Minä, eli yks kpl matkustajia (mahdollisesti).jartsa63 kirjoitti:Montako olis lähdössä ??opel is best kirjoitti:Vieläkö on laivalla tilaa?
Risteily Turusta.. Nyt olis yksi peruutuspaikka vapaana..
-
opel is best
- 'Senator'

Re: Risteily Turusta
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Vieläkö paatille mahtuis yks pikkutyttö? Vielä suunnitelma auki, mut kysäsen etukäteen!
Jos on isoja deadlineja koulutöiden kanssa tulossa niin en välttis pääse, toisaalta oon myös aika hemmetin hyvä "unohtaa" kaikki jutut mitkä pitäis skriivata.
Jos on isoja deadlineja koulutöiden kanssa tulossa niin en välttis pääse, toisaalta oon myös aika hemmetin hyvä "unohtaa" kaikki jutut mitkä pitäis skriivata.
Vecculilla viivoille all day every day, bitches.
Mukana myös, jos oulusta päin muita lähtijöitä.
Laivalla varmaan on vielä tilaa, mutta meidän matka on jo maksettu joten ei ole mahdollista enää päästä mukaan.
Ensi kerralla kannattaa olla ajoissa liikkeellä että pääsee mukaan.
Jos joku vielä haluaa tulla mukaan kannattaa itse varata matka Siljalta.
Ensi kerralla kannattaa olla ajoissa liikkeellä että pääsee mukaan.
Jos joku vielä haluaa tulla mukaan kannattaa itse varata matka Siljalta.
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Rookeri kirjoitti:Emännällä on synttärit 2.3 eli juuri paluumatka päivänä joten vois kerranki sen kunniaks ottaa enemmän kuin sen yhden siiderin
Ota paksu lompakko mukaan niin me kaikki voidaan osallistua ja juoda enemmän kun yksi
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
...Ja sunnuntaina arvotaan paluumatkan kuskiRookeri kirjoitti:Emännällä on synttärit 2.3 eli juuri paluumatka päivänä joten vois kerranki sen kunniaks ottaa enemmän kuin sen yhden siiderin
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Sunnuntaina? Milloin sä olet lähdössä reissuun?JNN kirjoitti:...Ja sunnuntaina arvotaan paluumatkan kuskiRookeri kirjoitti:Emännällä on synttärit 2.3 eli juuri paluumatka päivänä joten vois kerranki sen kunniaks ottaa enemmän kuin sen yhden siiderin
Hahaha
Moneltas muuten porukka tähtää ja minne (eli satamaan vai Jartsalle). Me tullaan suoraan satamaan ja Hyvinkäältä lähtö viimeistään klo 17.
Sitä mun on pitänytkin kysyä että mitenkä porukka tulee risteilylle.
Ketä tulee mun kautta ja ketä tulee suoraan satamaan ??
Meinaan vaan että montako taksia tilaan tälllä kertaa..
sen tiedän että Jani Juha Jarmo Antero ja tuula ainakin tulevan mun kautta ja ehkä Karikin tulee..
sen tiedän että Jani Juha Jarmo Antero ja tuula ainakin tulevan mun kautta ja ehkä Karikin tulee..
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
No jos sä meinaat olla lauantaina ajelukunnossa niin kyllä mieluusti samaan kyytiin tupppaisRookeri kirjoitti:Kyllä se mun kyydillä pitäs reissuun lähtee mut ei näköjään enää takas tuu mun kyydillä jos matka venyy päivän pidemmäks kuin meillämaritus kirjoitti:Sunnuntaina? Milloin sä olet lähdössä reissuun?JNN kirjoitti:...Ja sunnuntaina arvotaan paluumatkan kuskiRookeri kirjoitti:Emännällä on synttärit 2.3 eli juuri paluumatka päivänä joten vois kerranki sen kunniaks ottaa enemmän kuin sen yhden siiderin
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Tullaanjartsa63 kirjoitti:Sitä mun on pitänytkin kysyä että mitenkä porukka tulee risteilylle.
Mihis aikaan teillä piti viimeistään olla ettei jää pois kyydistä? Ainakin kerran on tullut noustua suoraan taksiin kun teille päästiin.
Hei, meidän kyytisuunnitelmat muuttui. Onko kukaan tulossa Nurnijärven seudulta ja kaipaisi kahta - melkein asiallisesti käyttäytyvää - tyttöä matkaseuraksi?
On muuten tylsä paluumatka mulla jos kaveri hyppää junaan satamasta niin kuin on suunnitellut.
Onko porukalla suunnitteilla/tapana mennä illallispöytään
kun saadaan hyttiin laukut ym.itse ajattelin alottaa illallisella ja siitä sen jälkeen vaikka suunnistaa yökerhoon! 
Insignia-A Country Tourer Bi T -14, Astra J 1.4T -14,Insignia-A OPC -10
Diplomat-A V8 -66
Diplomat-A V8 -66