun ei oo silmissä pyörimässä että onko sitä vai eikö sitä ootuikki kirjoitti:Tulipa mieleen, että myös mulla ois 2-din soitin jouten... alpine... rizlalla on kiinankuraa!tosin uudempi ja enempi ominaisuuksia ku mun alpine...
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

Sepä... ominaisuuksia on vähempi tässä alpinessa ja ikääkin on... mutta se kuitenkin on toimiva sekin... ei mullakaan ole kiire päästä eroon, mutta laitan kyllä julkiseen myyntiin jahka ehdin... tässä on nyt selvästi ostajan markkinatRizla^^ kirjoitti:Nii. Jos ei oo hifistelemässä nii tarviiko välttämättä merkkisoitinta. ja tuo sun soittimen usb paikan puuttuminen karsii jonkun verran ostajia, mutta mulle ei oo väliä jos sun soitin kiihottaa enämpi. Tuosta kun ei mulle oo mitään haittaa kun ei oo silmissä pyörimässä että onko sitä vai eikö sitä ootuikki kirjoitti:Tulipa mieleen, että myös mulla ois 2-din soitin jouten... alpine... rizlalla on kiinankuraa!tosin uudempi ja enempi ominaisuuksia ku mun alpine...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe