Kysymys Ascona C GT:stä

Keskustelua Opeleista
4scon4
OCF Member
OCF Member

Re: Kysymys Ascona C GT:stä

Viesti Kirjoittaja 4scon4 »

Mutta vaihteistovikainen jolloin tuo 1000 hinta on suolainen
Opel Ascona C 2,0i 4D LS 1987, Opel Insignia B Sport Tourer Executive 2,0 FWD 2021.
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kelkkasilli »

4scon4 kirjoitti:Itellä vasta 3 C asconaa pihassa..... joista yksi joka päiväisessä käytössä... Asconalla ajavat voisi treffata jossain opel kuukausi meetingissä josko kiinnostusta olis...minulla olis kiinostusta , löytyykö muita..... ehkä lumien lähdön jälkeen olisi parasta aikaa sille
kiinnostusta olis tuollaselle ascona meeting:ille vaan ei taida täällä oulussa päin olla kun ehkä 2-3 muuta asconaa ajossa..tulis varmaan jotakuinki samanlainen tapahtuma kun siitä kummelin lada kerhon kokoontumisesta :D
Opelasco
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Opelasco »

kelkkasilli kirjoitti:
4scon4 kirjoitti:Itellä vasta 3 C asconaa pihassa..... joista yksi joka päiväisessä käytössä... Asconalla ajavat voisi treffata jossain opel kuukausi meetingissä josko kiinnostusta olis...minulla olis kiinostusta , löytyykö muita..... ehkä lumien lähdön jälkeen olisi parasta aikaa sille
kiinnostusta olis tuollaselle ascona meeting:ille vaan ei taida täällä oulussa päin olla kun ehkä 2-3 muuta asconaa ajossa..tulis varmaan jotakuinki samanlainen tapahtuma kun siitä kummelin lada kerhon kokoontumisesta :D
Onkos Oulussa näistä 2-3 muusta Asconasta mikään tummansininen 2D?
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

yks harmaan 4d sedan on, valkonen 4d diesel ja mulla on 4d sedan tumman sininen. tai en nyt satavarmasti osaa sanoa onko olleet vaan ohikulku matkalla vai ihan oululaisia
Opelasco
'Diplomat'
'Diplomat'

kelkkasilli kirjoitti: valkonen 4d diesel
Tälläinen oli n.vuosi sitten nettiautossa myynnissä Jyväskylässä....Muistan sen siitä,kun haettiin samoihin aikoihin kaverini kanssa mulle Saarijärveltä tummansininen -88 Ascona 1,3S LS 2D 8)
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

Opelasco kirjoitti:
kelkkasilli kirjoitti: valkonen 4d diesel
Tälläinen oli n.vuosi sitten nettiautossa myynnissä Jyväskylässä....Muistan sen siitä,kun haettiin samoihin aikoihin kaverini kanssa mulle Saarijärveltä tummansininen -88 Ascona 1,3S LS 2D 8)
Se diesel ascona minkä näin ite oli jollain vanhemmalla miehellä ja kerto ite ajaneensa sillä 200tkm ja ei osannu sanoa kuinka paljon edelliset omistajat, ja tuo oli siis viime loppu kesästä. Tuskin sama auto
4scon4
OCF Member
OCF Member

Ikävä kyllä nämä yksilöt ovat täällä Suomen suurimmassa syrjäkylässä nimeltä Helsinki mutta kesällä reissaan ympäri Suomea ja miksei tarvittaessa tulla vaikka Oulun Tullin nesteelle tai Tupoksen ABC:lle.....täältä katsottuna eihän ne ole kuin tankillisen päässä.... no okei ehkä pari liikenne ympyrääkin mahtuu sekaan :thumbsup:
Opel Ascona C 2,0i 4D LS 1987, Opel Insignia B Sport Tourer Executive 2,0 FWD 2021.
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

jos tänne oulun suuntaan saatais ne joilla on ascona ajossa,kokoontuun johki niin sinne ois kyllä pakko tulla kattoon mitä näkyy. oikeen ascona vertais tukiryhmä kasaan :D
Opelasco
'Diplomat'
'Diplomat'

Eipä näit C-Asconoita enää oikeen missään näy liiemmin liikenteessä :cry: ....Kun hyviäkin on ihmiset työntäneet surutta paaliin :evil: ....mutta nyt pitäis ne loput,joita on jäljellä varustetasoon/moottorin kokoon/korimalliin katsomatta säästää :director: ...Eli ei enää yhtään paaliin -(z)- ...
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

Opelasco kirjoitti:Eipä näit C-Asconoita enää oikeen missään näy liiemmin liikenteessä :cry: ....Kun hyviäkin on ihmiset työntäneet surutta paaliin :evil: ....mutta nyt pitäis ne loput,joita on jäljellä varustetasoon/moottorin kokoon/korimalliin katsomatta säästää :director: ...Eli ei enää yhtään paaliin -(z)- ...
höpö höpö..siitä vaan paaliin niin näiden harrastajien asconoiden arvo nousee..itse olen laittanut 2 asconaa paaliin joista toinen oli ihan tavan 1.6 4d sedan ja toinen 1.6 84 mutta sen tässä kilvessä mikä on konehuoneessa luki Irmscher ja oli Irmscher korisarja. nykynen on taas ihan tavan gl vuos mallia 87 ja 2.0 116 hv moottorilla perus virinä ehkä 120hv huomioiden hävityt hv,tää ei mene paaliin
4scon4
OCF Member
OCF Member

Eli kokoontumisajot ovat siis kesällä.....mutta otetaanko etäisyys puoliväliin... tulkaa "alamäkeä" alaspäin jonkin matkaa niin muualta tulevat kanssa vastaan.... oisko Jyväskylä liian kaukana Oululaisille... vai otetaanko vaikka Vaasa kohteeksi..... Minulle ei tuo Oulu ole ongelma mutta jos muitakin yritetään saada niin siinä mielessä olis vähän etelämpänä parempi ehkä .... Ehdotuksia kehiin....
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

4scon4 kirjoitti:Eli kokoontumisajot ovat siis kesällä.....mutta otetaanko etäisyys puoliväliin... tulkaa "alamäkeä" alaspäin jonkin matkaa niin muualta tulevat kanssa vastaan.... oisko Jyväskylä liian kaukana Oululaisille... vai otetaanko vaikka Vaasa kohteeksi..... Minulle ei tuo Oulu ole ongelma mutta jos muitakin yritetään saada niin siinä mielessä olis vähän etelämpänä parempi ehkä .... Ehdotuksia kehiin....
tässä taas oletetaan että oulu on pohjois suomea. mitä jos kokoontuminen olis oulussa niin pääsee pohjois suomen ascona harrastajat kohtuumatkan päähän? oulusta ylös päin on varmasti paljon ascona harrastajia
4scon4
OCF Member
OCF Member

niin jos se sijaitsee Pohjois Pohjanmaalla niin miksikös sitä sitten kutsutaan jos ei pohkoisessa olevaksi.... pääsiäispyhinä itse olen taas Oulusta lähdössä yhdistelmällä Stavangeriin joten minulle se ei ole kuin yksi kaupunki Euroopassa mutta jos tämä kokoontuminen kariutuu siihen ettei Oulu ole Pohjois Suomessa niin annetaan kokoontumisen sitten olla... eipä hirveästi ole vaihtoehtojakaan tarjottu Oulun ja Jyväskylän lisäksi..
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

ei täällä ole paljon muista ascona harrastajista kuulunut. Aika lailla iteksiin saa vissiin Oulun seudulla näitten kaa värkätä..tai ainakaan kukaan ei tunnusta :D Jos kuuluis muistakin niin asiassa ois jo enempi järkiä entä 2 tyyppiä ja molemmat eripuolilla maata
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

kelkkasilli kirjoitti:ei täällä ole paljon muista ascona harrastajista kuulunut. Aika lailla iteksiin saa vissiin Oulun seudulla näitten kaa värkätä..tai ainakaan kukaan ei tunnusta :D Jos kuuluis muistakin niin asiassa ois jo enempi järkiä entä 2 tyyppiä ja molemmat eripuolilla maata
Vaikea näillä on lähteä extempore Suomea kiertämään, kun matkajoa on etupäässä lähimpään Motonettiin ja äkkiä takas ettei alkais kuuluu mistään mitään kummaa ääntä tai valot vilkkumaan mittaristossa.. :D
Vastaa Viestiin