Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
jännä tuo pikavastaus juttu
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Autoliikkeessä taitaa palvelu olla aika kohdillaanSämä kirjoitti:No sanotaanko näin että auton "myyntikyltti" on takapenkillä ja siinä lukee tuo sisäpistokejarkkis kirjoitti:Jos liikkeestä hommaat ja pystyt todistamaan, että ilmoituksessa niin seisoo niin kyllä mun käsittääkseni joutuvat sen asentamaan tai hyvittämään hinnassa sen sisäpistokkeen verran.Sämä kirjoitti: Jos auto myydään "sisäpistoke ja lohkolämmitin" ja sitä sisäpistoketta ei autossa olekkaan, onko myyjä velvollinen tuon jälkiasentamaan? Auto siis ihan isommasta autoliikkeestä ja ei ykköstonnien ratsu...
Kuhan maanantaina soitan liikkeeseen, tuo auto kun muutenkin vielä huoltoon menossa heidän piikkiin.
Myyjä itse soitti aamulla ja kysy että oletkos ollut tyytyväinen autoosi ja onko jotain korjattavaa ilmennyt. Mainitsin tuosta sisätilanpistokkeesta ja myyjä epäili että tapahtunut kirjoitusvirhe mutta he asentaavat sen veloituksetta
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- a.tikkanen
- 'Senator'

mistä liikkeestä noin hienoo palvelua saa?
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Veljekset Laakkonen Kuopio, eikös se siinä Kallantiellä ole?a.tikkanen kirjoitti:mistä liikkeestä noin hienoo palvelua saa?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- a.tikkanen
- 'Senator'

eikös ne muuttanu tuohon vanhan vitostien varteen leväsen ja petosen puoleen vällin?? vai jäikö niistä rippeet sinne kallentielle vielä??
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Rinkelikeulat ja kolopallot muutti sinne vitostien varteen, loput (seat, pösö ja matukka) jäi kallantielle.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Miksi jotku paska aivot levittää perättömiä huhuja että esim koulun lähellä on liikkunut mies joka houkuttelee lapsia autoon ynm jos asiassa ei oo mitään perää?? alkaa mennä hermot tollasiin ja sitte ku on oikeesti jotain tollasta nii kukaa usko enää nuotten höpötyksien takia.... 
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Sämä kirjoitti:Autoliikkeessä taitaa palvelu olla aika kohdillaanSämä kirjoitti:No sanotaanko näin että auton "myyntikyltti" on takapenkillä ja siinä lukee tuo sisäpistokejarkkis kirjoitti:Jos liikkeestä hommaat ja pystyt todistamaan, että ilmoituksessa niin seisoo niin kyllä mun käsittääkseni joutuvat sen asentamaan tai hyvittämään hinnassa sen sisäpistokkeen verran.Sämä kirjoitti: Jos auto myydään "sisäpistoke ja lohkolämmitin" ja sitä sisäpistoketta ei autossa olekkaan, onko myyjä velvollinen tuon jälkiasentamaan? Auto siis ihan isommasta autoliikkeestä ja ei ykköstonnien ratsu...
Kuhan maanantaina soitan liikkeeseen, tuo auto kun muutenkin vielä huoltoon menossa heidän piikkiin.![]()
Myyjä itse soitti aamulla ja kysy että oletkos ollut tyytyväinen autoosi ja onko jotain korjattavaa ilmennyt. Mainitsin tuosta sisätilanpistokkeesta ja myyjä epäili että tapahtunut kirjoitusvirhe mutta he asentaavat sen veloituksetta
Hommahan meni hienosti
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Vakuutus asioista kysymys.
Mulla on talviautona vecculi johon siirretty vakuutukset kesäautosta, nyt kun otan kesäauton ajoon ja muijan pitäs ottaa toi vecculi käyttöön ja siirtää siihen omat vakuutuksensa niin onnistuuko se jos muija on vaan haltijana ja minä omistaja vai tarviiko auto siirtää muijan nimiin? Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvästi ilmaistu.
Mulla on talviautona vecculi johon siirretty vakuutukset kesäautosta, nyt kun otan kesäauton ajoon ja muijan pitäs ottaa toi vecculi käyttöön ja siirtää siihen omat vakuutuksensa niin onnistuuko se jos muija on vaan haltijana ja minä omistaja vai tarviiko auto siirtää muijan nimiin? Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvästi ilmaistu.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Haltijan vakuutuksethan siihen autoon tulee, eli riittää että laitatte akan haltijaksi.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ok. Kiitoksia tumppi!
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Haltija tai omistaja voi kumpi tahansa olla vakuutuksenottaja.2slow4motion kirjoitti:Vakuutus asioista kysymys.
Jos ei eukko ole jo autossa haltijana niin sittenhän sen joutuu lisäämään rekisteröimällä esim. katsarilla ilmoitusosalla joka maksaa sen noin 11e. Ja siinä tapauksessa rahallisesti se ja sama vaikka vaihtaa suoraan omistajaa... toki se mitä itse haluaa omistussuhteisiin merkittävän on sitten jo eri asia.
Myös niitä jo kertyneitä bonuksia pystyy siirtämään avo- tai aviopuolisolta toiselle eikä siinä tapauksessa (ainakaan kaikissa vakuutusyhtiöissä) tarvitse maksaa euroakaan. Tämäkin tietty sen mukaan mitä kukakin haluaa...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Onko tärpätti/lakkabensiinirätissä itsesyttymisvaara?
Vai mikä askartelumyrkky se oli joka saattaa itsestään lehahtaa tuleen
Vai mikä askartelumyrkky se oli joka saattaa itsestään lehahtaa tuleen
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
pellavaöljy, välineitä ei saa pestä sitte mineraalitärpätillä
Ympyrä ja salama on tää auto kamala
opel corsa b 1.0 -99
opel corsa b 1.0 -99
Raksafirma ei maksa työkalukorvausta, työkalut ostettu siis firman piikkiin. Kuuluuko työkalut firmalle vai työntekijälle kun duunit loppuu? En puhu nyt sirkkeleistä tai muista koneista vaan ns. henk. koht työkaluista eli vasarat, saha, pihdit, kittauslastat jne.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2