eli diesel ja automaatti.
Vieläkö kestää kun noissa vm. on aina vähintään 200 000 km ajettu.
Entä millainen noissa on automaatti esim. missä tehty ?
Josko jollain apuja

Paas lukien vm. 2007 Zafira 1.9 cdti aut. kokemuksiafarmariauto kirjoitti:Tarkoitus ostaa noin. 1.9 cdti, vm. 2005. - 2008
eli diesel ja automaatti.
Vieläkö kestää kun noissa vm. on aina vähintään 200 000 km ajettu.
Entä millainen noissa on automaatti esim. missä tehty ?
Josko jollain apuja
Olet turhan vaatimaton, kyllä 360 tkm kokonaismärä tuo jo vikoja autoonvivamanTT kirjoitti:Ja minä taas voin ehdottomasti suositella, mittarissa jo 360tkm, ei isompia ongelmia, kolme EGR:ää, ja pari laturia, ei oikeastaan mitään muuta...
No joo,kapiteeli kirjoitti:Olet turhan vaatimaton, kyllä 360 tkm kokonaismärä tuo jo vikoja autoonvivamanTT kirjoitti:Ja minä taas voin ehdottomasti suositella, mittarissa jo 360tkm, ei isompia ongelmia, kolme EGR:ää, ja pari laturia, ei oikeastaan mitään muuta...![]()
Eikös tämä ole vanha taksi jolla oli rullattu m. 180 tkm ennenkuin kärry siirtyi sinulle?
180 - 360 tkm
- takaoven johtosarja poikki
- huohotin jäässä ja öljyt pihalle
- ilmastointi ei toimi
- termostaatti rikki
- pari laturia (paljonkos km yksi laturi kestää - 90 tkm?)
- kolme kpl egr (ja sama egr:n kohdalla, keskimäärin kestoikä - 60 tkm?)
+ muuta kuluvaa osaa
P3 kirjoitti:eipähän tuo Vivamanin lista niin pahalta kuullosta, kilomeetterejä on kuitenkin reilusti.
Omassani ( ja netistä luetun perusteella helevetin monessa muussakin ) 1.9 CDTI A:ssa on ollut jos jonkunlaisia epämääräisiä sähkövikoja. Exäni tyhjensi akkua jo takuuaikana. Koskaan eivät saaneet muka mitattua mitään vuotovirtoja. Eli sähkö abduktoitui ulkoavaruuteen ; ) Latureita ja akkuja vaihdeltiin. Jotakin olivat tekevinään. Mittaristot olivat välillä ajon aikana kuin se kuuluisa hetelmäpeli ; )
Nyt jos olisi vastaavaa ongelmaa, vaatisin kaupan purkua. Oppia ikä kaikki.
Voi olla, että minulla oli sama vika ( muutaman muun ohella) . Paikallisen Opel-liikkeen hemulit eivät osanneet noin hienoja temppuja. Loppujen lopuksi asiakkaan kokemus jostain merkistä on paljolti kiinni näitä jälkimarkkinointiasioista; huollon toimivuus, takuiden hoitaminen jne. Eli se, miten asiat hoidetaan, kun on ongelmia.kapiteeli kirjoitti:P3 kirjoitti:eipähän tuo Vivamanin lista niin pahalta kuullosta, kilomeetterejä on kuitenkin reilusti.
Omassani ( ja netistä luetun perusteella helevetin monessa muussakin ) 1.9 CDTI A:ssa on ollut jos jonkunlaisia epämääräisiä sähkövikoja. Exäni tyhjensi akkua jo takuuaikana. Koskaan eivät saaneet muka mitattua mitään vuotovirtoja. Eli sähkö abduktoitui ulkoavaruuteen ; ) Latureita ja akkuja vaihdeltiin. Jotakin olivat tekevinään. Mittaristot olivat välillä ajon aikana kuin se kuuluisa hetelmäpeli ; )
Nyt jos olisi vastaavaa ongelmaa, vaatisin kaupan purkua. Oppia ikä kaikki.
Minulla nuo sähköt katosivat peräkontissa olevaan tietokoneeseen joka söi lepotilassa liikaa virtaa - homma korjattiin ohjelmoinnilla vaan tämä korjaus vaati siis ensin useamman tyhjän akun